Onko pienikokoisilla naisilla myös pienikokoinen pimppi?
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Kommentit (225)
pieni ei ole paras, mutta hikinen , märkä on että sillai mennään
Voisihan sitä verrata vaikka minkä kokoa ja miten se vaihtelee ihmisen koon mukaan. Miksi joku tietty paikka olisi eri kokoisilla ihmisillä aina saman kokoinen, keskimäärin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan luule oikeasti, että ihmisen koolla, paksuudella tai ulkonäöllä on mitään tekemistä sukupuolielinten koon kanssa? Voi huoh.
Niin, eihän se ihmisen koko mitenkään koskaan vaikuta nenän, käsien, jalkojen tai pään kokoon, eihän?
Vierailija kirjoitti:
eikä ees mikään hoikka tyty.. ja kyllä, pimppini on erittäin tiukka tavara. Eli tuskinpa korreloi mitenkään, sori :)
Ei ole vaikutusta pituudella, mutta jos on harjoittanut ahkerasti lihaksia, niin silloin ei synnytyksetkään vaikuta pitkään. Puolessa vuodessa palautuu ja saattaa olla jopa parempi.
Erityisesti olen huomannut, että naisen oma ilmoitus tiukkuudesta ei korreloi mihinkään.
Harvalla naisella on kokemusta, toisten naisten värkeistä. Mutta on yleistä että nainen hokee miehelle että "eikö olekin tiukka " , pakkohan siihen on myöntävästi vastata.
Ulkosynnyttimet luonnollisesti on suhteessa kokoon aivan kuin olis keskustelussa, jonka aihe oli "onko isoilla naisilla iso?"..
Emätin sen sijana joustaa koosta riippumatta ihan riittävästi pääsääntöisesti. Isolla naisella voi olla ahtaat paikat ja pienellä väljemmät. Toki lantion luusto asettaa raamit, joissa liikutaan
Vierailija kirjoitti:
AKKOJEN PALSTA ;)
KAIKILLA ON OMASTA MIELESTÄÄN TIUKAT PIMPIT JA KAUNIIT JA LAHJAKKAAT LAPSET.
HYVIN MENEE- MUTTA MENKÖÖN !
kaikilla on 25-senttinen kulli, tulot 100 000 / v ja alla Lexus.
Todellisuudessa kullilla on pituutta 12 senttiä, tulot 40 000 ja alla corollanpaska.
20 centtiä, 78.000 /v ja mersu
Ja tiukkaa pimppaa riittää enemmän kuin kerkiää hoidella.
Löysät jää kertakokeilun jälkeen mappi-ö:n.
Vierailija kirjoitti:
Joo, toi ajatus ei kyllä valitettavasti päde! Itse olen 157 pitkä hoikka nainen, ja minulla on poikkeuksellisen suuri pimppa! Siis myös ulkoisesti valtavan kokoinen, periaatteessa alkaa melkein navan alta ja päätyy ristiselkään :/. Murrosikäisenä se oli minulle arka aihe, mutta näin aikuisena olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Mutta esim. pyöräilyshortseja tms. en voi käyttää, koska näky olisi aika irvokas, enkä turhaan tahdo shokeerata ihmisä.
Tsemppii kaikille teille muille "vähemmän täydellisille"
Mutta, olis se silti kiva nähdä. Kaikki erilaisuus kiinnostaa :)
Hoikka, 167cm vaimo, tiukkaa tiukempi pimpsa vaik on monet ajannu sitä :) ainostaan orgasmin jälkeen super märkänä vähän löysempi...
Panin Thaimaassa kahta pientä naista joilla kummallakin oli pieni ja kiihoittavan liukas
Tietenkin. Pieni nainen, pienet kaikki. Kädet, jalat, pää, vartalo, pimppi... Olisi aika outoa, jos naisen koko ei muuttuisi vaikka koko muuttuu. Miten voi edes kysyä jotain näin typerää?
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhuu keskivertopeniksen omaava mies. Se on siis n. 15 cm ja halkaisija 3-4 cm. Jos on keskiverto niin puolella on kuitenkin isompi, eli ei tällä mitään juhlita.
Pitäisikö oma kiinnostus sitten suunnata pienempiin ja sievempiin naisiin, esim. 160 cm pitkiin. Onko heillä sitten pienempi pimppi, jolloin sopisimme anatomisestikin paremmin yhteen?
Voiko naisen koosta ja pimpin koosta tehdä mitään toimivaa päätelmää? Mitä teidän kokemukset sanovat?
T. nykyiselle naiselle riittämätön mies
Minua aina huvittaa nämä väitteet, että peniksen tai pillun kokoon ei vaikuta ihmisen muu koko. Eihän se varmasti suoraan niin mene, mutta isommalla ihmisellä on keskimäärin isompi pää, isommat kädet, isommat jalat jne. Olisi aika ihmeellistä jos penis tai pillu olisi ainoa poikkeus tästä säännöstä.
Olen lyhyt (158cm) ja hoikka mutta pimppiini sopii lähes kaksi kättä. Kyllä, pidän fistaamisesta. ;)
N20
Vierailija kirjoitti:
moni 150 centtinen työntää maailmaan yli 4 kiloisia vauveleita ja 180 cm joutuu sektioon liian pienen sisämitan omaavana. vaihtelee pituuteen tai leveyteen katsomatta. myös lihavalla voi olla tiukka pimppi edelliselle tiedoksia ja laihalla kun halli. ei auta kun koeajaa! periaatteessa naisen vagina sopeutuu monenlaiseen pippeliin, lihaksisto riippuu sitten se tiukkuus. se on sellaista joustavaa matskua se sisäosa ei mikään tiivis suppilo =) pituudessa taas, jos on liian pitkä pippeli niin se sitten on liian pitkä, se pituus ei muutu.
Ei kai se sektio vaginan koosta johdu vaan lantion rakenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt (158cm) ja hoikka mutta pimppiini sopii lähes kaksi kättä. Kyllä, pidän fistaamisesta. ;)
N20
154 cm lyhyt ja miehen käsi menee nyrkkiin sisällä , ettei mitään yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
No eeiih...
Olen naiseksi suht pitkä, 182cm. Silti synnytystapa-arviossa selvisi, että alateitse synnyttäminen on juuri ja juuri mahdollista.
Niin, synnytystapa-arviossa arvioidaan luisen lantion sisämittaa, ei toosan tiukkuutta. Kudokset kyllä joustaa aina sen verran että lapsi sieltä mahtuu. Mutta jos luiden osalta mitat ahtaat, niin alatiesynnytys ei mahdollinen.
Lihavalla pillu nousee ns. pintaan. Eli ympäröivät läskit saattavat jopa lisätä pillun puristuksia.
Olen ammatiltani kätilö ja tehnyt työtäni melkein 20 vuotta. Sektioon ei ole koskaan päädytty pimpin tiukkuuden takia vaan yleensä verenpaineen tai muiden sairauksien, äidin huonon kunnon, vauvan huonon asennon, vauvan sydänäänten heikkenemisen, tai lantion luustosta johtuvista syistä. Myös synnytyspelko on yksi syistä tai jopa äidin oma halu sektioon.
Välilihaa joudutaan usein leikkaamaan varsinkin ensisynnyttäjillä. Sektio ei koskaan kerro pienestä pimpistä, kokemusteni mukaan päinvastoin ennemmin. Hyväkuntoinen terve nainen on luotu synnyttämään alatietä.
Kertokaa, en pysty jatkamaan elämää ilman tätä tietoa:DDDD
Miksi piti tällainen vanha ketju kaivaa esiin?
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:11"]160+ ja tiukka. Ei pelkästään miesten mielestä, vaan myös vanhempi gyne kommentoinut hämmästellen. Ikää reippaasti yli 30 ja 3 lasta
[/quote]
Kokeiliko vain kädellä?