Miksi miesystäväni ei ole koskaan kutsunut minua kotiinsa?
Tapaamme aina minun luonani, ravintolassa tai hotellissa. En usko, että hänellä on niin epäsiistiäkään, koska hänellä käy kertomansa mukaan siivooja ja vaatteitaan hän vie pesulaan.
Kommentit (673)
Siis mistä te kuvittelette että ap kaipaa teidän sympatioita?
JOS ASIA KIINNOSTAA, VOISIT VAIKKA LUKEA AP:N VIESTEJÄ KETJUSTA. EI TARVITSISI KYSELLÄ TYPERIÄ.
Olen lukenut alusta asti. Silti en ole nähnyt yhtäkään "antakaa mulle sympatiaa!"-pyyntöä.
Kertoo vaan tarinaansa.Mies on ainut joka tässä tekee väärin.
Ap ei alussa tiennyt mitään, ehti kiintyä mieheen ja nyt on vaikea päästää irti, se on aivan luonnollista.
En ymmärrä mitä te oikein meuhkaatte.
ET TAIDA OSATA TEKSTIANALYYSIN TEKOA. ELI OLET PROVO! :D :D :D PALJASTUIT!!!!
veikkaus tällä hetkellä on, että tuo mies pyörittää useampaa. Vaikuttaa toimissaan tämän ap:n kertoman mukaan niin varmaliikkeiseltä, eikä edes salaile asiaa työtovereiltaan. Ehkäpä he ovat niin tottuneita noihin pyöriviin naisiin, etteivät pysy laskuissa mukana, eikä kukaan kysele enää mitään.
JOS ASIA KIINNOSTAA, VOISIT VAIKKA LUKEA AP:N VIESTEJÄ KETJUSTA. EI TARVITSISI KYSELLÄ TYPERIÄ.
Olen lukenut alusta asti. Silti en ole nähnyt yhtäkään "antakaa mulle sympatiaa!"-pyyntöä.
Ap ei alussa tiennyt mitään, ehti kiintyä mieheen ja nyt on vaikea päästää irti, se on aivan luonnollista.
En ymmärrä mitä te oikein meuhkaatte.ET TAIDA OSATA TEKSTIANALYYSIN TEKOA. ELI OLET PROVO! :D :D :D PALJASTUIT!!!!
Tarviisko mun osata? Maalaisjärjellä pärjää ihan hyvin.
Ja juu, provoillahan olisi tosi fiksua näin anonyymina kommentoijana. :)
voisi tuo provon itkijä painua muualle pätemään pilaamasta ketjua. Alottaisivat oma ketjun, jossa saavt olla niin kauhea älykkäitä ja viisaita salapoliiseja.
ja täällä saavat kaikki sanoa mielipiteensä sinulta kysymättä.
Ja mitä ne työkaverit lopulta tietävät? Mies on sanonut ap:lle jotain, mutta valehtelijahan se on joka tapauksessa. En mä ainakaan työkavereiltani kysele, jos heitä joku käy päivän aikana tapaamassa. Voi olla vaimo tai ei, ei muiden asioita oikeasti edes ajattele. Oikeita kavereita ap ei kai ole tavannut.
En ymmärrä mitä te oikein meuhkaatte.ET TAIDA OSATA TEKSTIANALYYSIN TEKOA. ELI OLET PROVO! :D :D :D PALJASTUIT!!!!
Tarviisko mun osata? Maalaisjärjellä pärjää ihan hyvin.
Ja juu, provoillahan olisi tosi fiksua näin anonyymina kommentoijana. :)
OLET PALJASTUNUT PROVOKSI, KOSKA TEESKENTELET LUKUTAIDOTONTA. MITEN MUKA VASTAAT KOMMENTTEIHIN, JOS ET OSAA LUKEA? PALJASTUIT. TURHA SELITELLÄ, YRITÄ JOSSAIN TOISESSA KETJUSSA.
voisi tuo provon itkijä painua muualle pätemään pilaamasta ketjua. Alottaisivat oma ketjun, jossa saavt olla niin kauhea älykkäitä ja viisaita salapoliiseja.
ja täällä saavat kaikki sanoa mielipiteensä sinulta kysymättä.
Taidat olla provo.
sillä, että paneskelee toisen naisen miehen kanssa. Tällaiselle naiselle sekä miehelle on vain yksi nimitys, ja mulla ei sympatiaa ap:lle tipu. Saisi jo lopettaa nuo naurettavat tarinat.
ja varmasti hoitelee paria muutakin sinun ja vaimonsa rinnalla.
Vaikutat epävarmalta ihmiseltä. Ehkä et ole niin viehättävä, että olisit tottunut saamaan tuollaisia huomioosoituksia mieheltä. Tulet todellakin katumaan, jos et nyt juokse ja kovaa.
Mun mielestä ap taas kuvittelee itsestään liikoja: "ehkä se ei tunne vaimoaan kohtaan samoin", "mua ei ole koskaan kukaan mies/poika jättänyt" ja "kuka tässä olisi jättäjä, jos suhde nyt päättyisi" tjsp. Sen takia se ei ota varoituksia kuuleviin korviinsa, koska uskoo olevansa jotakin aivan erityistä ja tämän varatun valehtelijan olevan aivan tosissaan juuri hänen kanssaan. Vähemmän ylpeä nainen olisi jo myöntänyt, että turpaan tuli ja jatkanut matkaa.
Mun mielestä ap taas kuvittelee itsestään liikoja: "ehkä se ei tunne vaimoaan kohtaan samoin", "mua ei ole koskaan kukaan mies/poika jättänyt" ja "kuka tässä olisi jättäjä, jos suhde nyt päättyisi" tjsp. Sen takia se ei ota varoituksia kuuleviin korviinsa, koska uskoo olevansa jotakin aivan erityistä ja tämän varatun valehtelijan olevan aivan tosissaan juuri hänen kanssaan. Vähemmän ylpeä nainen olisi jo myöntänyt, että turpaan tuli ja jatkanut matkaa.
tarina on mennyt ihan tylsäksi ja mielenkiinnottomaksi ;)
Ja vihjailijoita, oli ne totta tai ei. Pilaa koko ketjun kun joka toinen viesti on tota.
tarina on mennyt ihan tylsäksi ja mielenkiinnottomaksi ;)
olin aivan varma, että tähän mennessä miehen vaimo on käynyt oven takana, tuonut lapset ja kaasuttanut tiehensä. Ap olisi ollut ihan ihmeissään, rakastajansa epätoivoinen.
ja siitä kuinka melkein häpäisi vanhempansakin.
Pikkutyttö on ap.
AP on maininnut tulleensa raskaaksi, kun ehkäisy unohtui silloin muutamalla kerralla? Ja kuinka jonkin aikaisemman sairauden tjms. vuoksi hänen mahdollisuutensa raskauteen olivat olemattomat? Ja kuinka mies painostaa silti aborttiin? Ja kuinka AP olisi valmis kasvattamaan lapsen yksin ilman mitään vaateita isää kohtaan?
mutta minulle tämä ei ole viihdettä. Seurustelin, erosin, mies on ollut minuun yhteydessä, mutta emme ole yhdessä enää. En ole raskaana enkä mitään muutakaan.
ap
AP on maininnut tulleensa raskaaksi, kun ehkäisy unohtui silloin muutamalla kerralla? Ja kuinka jonkin aikaisemman sairauden tjms. vuoksi hänen mahdollisuutensa raskauteen olivat olemattomat? Ja kuinka mies painostaa silti aborttiin? Ja kuinka AP olisi valmis kasvattamaan lapsen yksin ilman mitään vaateita isää kohtaan?
hyvä ketju!
Kiitos ap:lle. En usko että olit provo!
Kertoo vaan tarinaansa.
Mies on ainut joka tässä tekee väärin.
En ymmärrä mitä te oikein meuhkaatte.