Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaan ja vanhemmat, kuinka usein käytte "bilettämässä"?

Vierailija
04.04.2012 |

Minulla on kaksi alle kouluikäistä lasta, joita hoidan vielä kotona. En tiedä, johtuuko elämäntilanteestani (siis ettei ole työkavereita tms), mutta en käy ulkona ravintoloissa kuin ehkä kerran-kaksi vuodessa. Suoraan sanottuna minua ei juuri sellainen kiinnosta. Tykkään käydä elokuvissa ja ravintolassa syömässä, sitä teen ehkä neljä kertaa vuodessa, joten aika harvoin. Mutta varsinaista bilettämistä, siis että aloitellaan alkuillasta ja mennään baarien kautta tanssimaan tms on todella harvoin. Onko tavallista vai poikkeavaa. Asun Helsingissä.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viiniä juon puolison ja/tai ystävien kanssa useamman kerran kuukaudessa, yleensä jonkun kotona hyvän aterian yhteydessä. Olemme sosiaalisia, meillä on mahtava ystäväpiiri, on ihana tavata ja pitää hauskaa.

Baarit eivät kiinnosta ollenkaan. Meillä on yksi lapsi. Elokuvissa käyn miehen tai ystävien kanssa kerran pari kuukaudessa.

Vierailija
22/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tarvetta ollut. Mahtaako innostusta enää tullakkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi illanistujaiset ystävien kanssa tai muut juhlat venyä aamutunneille, mutta harvemmin nekään. Ravintoloissa en käy bilettämässä koskaan, ei vain jaksa kiinnostaa. Ulkona syömässä käymme usein, niin usein että hauskempaa on viettää koti-iltaa miehen kanssa, kun lapset ovat jo nukkumassa.

Vierailija
24/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin kuvitellut, että kaikki muut käyvät paljon useammin.

tästäkin ketjusta käy ilmi. Että ikäiseni eivät juuri käy.

Itse käyn kyllä 1-2 kertaa kuussa. Ja aina tappiin asti! :)

Vierailija
25/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi on jo kohta 11 v. että sen puolesta vois humputella useamminkin baareissa, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
26/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän just 31v.. Mutta mä en käy juuri koskaan, viimeksi olin "ulkona" viime elokuussa miehen kanssa, kun meillä oli hääpäivä. Eli käytiin syömässä, terasseilla jne. Sitä edeltävä kerta oli n. vuosi sitten mun synttärit, mutta niitäkin juhlittiin meillä kotona isolla kaveriporukalla, lapset oli mummolassa hoidossa. Ihan bilettämässä baarissa olen ollu viimeks varmaan 3 vuotta sitten.. Ei jaksa eikä kiinnosta. Kesällä ehkä vois johonkin kivalle terassille mennä istumaan hyvässä porukassa ja ottaa pari lasia skumppaa/viiniä, mut ei mihinkään baariin.. :)

Vierailija
27/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kuvaamalla tavalla olen käynyt viimeksi varmaan... en edes muista. 23-vuotiaana? (Lasten saanti ei liity tähän: sain esikoisen 30-vuotiaana.)

Tykkään kyllä käydä ravintolassa syömässä, teatterissa, konserteissa, elokuvissa, lasillisella ravintolassa/baarissa/terassilla. Lisäksi on ollut erilaisia hienompia juhlia (esim. karonkat, vuosijuhlat jne.), joista myös tykkään, mutta niitäkään ei vissiin lasketa bilettämiseksi? Näitä asioita teen ehkä n. 1-4 kerta kuussa.

Vierailija
28/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ikinä ole harrastanut mitään viinan kanssa lotrausta ja ravintoloissa juoksemista. Tosi harvoin jonkun kaverin juhlat tms. milloin on tullut käytyä, mutta nekin ollut elämän aikana varmaan ihan sormilla laskettavat kerrat. Mun elämään tuo sisältöä kyllä ihan muut asiat...

Vierailija
29/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta. Inhoan krapulaa. Urheilen 4 kertaa viikossa, käyn töissä, lasten harrastukset vie aikaa, en yksinkertaisesti viitsi pilata vähää vapaa aikaa alkoholin käyttöön, mistä seuraa karsea olo. Hyi.

Vierailija
30/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä pubissa, syömässä, kavereiden synttäreillä, tupareissa, silloin tällöin keikoilla. Noin kerran kuussa pyörähdän jossain. Olen useimmiten kotona puoliltaöin tai aiemmin.

Vierailija
31/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, ei kiinnosta.

Koko perhe syö ulkona viikottain ja matkustaa kuukausittain, se riittää minulle "biletykseksi".

Vierailija
32/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon mielelläni pikkutunneille illanistujaisissa omassa tai ystävien kodissa, mutta bilettämässä olen käynyt kai viimeksi kolmisen vuotta sitten. Lapsia ei ole.

Vierailija
33/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa istumassa muutamia kertoja vuodessa. Viimeisella bussilla aina kotiin, yöbussit ei meille tule.

t. 37 vee Helsingistä

Vierailija
34/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasillisella parilla kolmella 3-4 krt vuodessa. Ehkä.

Kunnolla bilettämässä aika harvoin (kerran vuodessa) - varmaan nyt kohta polttareissa juopottelen itseni krapulakuntoon. viimeksi kävin työkavereiden kanssa tammikuussa, kun yt-neuvottelut loppuivat.

Miehen kanssa käydään parilla ehkä 1 per 2 kk. Silloin meillä on lapsenhoitaja kotona.

Uskoisin "ulkoilevani" enemmän kuin mooonet monet monet kaverini, tuttavani ja ystäväni. Olen 40 +

Vierailija
35/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bilettämässä. On aivan ihanan rentouttavaa ensin syödä ystävien kanssa hyvin, saunoa, ottaa viiniä ja siideriä ja sitten lähteä tanssimaan. Usein ilta kestää sinne pilkkuun asti kun on niin hauskaa.

Joskus on mökki-iltoja, jolloin istutaan vaan iltaa siellä eikä lähdetä baariin.

Minusta on todella tylsää vain istua jonkun kotona.

Vierailija
36/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia. Lähinnä näen kavereita jossain pystybaarissa, eikä kyseessä ole hillitön kännäys/"bilettäminen". Käydään usein keilaamassa/syömässä tms. ennen jatkoa. Tanssimassa en ole käynyt pitkiin aikoihin, harmi sinänsä, sekin on mukavaa joskus. Yökerhot ovat vain yleensä niin rasittavia ja täynnä erityyppisiä tai nuorempia ihmisiä kuin itse on, ettei niihin jaksa mennä.

Vierailija
37/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

biletys, se suorastaan ällötti. Eikä enää tanssituttanutkaan :) .Nyt tykkään mieluummin käydä ravintoloissa syömässä ja nauttimassa viiniä, tavata siellä ystäviä ja jutella rauhassa.

t, vanha ja rauhoittunut ;)

Vierailija
38/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikäkään en ole oppinut juomaan. Yksi lasillinen... ei ihan mun juttu, ennemmin olen ottamatta sitten kokonaan.

Henkisesti aika vanhaa porukkaa täällä.

Mä tykkään käydä viihteellä ja joraamassa ravintolassa muutaman kerran vuodessa jos en imetä tahi ole raskaana.

Siideriä menee jokusen 5 tuopillista illan aikana, eli semmoinen mukava nousuhumala koko illan. Loppuiltaan kohti siirryn vesilinjalle niin on kiva mennä aamun tunteina selvänä kotiin nukkuu.

Sit osaa taas nauttia kotona suurperheen arjesta kun on saanut vähän käydä tuulettumassa ystävien kanssa.

Ja ikää mulla 35.

Vierailija
39/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole päässyt bilettämään 10 vuoteen ja olen elätellyt toiveita, että josko pian taas pääsisi. Mutta jos kukaan päälle 3-kymppinen ei baareissa käy, niin en mä niiden parikymppisten sekaan yksin lähde.

Juuri kun olisin halunnut aloittaa sen baareissa käynnin taas pitkän tauon jälkeen. Olette tylsiä!

Vierailija
40/89 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko oikeesti että AV-mammat käy koskaan missään "bilettemässä"! Luulen et he rinnastaa sen sanan huonoon äitiyteen :) Ja millä vuosisadalla eletään... Toki täältäkin varmaan löytyy poikkeúksia, onneks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän