Mulla on aivan ihana mies. Onko sinulla?
Mä olen niin onnellinen. Tänään se teki ihanaa iltapalaa, (samalla lounas ja päivällinen) oli ostanut juustoja, keksejä, hedelmiä ja punkkua ja teki ihanan tarjottimellisen hyvää syötävää. Ny se katsoo telkkaria ja mä ajattelin jakaa tän onnentunteen ;)
Eilen se laitto meille ruuaks kookosmaito-curry-tofu kastiketta riisin kanssa ja se tiskaa ja imuroi usein, tänäänkin. Pesee pyykkinsä ja välillä mun ja lapsenkin pyykit...
Se vie mun lapsen aamusin kouluun omalla matkallaan, hieroo mun jalkoja iltaisin, on huomaavainen ja hellä ja pussailee missä vaan ja millon vaan ihan oma-aloitteisesti. Se on älykäs ja keskustelee, antaa omaa rauhaa, on siis vaan niin ihana. Ei ole nyssykkä vaan pitää puolensa ja väittelee mun kanssa tarpeen tullen ;)
Seksi on hyvää ja tyydyttävää ja huumori samoin. Me nauretaan paljon ja kaikesta voi puhua. Maailman ihanin mies.
Mitä mä olen tehny ansaitakseni noin ihanan ja ymmärtäväisen miehen???
Pelkään, että koska tämä ihanuus loppuu ja jotain kamalaa tapahtuu...
Kommentit (11)
Tekee aina ruoat, siivoaa, käy kaupassa, hoitaa lasta, käy töissä, hellii minua, ostaa lahjoja, on kiltti, fiksu, ihana...
Parempi kuin olisin ansainnut.
Hän pitää minua kuin kukkaa kämmenellään ja on minulle Mies, lapsilleen Isä ja meille kaikille kovasti rakas.
Kymmenen onnelista yhteistä vuotta takana
Rakastan häntä koko sydämestäni ♥)
ihana mukava ja kiva, ja nätti ja mulla on myös oma elämä ;b
täällä ei vaan saa sanoa jos on onnellinen ja tyytyväinen. Tänäänkin olen kuullut niin surullisia juttuja läheisten elämästä, että olen huomannut taas kuinka tärkeää on se että osaa olla onnellinen kun on aihetta.
Siksi mietityttääkin koska tämä loppuu tämä onni...
itseäni harmittaa kun en aina " muista" kiittää häntä siitä miten huomaavainen on.
on todellakin poikamme kanssa viihtyvä.ulkoileva,leikkivä,ei ollenkaan " sohvaperunatyyppiä" .tai tuskin olisin hänen kanssaa,jos tykkäisi liikaa laiskottelusta.olemme molemmat kovin meneviä.menemme paljon yhdessä,mutta viihdymme myös yksinämme.annamme tasavertaisesti toisillemme tilaa.
olemme molemmat työssä.itse koen huonoa omaa tuntoa työajoistani, (olen hoitoalalla,viikkoon siis mahtuu klo 23 asti vuoroja,usein viikonloput).mutta hyvin nuo mies ja poika ovat pärjänneet.
mies laittaa ruoat,minä teen aika paljon muita kotitöitä,kun niitä tykkään tehdä.
mies tykkää usein helliä mua,minulta nämä hellyydetosoitukset vain tuppaavat unohtumaan.
On huomaavainen, luotettava, hellä, intohimoinen, nostaa itsetuntoani ihailemalla, on hyvä isä, hyvä ystävä minulle, hauska l. olemme samalla aaltopituudella, meillä on hauskaa yhdessä, tuki ja turva vaikeuksissa, kunnioittaa minua ja kohtelee arvostavasti. En olisi voinut saada parempaa.
en tajunnut arvostaa, lasten hoitoa, kotitöitä, huumoria, romantiikkaa,
hellyyttä, hyvää työpaikkaa, tunnetta olla rakastettu, viini lasillisia, hyviä ruokia, kutittelua, flirttiä, puhtaita vaatteita, huollettuja autoja,
korjattuja huonekaluja, siivottuja asuntoja, hyvää seksiä, mahdollisuutta opiskella vaikka on pieniä lapsia,
sitä, että jotenkin aina rahallisesti selvittiin.klattuja piha teitä,
likaisia sukkia lattialla.
halusin aina vaan enemmän.
ja luulin löytäneeni.
nyt olen ilman, sydän ja tulevaisuus riekaleina. minun ja lapseni
pitäkää huoli miehistänne jotka ovat sen arvoisia.
kiittäkää ja uhrautukaa, niin hekin tekevät.
pitäkää niistä kiinni ja opetelkaa ajattelemaan, että hyvä mies ei ole ansaittu etuoikeus, vaan myös itsensä uhraamalla ansaittu.
muistakaa, että parisuhteessa on kaksi jotka vaikuttaa onnistumiseen. myös sinä
nykyinen katkera yh
Ei saa koskaan pitää toista itsestäänselvyytenä.
t. myös nykyinen yh
Ei pysty ymmärtämään.
Minulla myös on IHANA mies - kokkaa (hyviä ruokia!), siivoaa (nauttii siitä), on suht hyvä palkkainen, huolehtii minusta ja ottaa kaikessa huomioon, on kiltti, mahtava isä lapsillemme; haluaa olla kotona meidän kanssamme kaiken vapaa-aikansa ja nimenomaan ottaa aikaa lapsillensa, meidän perheemme (ja minä) tulee aina hänellä etusijalle, on RAIVOuskollinen ja luotettava, komea ja hyvä sängyssä jne. jne.
Ja voitteko uskoa - tätä miestä on kaksi kertaa (kaksi eri tyttöystävää) petetty aikaisemmissa (pitkissä) suhteissa! Toinen naisista oli tullut mankumaan takaisin jälkeen päin, kun varmaankin ymmärsi oman typeryytensä. Minä en voi alkuunkaan tätä asiaa käsittää, minun miestäni parempaa miestä ei siis olekaan, ja jos nainen haluaa heittää tälläisen puolison hukkaan - niin onhan se aika käsittämätöntä. Ei naisia pysty ymmärtämään, vaikka itse nainen olenkin.
Exänikin oli yhtä lailla hyvä mies, mutta hänet minä jätin : /. Pitkään olin varma etten koskaan löydä vastaavanlaista suhdetta - mutta olin väärässä (onneksi). Löysin paremman - ja tässä pysyn : ).
Hän on aivan loistava lasten kanssa, hellä, rakastava ja hassutteleva isä. Minua kohtaan hän on kannustava, kunnioittava, hellä, himokas...
Ei hän täydellinen kuitenkaan ole. Minua rassaa ihan hirveästi se, että hänen on niin vaikea herätä aamuisin. Mutta se on pientä kaiken sen hyvän rinnalla, mitä hänessä on.