Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Me olemme jutelleet vähän lisää, mutta en haluaisi tietää sellaisia asioita, joista tulee paha mieli tai syyllinen olo. Ei pidä vatvoa liikaa asioita. Mies tietää, miten minuun pitää koskea. Se, kun hän ottaa tietyllä tavalla kiinni hiuksistani tai sanoo tietyt sanat - en pysty sanomaan ei.
Me olemme jutelleet vähän lisää, mutta en haluaisi tietää sellaisia asioita, joista tulee paha mieli tai syyllinen olo. Ei pidä vatvoa liikaa asioita. Mies tietää, miten minuun pitää koskea. Se, kun hän ottaa tietyllä tavalla kiinni hiuksistani tai sanoo tietyt sanat - en pysty sanomaan ei.
Luulenpa, että ei tuo suhde mihinkään lopu. Ap luulee olevansa tilanteen herra, kun tietää nyt tilanteen ja kun pyytää ettei mies puhu vaimostaan (ettei ap:n herkkä mieli säry, saatika kuva itsestään hyvänä itsenä mene rikki. voi poloista).
Tulee olemaan sellaista tunteiden pyörremyrskyä, ettei ap:n kaltainen (sinisilmäinen, herkkä, johdateltavissa, naiivi; nämä on on tullut kirjoituksista esiin) tule pärjäämään.
Ap, älä lähde tuolle tielle!! Mieti sitä vaimoa, mieti varsinkin kun se pahaa tekee. Se kertoo että olet hyvä ihminen, jolla on moraali ja omatunto. Seksuaalista nautintoa saat kyllä muiltakin..
Ja mieti millainen lipevä sika se mies on, pitää vaimon selän takana tuollaista peliä ja vetänyt sutkin siihen mukaan.
aargh, vois kirjoittaa romaanin aiheesta.. en jaksa, väsyttää.
ihmiset tarvitsevat kokemuksiansa. Esim. moni narsistiin langennut on jo suhteen alussa haistanut asioita, jotka olisivat saaneet monen muun lähtemään karkuun ja kovaa. Mutta silti on jääty, kunnes se oma dilemma on vastoinkäymisten kautta saatu käytyä läpi.
Ap on vielä ihmisenä tosi nuori, vähän vanhempiensa helmoissa ja elänyt pollalensa liian helpon, siloitellun elämän. Tuo suhdeseikkailu varatun miehen kanssa ei ole vielä juttu eikä mikään. Juttu siitä tulee vasta siinä vaiheessa, jos ap tulee raskaaksi ja mies näyttääkin siinä vaiheessa aivan uuden puolen itsestään.
onko sen miehen nimi Antti? Kuulostaa kovin tutulta nimittäin!!
Jos mies ei sitä kerro ja pyytää/suostuu treffeille, ei minulla tulisi edes mieleen, että mies olisi varattu.
Ehkä olet kokematon tai muuten vain sinisilmäinen...
Ikää yli kolmekymmentä, takana pari pidempää suhdetta, on muutaman kuukauden juttuja ja yhden illan tarinoitakin. Jos kokemuksella tarkoitat tuota.
Olen kerran jopa ollut tilanteessa, jossa sain puhelun vieraalta naiselta. Hän oli pari kuukautta treffailemani miehen avovaimo, joka oli löytänyt viestejäni miehensä puhelimesta. Ei tullut mieleenkään, että mies olisi ollut varattu, ihan avoimesti kävimme treffeillä. No juttu loppui siihen, ihan jo siitä syystä, että hän oli valehdellut, enkä voi kunnioittaa ihmistä joka valehtelee.
Tuosta on kyllä jo vuosia aikaa, mutta se ei vaikuttanut silloin, eikä edelleenkään siihen, että kokisin tarvetta kyseenalaistaa deittailemani miehen puheita. Jos mies käyttäytyisi erityisen epäilyttävästi, ehkä sitten.
Onko se sinisilmäisyyttä vai ihan normaalia luottamusta kanssaihmisiin, en tiedä. Mutta minä elän edelleen maailmassa, jossa lähtökohtaisesti en kyseenalaista ihmisten kertomuksia tai epäile heidän valehtelevan tai salailevan jotain.
Ap älä puolustele sitä äijää. Se on petturi ja valehtelija. Sä ehdit ihastua siihen ja siksi yrität nyt selitellä itsellesi parhain päin sen tekemisiä. Älä ryhdy tuohon. Älä ole mikään kiltti tyttö, joka ymmärtää. Sun pitäisi nyt olla helvetin vihainen, eikä ymmärtää ja miettiä miehen puolesta lieventäviä asianhaaroja. Sun pitää vaatia mieheltä eroa, jos haluat jatkaa sen kanssa. Älä ole tossukka ja suostu jatkamaan sen kanssa kuten ennenkin. Joku tuossa kuviossa nimittäin saa vielä turpaansa ja se olet todennäköisesti sinä.
että emme tapaa miehen asunnossa. Tai ole tavanneet. Kivaa meillä silti on ollut ja intiimiä. Lähdin itse miettimään asiaa ihan eri näkökulmasta ja taisin nousta vähän takajaloilleni, puolustuskannalle. Enhän tietenkään haluaisi kuulla, että miehellä on kotona vaimo. En halua olla kenenkään "arjenpakopaikka", kuten joku sanoi.
Taustojen selvittely tuntuisi minusta luihulta. En pitäisi siitä, että mies tekisi niin minulle. Todennäköisesti katkaisisin suhteen siihen, jos selviäisi, että mies on leikkinyt salapoliisia, vaikka mitään salattavaa ei minulla olekaan. No, vanhempieni asioita ja asemaa en ole miehelle valottanut, koska haluan, että hän seurustelee minun kanssani minun vuokseni.
ap
Väität ketjun loppupuolella, ettei ole mikään ongelma, vaikka et tietäisikään miehestä tämän enempää. Oletko varma, ettei sekään ole sinulle ongelma jos mies salaa sinulta vaikkapa sen, että hänellä on perhe? Jos tuollaiset asiat eivät kiinnosta sinua ja olet yhtä tyytyväinen tietämättömänä, etkä erityisen kiinnostunut jakamaan syvällisiä henkilökohtaisia asioita tämän miehen kanssa, niin sittenhän mitään ongelmaa ei ole. Voit lopettaa kirjoittelun palstalle ja keskittyä nauttimaan miehen seurasta. Jos kuitenkin koet jonkinlaista tarvetta olla mieheen yhteydessä muutenkin kuin alapäiden kautta, niin sinulla on ongelma, joka ei poistu yrittämällä unohtaa nämä mieltäsi kalvavat asiat. Silloin suositan kysymään asiasta ihan suoraan (kuka tahansa normaali ihminen kysyy, jos jokin juttu vaivaa mieltä - tarvittaessa selityksen kanssa, miksi se asia vaivaa). Pääset vähemmällä jos asia paljastuu nyt, verrattuna siihen että tunteesi ehtivät syvetä ja salaisuudet tulevat päivänvaloon vasta kuukausien ihmettelyn ja haaveksimisen jälkeen. Itse googlettaisin miehen nimellä, soittaisin osoitepalveluun, ja lopuksi kysyisin asiasta suoraan.
Saammeko arvata....
Mies oli jo käynyt aamulla salilla ennen kuin tuli hikisenä luokseni. Hän halusi mennä suihkuun, riisui ja otti minut mukaansa. Mies sai vähän erityishuomiota ja minä pääsin ns. syliin. Oikein mukava aamu siis. Sen jälkeen valmistin meille kahvia ja aamiaista. Juttelimme syödessämme ja mies lähti. Riittikö tämä selvitykseksi vai kaipaatko lisää yksityiskohtia?
Tuolle yhdelle, joka sanoo olevansa mies. Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää.
ap
hikisenä..
Kotiin kuiteskin lähti suihkunraikkaana, vai kuinka???
Miksei jäänyt pidemmäksi aikaa tai esim.koko pväksi, jos noin mukavaa oli -- mikä kiire oli pois??
Vauva-palstalla olen ihan muista syistä. Tämä on varmaan Suomen suosituimpia keskustelupalstoja ja aihe on tietääkseni vapaa. Käy täällä muitakin lapsettomia. Olen joskus eksynyt tänne jonkin sanahaun perusteella.
ap
jos perhe ei kiinnosta??
Saammeko arvata....
Mies oli jo käynyt aamulla salilla ennen kuin tuli hikisenä luokseni. Hän halusi mennä suihkuun, riisui ja otti minut mukaansa. Mies sai vähän erityishuomiota ja minä pääsin ns. syliin. Oikein mukava aamu siis. Sen jälkeen valmistin meille kahvia ja aamiaista. Juttelimme syödessämme ja mies lähti. Riittikö tämä selvitykseksi vai kaipaatko lisää yksityiskohtia? Tuolle yhdelle, joka sanoo olevansa mies. Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää. ap
Juu en ole tuntemasi, kävin ennen salireissua hoidokin luona. Mutta muuten kertomani on täyttä totta. Mikäli miesystäväsi siviilisäädyllä on sinulle merkitystä niin kantsii ihan oikeasti selvittää se asuintilanne yms. perusjutut kuntoon. Sen perusteella, mitä täällä kerrot näen vain aika paljon yhtäläisyyksiä omaan käytökseeni. Tietty voit tuudittautua uskoon siitä, että olisin vain joku nettitroolaaja. Tai voihan olla ettei miesystäväsi perhekuvioilla ole sinulle oikeasti merkitystä, mutta etkö tuossakin tapauksessa haluaisi, että hän kunnioittaisi sinua edes sen verran, että olisi rehellinen sinulle?
Saammeko arvata....
Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää. ap
mulla on mies, joka kertoi itsestään alussa kaiken ja olemme saaneet olla yhdessä kummankin kotona.
Ja ei petä minua.. Enkä ole kakkonen.
Vastaa vielä, mihin oli miehellä kiire? Miksei jäänny luoksesi, milloin näette uudestaan? Tuskin vkl.
Emme ole keskustelleet "kaikesta". Pidämme tapaamisemme hauskoina yhteishetkinä, ehkä vähän pinnallisina kyllä. Miehen katse on hyvin avoin ja rehellinen. Kun rakastelemme, hän voi katsoa minua suoraan silmiin, kuten tänäänkin. Tekisikö niin mies, jolla on kotona vaimo? Eikö omatunto estäisi sen?
ap
Juu en ole tuntemasi, kävin ennen salireissua hoidokin luona. Mutta muuten kertomani on täyttä totta. Mikäli miesystäväsi siviilisäädyllä on sinulle merkitystä niin kantsii ihan oikeasti selvittää se asuintilanne yms. perusjutut kuntoon. Sen perusteella, mitä täällä kerrot näen vain aika paljon yhtäläisyyksiä omaan käytökseeni. Tietty voit tuudittautua uskoon siitä, että olisin vain joku nettitroolaaja. Tai voihan olla ettei miesystäväsi perhekuvioilla ole sinulle oikeasti merkitystä, mutta etkö tuossakin tapauksessa haluaisi, että hän kunnioittaisi sinua edes sen verran, että olisi rehellinen sinulle?
Saammeko arvata....
Et todellakaan ole minun tuntemani mies :) En edes usko, että olet mies lainkaan, kunhan haluat hämmentää. ap
Meillä ei ole ollut tapana viettää kotioloissa kokonaisia päiviä yhdessä vaan tapaamme ja eroamme. Joskus mies on yötä luonani, mutta silloin hän tulee illalla.
ap
mulla on mies, joka kertoi itsestään alussa kaiken ja olemme saaneet olla yhdessä kummankin kotona. Ja ei petä minua.. Enkä ole kakkonen. Vastaa vielä, mihin oli miehellä kiire? Miksei jäänny luoksesi, milloin näette uudestaan? Tuskin vkl.
Tää on samalta satutehtaalta kuin Kolmas pyörä. Eikö kukaan muu tunnista tyyliä.
tekisi..
Mies jopa jollain kierolla tavalla voisi jopa rakastaa sinua, kuten minulla kävi.
Reilun vuoden jälkeen, perhe voitti. En suostunut olemaan toinen nainen. Ansaitsin parempaa ja sainkin ihan OMAN miehen.
P.S Suunnitelmien puute on merkki, että olet vain hoito. Oletteko jo puhuneet kesästä, yhteisistä jutuista, mitä olisi kiva tehdä?
Hihiiiiiii..
Härän filettä vaimolle??
Ehkä olet kokematon tai muuten vain sinisilmäinen...