Kylläpäs AV-mammoilla on vammaisia lapsia paljon?
Se ketju mikä vamma yms...on lapsellasi oli todella yllättävää luettavaa.
Ei mikään ihme että akat täällä raivoaa ja vauhkoo joka asiasta kun kotona on nurkissa joku poikkeava yksilö tai kaksi av- mamman hermoja pilaamassa ja elämää koettelemassa.
Mulla sentääs on neljä supertervettä ja lisäksi vielä kaunista lasta, jotka ovat täydellisiä kaikin puolin.
Ei löydy mitään vikaa vaikka kuinka hakisi.
Ainut poikkeus taitaa olla se, että käyttäytyvät erittäin kohteliaasti ja hyvin jokapaikassa ja ovat kotonakin ihania kullannuppuja.
Sehän on nykypäivänä todellista harvinaisuutta.
Poikkeavat siis siinä teidän vammaisista kakaroistanne edukseen:)
:)
Kommentit (35)
sunkin lapsista voi tulla vaikka nuorisorikollisia.
ei kannata kauheesti kulkea nokka pystyssä
Provoksi tämä sun tekstis on mauton. Pikkasen kannattaisi käyttää harkintaa, mistä aiheesta voi provoilla. Yäk.
Jokainen mesitä kuolee joskus.
Tavalla tai toisella. Yhtähyvin se voi olla se sinunkin vammainen lapsesi, joka jää auton tai tai hukkuu. Ei vain mun terveet lapseni.
Elämä tuo tullessaan aina kuolemaa.
Olenkin onnelisen nyt tästä hetkestä ja menneestä. Olen neljän terveen ja täydellisen lapsen äiti nyt. Mitä tulevaisuus tuo tulleesaan, sitä ei tiedä kukaan.
Päivittelen vain sitä ja ihmettelen kuinka monella täällä onkaan jo valmiiksi vammainen lapsi ilman onnettomuuksia tai tapaturmia?
Jotenkin outoa.
Kuinkahan moni on ryypännyt tai käyttänyt joitakin aineita raskausaikoinaan?
ten pitäisi olla mitään syytä alkaa haukkumaan vammaisten lasten äitejä. Miten ihmeessä sä päättelet, että vammaisten lasten äidit ovat niitä palstan vouhkaajia?
Vierailija:
Ei osunut ollenkaan. Miksi pitäisi edes?
Kaipa täällä saa yksi onnellinen äiti ihmetellä asiaa, kun itselläni on niin täydellisiä lapsia, että enpä voi kun ihmetellä kun muilla tuntuu olevan vain vammaisia/vaillinaisia lapsia.No tasan eivät käy onnen lahjat näköjään:)
Mulla sentään neljä täyspottia:) Ja syystäkin olen ylpeä ja onnellinen.Enpä vaan tahtoisi olla teidän äitien housussa/hameessa vaikka olisi kuinka aurikoinen cp-vammainen kotona.
Ja onneksi ei tarvitse ollakaan. Aamen.
Lapsellasi saattaa olla joku piilevä sairaus, joka puhkeaa huomenna, 10v päästä tai myöhemmin? Mikä helvetin ameeba sä olet?
Vierailija:
Mulla sentääs on neljä supertervettä ja lisäksi vielä kaunista lasta, jotka ovat täydellisiä kaikin puolin.
Ei löydy mitään vikaa vaikka kuinka hakisi.
Ainut poikkeus taitaa olla se, että käyttäytyvät erittäin kohteliaasti ja hyvin jokapaikassa ja ovat kotonakin ihania kullannuppuja.
Sehän on nykypäivänä todellista harvinaisuutta.
Poikkeavat siis siinä teidän vammaisista kakaroistanne edukseen:):)
Harvinaisen inhottava ämmä olet. Eikö sulla ole mitään itsekontrollia, kun suollat mitä sylki suuhun tuo?
Ensinnäkin heillä on vähemmän aikaa istua palstailemassa.
Toiseksi he tuskin hermostuvat kovin pienestä; elämä on helppoa, kun ei tarvitse kuluttaa aikaa ja aivokapasiteettia miettimällä naapurin lasten Lassie-merkkisiä asuja, tuttavan imetystä tai imettämättömyyttä, mummon kummin kaiman meikkejä tai tuulipukua, tai edes siskon tyttären ystävän pikkuserkun keksinsyöntiä.
Eikä täältä koskaan tarvitse lukea kirjoituksia, joissa pitkäaikaissairaan tai vammaisen lapsen äiti valittaa, kun ukko on menossa pikkujouluihin, vaikka lapsi on sairas. Kyllä ne kirjoitukset ovat yleensä nuhakuumeeseen sairastuneen pikkuisen äidin tekstejä.
Joka kerta, kun täällä käy, saa lukea valituksia siitä, kuinka hankalaa lapsen kanssa eläminen on, kuinka vittuuntuneita vanhemmat lapsiinsa ovat ja kuinka kauheita kakaroita lapset ovat. Koko minun palstahistoriani aikana olen lukenut kaksi erityislapsen vanhemman valitusta hankalasta erityislapsesta, loput valitukset tuntuvat tulevan näiden täydellisten lasten vanhemmilta.
Mitäs vielä... Itse olen erityislapsen (normaalina syntyneen, myöhemmin sairastuneen ja vammautuneen) vanhempana huomannut, että elämällä on tapana opettaa. Minut ja varmasti monen muunkin erityislapsen vanhemman se on opettanut iloitsemaan elämästä itsestään. Toivon, että se opettaa ap:lle suvaitsevaisuutta. Ja toivon, ettei opetus tule liian kovalla kädellä.
Minulla reilu kolmevuotias erityislapsi ja hänkin on maailman ihanin ja täydellisin lapsi. Ihan niinkun sinulle sinun täydelliset ja terveet lapsesi. Minun lapsellani vain sattuu olemaan poikkeavaisuus, jota tosin sinä tai kukaan muukaan vieras ei tiedä eikä näe. En ymmärrä kuinka joku äiti (jos nyt sitä edes olet) voi arvostella toisten ihmisten elämää ja lapsia. Jokainen lapsi on omille vanhemmilleen se täydellinen ja ihanin. Ei minusta täydellisyys (jos siitä nyt ihmisten kohdalla voi edes puhua) edellytä sitä, että olet täysin terve kaikin puolin, sinulla ei ole vammaa, epämuodostumaa tai muuta poikkeamaa.
Menehän hyvä ap niiden täydellisten lastesi luo katsomaan etteivät vaan tee mitään väärää.
Mutta erikoislapsista vielä. Mä ajattelen elämästä jotenkin niin että vahvoille ihmisille annetaan vaikeampia asioita ja kohtaloita eteen, heikot päästetään helpommalla. Erityislasten vanhemmat ovat yleensä näitä vahvoja ja viisaita, joilla on voimia hoitaa ja vaalia pieniä ihmeitään. Ap:n kaltaisilla ei taida riittää voimia ees terveiden lasten hoitoon kun pitää täällä ilkeillä.
Samoin se vahvuus löytyy ihan minkä tahansa rankan elämänvaiheen tai tapahtuman osuessa kohdalle.
Noin ylemmyydentuntoisesti voi käyttäytyä vaan ihminen joka PELKÄÄ kohdata vammaisia ihmisiä, saatikka lapsia. Sinä ap olet todella epäkypsä ja kapeakatseinen ihminen. Voi olla että toi sun onnesi ei kauaa kestä vaikka nyt oletkin niin täynnä erinomaisuuttasi. Olet todella törkeä ja ylimielinen kusipää jolla tuskin edes on lapsia? Voisithan puhua peloistasi asialliseen sävyyn. Kaikilla jotka tänne syntyvät on oikeus ihmisarvoiseen elämään ilman, että sinunkaltaisesti kusipäät alkavat opettaa omillekin lapsilleen tuollaisia ennakkoasenteita. No, taidat olla provo mutta harvinaisen tyhmä joka tapauksessa.
toivotaan ettei ap:n lapset saa vaikkapa syöpä-diagnoosia lähiaikoina. Vaikka tää onkin provo. ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä.