Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
että en epäile heti pahaa toisista ihmisistä?
ap
olet ap saanut aikaan. Paljon vastauksia ja itsekin jäin odottamaan loppukäännettä:) provo siksi,että kukaan ei voi olla noin naiivi..
ehdotin, että voisin tulla aamulla hänen luokseen peiton alle vierailulle. Mies vastasi näin: "Sori, en voinut vastata, sukulaisilla. Meidän täytyy muru puhua siitä asiasta. Huomenna siis ei ok. Nähdään joka tapauksessa viim. maanantaina. Pidän sua hyvänä." Sekava ja vähän epäjohdonmukainen viesti, mutta kaikki siis hyvin. Mies on sukulaisillaan (ehkä vanhemmillaan?) kylässä ja haluaa nähdä minut jo maanantaina.
ap
Ja laittaa viestiä.. Oliko tyyliin, sori en pystynyt vastaamaan -- joku työjuttu.. Kysy itseltäsi, miksei nyt soita vaan laittoi viestin.. Varattu on.. Valitettavaa sun kannalta. Mitä laittoi viestissä?
..että miehellä on kotonaan pieni lapsi.Ei vaimoa tai avovaimoa.Ei ole varmaan uskaltanut asiasta vielä kertoa, eikä halua lapselle sinua esitellä sinua ennen kuin on varma, että olette tosissanne liikkeellä.
Hän on hulluna minuun. Meillä on tosi mukavaa, hauskaa, ihanaa yhdessä. Suhteemme on uusi, tapasimme vasta tammi-helmikuun vaihteessa, joten ei se vielä voikaan olla mikään arkipäiväistynyt suhde, jossa tiedetään kaikki toisesta ja ollaan jo kyllästyneitä. Mun ei olisi pitänyt tehdä koko aloitusta. Ajatukseni ovat nyt ihan väärillä raiteilla. Kaikki oli ihan hyvin.
ap
ehdotin, että voisin tulla aamulla hänen luokseen peiton alle vierailulle. Mies vastasi näin: "Sori, en voinut vastata, sukulaisilla. Meidän täytyy muru puhua siitä asiasta. Huomenna siis ei ok. Nähdään joka tapauksessa viim. maanantaina. Pidän sua hyvänä." Sekava ja vähän epäjohdonmukainen viesti, mutta kaikki siis hyvin. Mies on sukulaisillaan (ehkä vanhemmillaan?) kylässä ja haluaa nähdä minut jo maanantaina. ap
Ja laittaa viestiä.. Oliko tyyliin, sori en pystynyt vastaamaan -- joku työjuttu.. Kysy itseltäsi, miksei nyt soita vaan laittoi viestin.. Varattu on.. Valitettavaa sun kannalta. Mitä laittoi viestissä?
Mies: 35v., johtoasemassa (koska on alaisia), liukuva työaika, käy salilla, pukeutuu hyvin (miten?), hyvännäköinen, yhden viestin perusteella vahva eli varmaan aika pitkä, öö, mitäs vielä tulee mieleen? Liikkuu varmaan kaupungilla aika paljon. Työmatkoja suomessa ja ulkomailla. Lapsista ei tietoa. Vasektomia?? Ei tosin näy päälle päin :D
No joo, aika moneen taitaa osua. Aika tavallinen siis loppuviimeks.
vaikka olisi ollutkin vanhemmillaan tai muilla sukulaisilla?
tää on niiiiiin provo, kyllähin ihan hyvä sellainen. Mutta jaksammeko odottaa uutta käännettä maanantaihin asti, kysyn vaan.
Netissä on niin helppoa olla ilkeä ja negatiivinen toiselle ihmiselle.Asiat selviävät varmasti.
Olisiko se paha asia, jos hänellä olisi lapsi kotonaan entisestä liitostaan?
Mä en tajua tätä palstaa. Mies kutsuu minua muruksi yleensäkin. Me tapaamme maanantaina, koska huomenna ei hänelle sovi. Mikä siinä on läpinäkyvää? Mieskö? Vai minäkö?
ap
Kaikki alkoi siitä yhdestä ketjusta, jossa kerrottiin, että mies paljastui läävässä eläväksi sottapytyksi. Nyt minä pidätän täällä itkua kaikkien viestien vuoksi. Olen säälittävä. Ja minua ei edes ole joidenkin mielestä olemassa. On! Täällä minä olen.
En tiedä, olisiko lapsi huono juttu. En ole äitipuoleksi valmis, mutta onko kukaan aluksi. Eikö mies olisi kuitenkin kertonut jo lapsesta? Vaimo olisi pahempi juttu. Toiseksi naiseksi en aio ikinä jäädä ja se tarkoittaisi, että emme enää tapaisi.
ap
Netissä on niin helppoa olla ilkeä ja negatiivinen toiselle ihmiselle.Asiat selviävät varmasti. Olisiko se paha asia, jos hänellä olisi lapsi kotonaan entisestä liitostaan?
suosittelen selvittämään mistä on kysymys. Et halua uskoa vaimoon, mutta moni asia viittaa siihen, että miehellä on vähintää avokki. Mä tunne erittäin hyvin miehen, joka pyöritti useampaa toista naista yhtä aikaa ja kotona oli vaimo ja lapset. Tunnen hyvin, koska olin itse tietämättäni yksi toisista.
Samoja juttuja kertoi mulle kuin sinun miehesi. Mun kans on niin hyvä olla, olen rento ja älykäs jne. Eikä kieltäytynyt seksistä koskaan. Vaikka oli juuri käynyt suunnilleen naapurissa panemassa toista toista. Ton tyypin miehet pystyy ihan mihin vaan ja katsovata todellakin silmiin, vaikka mitä paskaa latelisivat suustaan.
Toivon, että sun kohdalla on joku mukavampi selitys miehen käytökselle, mutta selvitä asia pian! Tsemppiä
Muakin sanottiin muruksi, oltiin sukulaisilla, töissä, taikka sairaalassa..
Ei pitäny paikkaansa.. Ties vaikka on sama ukko
Miksei huominen käy, onko sukulaisilla?? Kai nyt voi vastata sukulaisiltaan -- menis vaikka ulos. Vastashan se viestiinki...
on enemmän tai vähemmän sottapyttyjä.;)
Yksinhuoltajaisä ei välttämättä ole ns. "kuumaa kamaa", kun etsii itselleen kumppania, joten ei välttämättä uskalla kertoa.On voinut saada siipeensä.
Tämä oli vain arvaus, mikä tuli mieleen.Miehen viestistä voi kuitenkin päätellä, että aikoo kyllä kertoa sinulle syyn siihen, että ei ole kutsunut sinua kotiinsa.
Kuten sanoit itsekkin...olette vasta tutustumassa toisiinne.
ehdotin, että voisin tulla aamulla hänen luokseen peiton alle vierailulle. Mies vastasi näin: "Sori, en voinut vastata, sukulaisilla. Meidän täytyy muru puhua siitä asiasta. Huomenna siis ei ok. Nähdään joka tapauksessa viim. maanantaina. Pidän sua hyvänä." Sekava ja vähän epäjohdonmukainen viesti, mutta kaikki siis hyvin. Mies on sukulaisillaan (ehkä vanhemmillaan?) kylässä ja haluaa nähdä minut jo maanantaina.
ap
Vasta tämä vakuutti mut, että ap kirjoitelee Porvoosta... Meinasin jo vastata asiallisesti. :)
Jos ei tiedä edes toisen asuinpaikkaa, pitäisi aikuisen ihmisen olla hieman varovaisempi.
Jos ei tiedä edes toisen asuinpaikkaa, pitäisi aikuisen ihmisen olla hieman varovaisempi.
Sen takia hän ei vastaa tuollaisiin pikkujuttuihin, kuten kondominkäyttöön. Oikeassa elämässä kukaan ei olisi niin tyhmä, mutta näissä stooreissa vedetään mutkat suoriksi.
olet ap saanut aikaan. Paljon vastauksia ja itsekin jäin odottamaan loppukäännettä:) provo siksi,että kukaan ei voi olla noin naiivi..