Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?

Vierailija
20.04.2012 |

Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.

Kommentit (673)

Vierailija
481/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja unohda entinen.

Se on kaikille paras.

Ja olet kuitenkin saau viettää muutaman mukavan hetken tässä

aikaavaruudessa. "havukka-ahon ajattelija"

t:bad enklanti

Vierailija
482/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia oli tosin paljon. Mutta kuten olen kirjoittanut, ei tämä suhde voi enää jatkua, koska en halua, että ketään sattuu.

ap

Otappas kynä ja paperia ja pistä ylös kuinka moni näyttää plussaa ja kuinka moni miinusta suhteellenne. Eikö se jo tao järkeä päähäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan tekstiin, vain yksittäisiä tapahtumia. Enkä ole tietysti kaikkea voinut tähän kirjoittaa. Miehellä on minusta valokuvia, ei hän sellaista enää tarvinnut.

Jos olisin vain saalis, olisi mies varmaan kyllästynyt jo aikaisemmin?

ap

eihän sitä voi lopulta tietää, mikä miehelle olit, jos ei häneltä kysy. En tiedä, mitä haluat suhteen olleen? Monia muitakin naisia on jymäytetty luulemaan, että miehellä on pelissä enemmän tunteita kuin onkaan eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. Toisaalta sinäkinhän kyllä sanoit haluavasi vain jännitystä ja hyvää seksiä, joten siinä mielessä saitte kumpikin mitä halusitte, eikä sinua ole jymäytetty kuin miehen parisuhdestatuksen suhteen. Kaipa tässä vain tuli mieleen, että et niin kauhean kauan surisi miehen perään ja miettisi miten täydellinen tämä oli, kun mies voi olla komea, älykäs ja hauska ja silti aiheuttaa surua ja murhetta, kuten on aiheuttanutkin, eikä se ole sen arvoista. Että siis sillähän se mies "pelaakin" kun on niin hurmaava ja monet miehet poraa palstoilla sitä, kun kiltit miehet ei kelpaa ja kusipäät vie kaikki naiset..

Vierailija
484/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset Jeesusta ja hänen sovitustyötään, jos aiot välttää helvetin.

Vierailija
485/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten olin varmaan eri mieltä suhteemme laadusta, kun kaikki oli minun käsissäni, mielestäni. Niinhän se on nytkin, mutta eri tavalla. Se, miltä nyt tuntuu, oli pieni yllätys. Mies haluaisi jatkaa suhdetta, tulla luokseni, mutta minä en ole siihen valmis. Toisaalta haluan, ihan hirveästi, niin kuin ennenkin, mutta tilanne on nyt toinen.

ap

mukaan tekstiin, vain yksittäisiä tapahtumia. Enkä ole tietysti kaikkea voinut tähän kirjoittaa. Miehellä on minusta valokuvia, ei hän sellaista enää tarvinnut. Jos olisin vain saalis, olisi mies varmaan kyllästynyt jo aikaisemmin? ap

eihän sitä voi lopulta tietää, mikä miehelle olit, jos ei häneltä kysy. En tiedä, mitä haluat suhteen olleen? Monia muitakin naisia on jymäytetty luulemaan, että miehellä on pelissä enemmän tunteita kuin onkaan eikä se tee kenestäkään huonoa ihmistä. Toisaalta sinäkinhän kyllä sanoit haluavasi vain jännitystä ja hyvää seksiä, joten siinä mielessä saitte kumpikin mitä halusitte, eikä sinua ole jymäytetty kuin miehen parisuhdestatuksen suhteen. Kaipa tässä vain tuli mieleen, että et niin kauhean kauan surisi miehen perään ja miettisi miten täydellinen tämä oli, kun mies voi olla komea, älykäs ja hauska ja silti aiheuttaa surua ja murhetta, kuten on aiheuttanutkin, eikä se ole sen arvoista. Että siis sillähän se mies "pelaakin" kun on niin hurmaava ja monet miehet poraa palstoilla sitä, kun kiltit miehet ei kelpaa ja kusipäät vie kaikki naiset..

Vierailija
486/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset Jeesusta ja hänen sovitustyötään, jos aiot välttää helvetin.

Vierailija
487/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt huorin ajatuksissasi ja teoissasi. Tämä ei edes ollut ensimmäinen mies, jonka kanssa yhdyit avioliiton ulkopuolella.

Tarvitset kipeästi sovitusta synneillesi, jotta voisit päästä taivaaseen.

Vierailija
488/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottava ja raastava tilanne sinulla. Luin ketjun ja haluan vain sanoa, että olen puolellasi. Tsemppiä ja hyvää yötä.

Vierailija
489/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Ei kukaan mies vaimoaan petä eikä kukaan nainen ole niin hölmö, että sellaiseen suhteeseen ryhtyisi. Keksittyä on ap:n tarina. Ei tällaista oikeasti tapahdu. Onneksi av-mamma on viisas ja aina valpas tekstianalyysin tekijä. Hyvä mamma!

Minä olen itse ollut vielä hölmömpi kuin ap tarinassaan ja elänyt itsepetoksessa pidempään.

Provon huutelijat ärsyttävät minuakin, ei kai se heiltä ole pois jos joku uskoo mitä ihmeellisempiä tarinoita täällä ja keskustelee niistä tosissaan. Itsekin pidän tätä provona, mutta en ennen tätä ole näkemystäni toitottanut.

Vielä enemmän ärsyttää, kun joku kuvittelee, että provo määritellään vain siten, onko joku tapahtuma mahdollinen vai ei. Kun nyt tekstianalyysin mainitsit, siinä kyllä arvioidaan paljon muutakin kuin kirjoituksessa esitetyn tapahtumakulun mahdollisuutta tai mahdottomuutta.

Minäkin olen kymmenen vuotta sitten kirjoittanut vastaavasta tilanteesta eri nettipalstoille, ja kukaan ei epäillyt provoksi kuten oikein onkin. Tästä tarinasta puuttuu uskottavuus täysin.

Vierailija
490/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Ei kukaan mies vaimoaan petä eikä kukaan nainen ole niin hölmö, että sellaiseen suhteeseen ryhtyisi. Keksittyä on ap:n tarina. Ei tällaista oikeasti tapahdu. Onneksi av-mamma on viisas ja aina valpas tekstianalyysin tekijä. Hyvä mamma!

Minä olen itse ollut vielä hölmömpi kuin ap tarinassaan ja elänyt itsepetoksessa pidempään.

Provon huutelijat ärsyttävät minuakin, ei kai se heiltä ole pois jos joku uskoo mitä ihmeellisempiä tarinoita täällä ja keskustelee niistä tosissaan. Itsekin pidän tätä provona, mutta en ennen tätä ole näkemystäni toitottanut.

Vielä enemmän ärsyttää, kun joku kuvittelee, että provo määritellään vain siten, onko joku tapahtuma mahdollinen vai ei. Kun nyt tekstianalyysin mainitsit, siinä kyllä arvioidaan paljon muutakin kuin kirjoituksessa esitetyn tapahtumakulun mahdollisuutta tai mahdottomuutta.

Minäkin olen kymmenen vuotta sitten kirjoittanut vastaavasta tilanteesta eri nettipalstoille, ja kukaan ei epäillyt provoksi kuten oikein onkin. Tästä tarinasta puuttuu uskottavuus täysin.

Älä opeta isääsi naimaan, provo. :D

Vierailija
491/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v. Ja suhteessa naimisissa olevaan kolmekymppiseen pienen lapsen isään. Tiesin heti, mutten välitä. On vaan niin ihana heppu ja hyvä sängyssä ;)

Ai miksi kirjotin tämän.. no vaikka siksi, että älä sinä ainakaan morkkistele :D

Vierailija
492/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Kyllä ne suhteen parhaat puolet joita aina hehkutat, on aivan jotain muita asioita kuin mitä sinä olet saanut. Viikonloput, juhlapyhät, rauhaisat lauantaipäivät kotona perheen kesken... NE ASIAT ne niitä parhaita asioita ovat. Ja niistä sinulla ei ole hajuakaan.

Meidän suhteeseemme kuuluvat vain suhteen parhaat puolet. Emme me ole suunnitelleet sen pidemmälle elämää. Olemme nauttineet hyvistä hetkistä.

ap

Ap ajattele nyt vähän pitemmälle asioita. Kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat se on vaimonsa ja mahdollisten lastensa kanssa. Sä et voi edes soittaa, sen ei tarvitse edes vastata, koska sähän tiedät tilanteen. Mitä sä teet kaikki viikonloput, pyhät, joulut, juhannukset, kesälomat? Kaipaat sitä? Ap jatka elämässäsi eteenpäin. Kukaan ei ansaitse olla numero kakkonen kuten joku tuossa edellä kirjoittikin. Itsesi takia sun on irtauduttava, koska se on kuitenkin edessä ja joka päivä vaikeampaa.

Vierailija
493/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tarinasta puuttuu uskottavuus täysin.

Vierailija
494/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micke är från Provoo, *äsch* Porvoo. Det finns ju finlandssvenskar där. Därför släppte hon namnet och låtsas nu, att det var inte mening. Hon kunde ju inte skriva, att hon har skapat en saga hit. ;D

Vierailija
495/673 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette huomionkipeitä ja kateellisia ihmisiä, joiden elämä on tyhjää. Siksi teitä sieppaa niin maan perhanasti, kun joku saa yli kymmenen sivun verran huomiota palstalla. Koette sen olevan itseltänne pois. Siispä ryntäätte ketjuun haukkumaan aloittajaa provoksi. Kun ette itse sitä huomiota saa, keskitytte pilaamaan toisten keskusteluja off-topicilla.

Hajotkaa omaan kakaramaisuuteenne!

Vierailija
496/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä ilman ehkäisyä ollut, vaan käytän pillereitä.ap

Tuolla lauseella vahvistit vain sen mitä olen koko ajan ajatellut => olet trolli.

Vierailija
497/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottava ja raastava tilanne sinulla. Luin ketjun ja haluan vain sanoa, että olen puolellasi. Tsemppiä ja hyvää yötä.

Vierailija
498/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnistui!

Vierailija
499/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuntea yhteenkuuluvaisuutta "toisten naisten" kanssa, enkä tunne. En ole yksi heistä, en ole nuhruinen salarakas (enkä aio hakeutua Big Brotheriin...), en halua olla suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Vaikka ero tuntuu pahalta, on se ainoa vaihtoehto, minulle. Sitä ei ole enää olemassa, josta minä olen saanut nauttia.

Kaikkien sekavien yöviestieni ja nukutun yön jälkeen tiedän, mitä haluan. Minäkin haluan minut. En lupaa edes itselleni, etteikö heikkoja hetkiä tulisi, ettenkö pelkäisi tapaavani miehen sattumalta, ettenkö säälisi itseäni tai tuntisi häpeää, etteikö tekisi taas mieli. Tämä oli kuitenkin tässä. Olen "vallannut" palstalta niin paljon sivuja, että minut varmaan heitetään kohta pihalle.

Miehen henkilöllisyyttä (tai minun) on turha arvailla. Sen verran voin kertoa, hillitäkseni mielikuvitusta, että hän ei ole suomenruotsalainen. Älkää loukatko ketään arvuuttelemalla nimiä. Suomi on pieni maa, mutta sen verran iso, että kyllä tänne yksi mies hukkuu, jopa tarkkavainuisilta AV:laisiltakin. Älkääkä unohtako, että asiaan liittyy henkilö, joka ei ole millään tavalla syyllinen mihinkään.

Mulla on vielä paljon mietittävää, mutta niinhän se on, että elämä jatkuu.

ap

Olen 39v. Ja suhteessa naimisissa olevaan kolmekymppiseen pienen lapsen isään. Tiesin heti, mutten välitä. On vaan niin ihana heppu ja hyvä sängyssä ;) Ai miksi kirjotin tämän.. no vaikka siksi, että älä sinä ainakaan morkkistele :D

Vierailija
500/673 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että se on naimisissa? Ehkä se on löytänyt jonkun toisen ja ajatteli, että pääsee susta siististi eroon, kun keksii äkkiä tarinan vaimosta. Sitten jos näet sen miehen toisen naisen kanssa kaupungilla, se voi väittää sitä vaimokseen. Tässä voisi olla itua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi