Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
No joo parilla ensimmäisellä kerralla oli hieman morkkis, kun olin pettämisreissulla, mutta kun huomasin kuinka helppoa pettäminen on (tai kuinka vaikeaa siitä on jäädä kiinni) ei minulla ole ollut mitään vaikeuksia katsoa naisia silmiin "rakastellessamme". Tai muutenkaan saada heitä tuntemaan olonsa erityisiksi ja "minun ainokaisiksini".
Kun rakastelemme, hän voi katsoa minua suoraan silmiin, kuten tänäänkin. Tekisikö niin mies, jolla on kotona vaimo? Eikö omatunto estäisi sen? ap
Juu en ole tuntemasi, kävin ennen salireissua hoidokin luona. Mutta muuten kertomani on täyttä totta. Mikäli miesystäväsi siviilisäädyllä on sinulle merkitystä niin kantsii ihan oikeasti selvittää se asuintilanne yms. perusjutut kuntoon. Sen perusteella, mitä täällä kerrot näen vain aika paljon yhtäläisyyksiä omaan käytökseeni. Tietty voit tuudittautua uskoon siitä, että olisin vain joku nettitroolaaja. Tai voihan olla ettei miesystäväsi perhekuvioilla ole sinulle oikeasti merkitystä, mutta etkö tuossakin tapauksessa haluaisi, että hän kunnioittaisi sinua edes sen verran, että olisi rehellinen sinulle?
Saammeko arvata....
Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää. ap
eikä siinä ole erityisiä tunnuspiirteitä, ihan tarkoituksella, aiheen vuoksi. Et voi siis "tunnistaa" yhtään mitään. Mitä satua on siinä, että minulla on miesystävä enkä ole käynyt hänen asunnossaan? Vaikka samapa tuo, luule mitä luulet.
Edelleen olisin kiinnostunut erityisesti miesten mielipiteistä, miksi mies on niin tiukka reviiristään eikä ole vienyt minua kotiinsa.
ap
Tää on samalta satutehtaalta kuin Kolmas pyörä. Eikö kukaan muu tunnista tyyliä.
Ettei olisi legendaarinen miehen vakoilukeikkakin sun näppiksestäsi.
eikä siinä ole erityisiä tunnuspiirteitä, ihan tarkoituksella, aiheen vuoksi. Et voi siis "tunnistaa" yhtään mitään. Mitä satua on siinä, että minulla on miesystävä enkä ole käynyt hänen asunnossaan? Vaikka samapa tuo, luule mitä luulet.
Edelleen olisin kiinnostunut erityisesti miesten mielipiteistä, miksi mies on niin tiukka reviiristään eikä ole vienyt minua kotiinsa.
ap
Tää on samalta satutehtaalta kuin Kolmas pyörä. Eikö kukaan muu tunnista tyyliä.
ap
No joo parilla ensimmäisellä kerralla oli hieman morkkis, kun olin pettämisreissulla, mutta kun huomasin kuinka helppoa pettäminen on (tai kuinka vaikeaa siitä on jäädä kiinni) ei minulla ole ollut mitään vaikeuksia katsoa naisia silmiin "rakastellessamme". Tai muutenkaan saada heitä tuntemaan olonsa erityisiksi ja "minun ainokaisiksini".
Kun rakastelemme, hän voi katsoa minua suoraan silmiin, kuten tänäänkin. Tekisikö niin mies, jolla on kotona vaimo? Eikö omatunto estäisi sen? ap
Juu en ole tuntemasi, kävin ennen salireissua hoidokin luona. Mutta muuten kertomani on täyttä totta. Mikäli miesystäväsi siviilisäädyllä on sinulle merkitystä niin kantsii ihan oikeasti selvittää se asuintilanne yms. perusjutut kuntoon. Sen perusteella, mitä täällä kerrot näen vain aika paljon yhtäläisyyksiä omaan käytökseeni. Tietty voit tuudittautua uskoon siitä, että olisin vain joku nettitroolaaja. Tai voihan olla ettei miesystäväsi perhekuvioilla ole sinulle oikeasti merkitystä, mutta etkö tuossakin tapauksessa haluaisi, että hän kunnioittaisi sinua edes sen verran, että olisi rehellinen sinulle?
Saammeko arvata....
Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää. ap
tai trolli.
Kysy keltä tahansa mieheltä, miksei veisi sua kotiinsa n.2kk tapailun jälkeen, niin vastaus olisi aina sama: AVOKKI/AVIOPUOLISO.
Kuuluuko tästä miehestä viikonloppuisin? Soittaako sulle esim.iltaisin viikonloppuna vai tekstaileeko vain??
En halua uskoa ihmisistä pahaa, ennen kuin he ovat pahaa tehneet. Vitun tyhmä en tunnusta olevani.
Tapasin miehen tänäänkin ja nyt on lauantai, siis viikonloppu. Olemme myös viettäneet öitä yhdessä perjantaista lauantaihin.
ap
tai trolli. Kysy keltä tahansa mieheltä, miksei veisi sua kotiinsa n.2kk tapailun jälkeen, niin vastaus olisi aina sama: AVOKKI/AVIOPUOLISO. Kuuluuko tästä miehestä viikonloppuisin? Soittaako sulle esim.iltaisin viikonloppuna vai tekstaileeko vain??
kyllä pitäisi löytyä vaikka mitä ja enirosta sillä nimellä myös osoite ja numerokin, jos ei oo täysin looseri
Sai tyydytettyä itsensä ja sen jälkeen tapaaminen vaimon kanssa?
vaan saada keskustelua aikaiseksi, siis hupia ja ajankulua. Ei tällä ap:llä edes ole komeaa ja menestyvää miestä kierroksessa. Veikkaan, että aika menee Idolseja katsellessa ja Harlekiineja lukiessa. Ja haaveena tietty Mr. Big, joka ostaisi hajuvesiä ja alusvaatteita, veisi matkoille. "Carrien" kantsis nyt lähteä katsomaan jos löytisi jostain ihan oikeakin mies eikä mielikuvitushahmo. Ja kannattaisi kai tyytyä ihan tavallisen mieheen, vaikka ei drinksua kummempaa sitten ostelisikaan.
tai trolli.
Kysy keltä tahansa mieheltä, miksei veisi sua kotiinsa n.2kk tapailun jälkeen, niin vastaus olisi aina sama: AVOKKI/AVIOPUOLISO.
Kuuluuko tästä miehestä viikonloppuisin? Soittaako sulle esim.iltaisin viikonloppuna vai tekstaileeko vain??
Ja lauantaina voidaan mennä salille tai harrastuksiin...
Oletteko suunnitelleet yhdessä mitään? Milloin tapaat pariskuntia?? siis miehen kavereita, tai se sun??
Katso auton rekkari, siitäkin saa paljon tietoa..
jotain siihen liittyvää. Ei osoitetietoja tai muuta. Itsellänikin on salaiset osoitetiedot.
ap
ap
vaan saada keskustelua aikaiseksi, siis hupia ja ajankulua. Ei tällä ap:llä edes ole komeaa ja menestyvää miestä kierroksessa. Veikkaan, että aika menee Idolseja katsellessa ja Harlekiineja lukiessa. Ja haaveena tietty Mr. Big, joka ostaisi hajuvesiä ja alusvaatteita, veisi matkoille. "Carrien" kantsis nyt lähteä katsomaan jos löytisi jostain ihan oikeakin mies eikä mielikuvitushahmo. Ja kannattaisi kai tyytyä ihan tavallisen mieheen, vaikka ei drinksua kummempaa sitten ostelisikaan.
tai trolli. Kysy keltä tahansa mieheltä, miksei veisi sua kotiinsa n.2kk tapailun jälkeen, niin vastaus olisi aina sama: AVOKKI/AVIOPUOLISO. Kuuluuko tästä miehestä viikonloppuisin? Soittaako sulle esim.iltaisin viikonloppuna vai tekstaileeko vain??
soita sille nyt ja katso vastaako.
Kysy tuleeko illalla käymään taikka huomen aamulla/illalla.
Oikeesti mies on varattu. Ota selvää. Tuomitse meidät sitten täällä, jos ollaan väärässä, mutta tuolla sinisilmäisyydellä satutat itsesi.
Been there..
Että tunnistaa moisen pettäjätyypin..
Tosin ei ymmärrä, miksi ostelee noin hirveesti lahjoja? Onko joku perusinsinööri, joka yrittää ostaa eukkoja, kun muuten ei sais..
Ja Sex And the Cityä ei ollut aikaa katsella, ei Idolseja ym. On tässä OMASSA elämässä tekemistä. Ja olen itse ollut se, joka on pyörittänyt useampaa miestä kerralla. Ainoastaan yhdellä heistä oli pääsy luokseni, annoin jopa avaimen. Kaksi muuta pidin visusti poissa kotoani. Niin, ja avainmiehen kanssa ollaan naimisissa, lapsia, koira ja lämmin ilmasto ympäri vuoden.
ap
useita, yhteensä. Mies saisi varmasti naisen lahjomattakin, enkä minä ole lahjottavissa. Lahjat ovat kivoja, mutta ei sen enempää.
ap
Että tunnistaa moisen pettäjätyypin.. Tosin ei ymmärrä, miksi ostelee noin hirveesti lahjoja? Onko joku perusinsinööri, joka yrittää ostaa eukkoja, kun muuten ei sais..
hikisenä..
Kotiin kuiteskin lähti suihkunraikkaana, vai kuinka???
Miksei jäänyt pidemmäksi aikaa tai esim.koko pväksi, jos noin mukavaa oli -- mikä kiire oli pois??
Tässä kanssa yksi pointti, miksi poikamiehen pitää
lähteä ja kiirehtiä pois?
Lauantaina?
Siksi kun kuntosaliaika täyttyy.
mutta huomaahan sen, kuinka keskustelukin hiipuu, kun eihän tässä enää edes ole mitään selvittämistä. Asia on enemmän kuin päivänselvä.
Paitsi, että on porvoosta koko juttu
Tein aloituksen luettuani toisen aloituksen, jossa päiviteltiin miestuttavuuksien epäsiistejä asuntoja. Ajattelin, että minun miesystävälläni tuskin on roskaa ja roinaa ympäriinsä ja "tajusin", että enpäs ole sitä asuntoa vielä nähnytkään. Ei sen jännempi kuvio. Eikä elämäni muutenkaan ihmeellistä ole: töitä, ystäviä, perhe, oma koti, matkustelua ja miesystävä.
ap
mutta huomaahan sen, kuinka keskustelukin hiipuu, kun eihän tässä enää edes ole mitään selvittämistä. Asia on enemmän kuin päivänselvä. Paitsi, että on porvoosta koko juttu
...ei ole sinun kanssasi tosissaan. Seksisuhde. Ja itse epäilisin jos ei koskaan kutsuisi kotiinsa.