Noniin, kuinka monen miehen (tai naisen) kanssa olet ollut?
Kommentit (188)
anteex,mut kuullostaa aika hurjilta noi määrät..
mä oon 35v. nainen ja ollu alle 10 kaa seksisuhteessa,niistä 2 yhden yön juttua.
Eli olen aika kokematon :D
Mutta onnellisesti naimisissa :)
ap
9 miehen kanssa, pidän ihan sopivana lukuna. mistä ihmiset löytää noita kymmeniä (satoja??) kumppaneita? en kehtaisi kaduilla kulkea jos joka toisen kanssa olisi ollus sängyssä.
anteex,mut kuullostaa aika hurjilta noi määrät..
mä oon 35v. nainen ja ollu alle 10 kaa seksisuhteessa,niistä 2 yhden yön juttua.
En ole lutka tai huoripukki, vaikka pidinkin nuoruudessani hauskaa.
Olen nykyisin kahden lapsen äiti, vastuullisissa asiantuntijatehtävissä suuressa kans.väl. yrityksessä. Et IKINÄ uskoisi minusta päältäpäin, että olen maannut monen miehen kanssa joskus 20 vuotta sitten.
Oli vähän niin kuin periaaatekysymys... Nyt ikää jo 34 v.
Minä en mistään hinnasta (jos varaa valita) ottaisi miestä tai haluaisi miehelleni naista, joka on kokenut jo jotakin jonkun toisen kanssa. Minusta seksi on ja sen pitäisi olla vain yhden miehen ja yhden naisen juttu koko ikänsä. EIpä ihme, että uskottomuus on niin yleistä nykyään kun väki on kuin jotkut hullut puput!
Ihan yhden miehen vaimo jo 15 vuotta.
Minä en mistään hinnasta (jos varaa valita) ottaisi miestä tai haluaisi miehelleni naista, joka on kokenut jo jotakin jonkun toisen kanssa. Minusta seksi on ja sen pitäisi olla vain yhden miehen ja yhden naisen juttu koko ikänsä. EIpä ihme, että uskottomuus on niin yleistä nykyään kun väki on kuin jotkut hullut puput!
Kuka on sanonut, että hienoa? Ei kukaan. Ap kysyi kysymyksen, johon täällä on vastattu.
Vaikka nuoruudessa jammailin kybällä, olen täysin uskollinen miehelleni.
Minun mielestäni seksi on tärkeä osa parisuhteessa eikä se vain kaikilla toimi. Kyllä minä ainakin olen oppinut paljon erilaista eri miehiltä, ja toisaalta joidenkin kanssa seksi ei toiminut ollenkaan. Ei uskottomuus tuosta johdu, eiköhän siihen aivan muita syitä ole...
parisen kymmentä miestä ja naisia noin 10.Olen 30vuotias ja 15 vuotta saman miehen kanssa...Kivaa on ollut ja tulee olemaan
mistä ihmiset löytää noita kymmeniä (satoja??) kumppaneita?
No, miehet huorista tietty. Suomessa on kyllä vähän kuivaa, ja saatanan kallista.
Nuorena kuvittelin seksiä löytyvän diskoista yms.. Karvas pettymys.
Hiukan oli kuiteskin vientiä, mutta pidän seksistä paaaaaaaljon, joten ilolintusten luo kävi tie.
se M41
mistä ihmiset löytää noita kymmeniä (satoja??) kumppaneita?
No, miehet huorista tietty. Suomessa on kyllä vähän kuivaa, ja saatanan kallista.
Nuorena kuvittelin seksiä löytyvän diskoista yms.. Karvas pettymys.
Hiukan oli kuiteskin vientiä, mutta pidän seksistä paaaaaaaljon, joten ilolintusten luo kävi tie.
se M41
no sitä mietinkin, että paljon saa baarissa ravata jos sieltä noin paljon pokaa.
ja 2 naista kokeiltu.. :)
Olen nainen 21v.
Viides on mieheni. Olemme olleet 6v yhdessä. Nuoruudessa siis..
Olen 23v.
Näin sivujuonteena: olenko miehenä "säälittävämpi" kuin 16, 30 tai 31?
niin 21 miestä ja yksi nainen. Nainen 27v ja nyt kolme vuotta naimisissa.
Kuvittelin itse näköjään virheellisesti että olin hyvinkin villi aikaisemmassa elämässäni kun kumppaneita on ollut yhteensä about 25, niistä kaksi naista. Nyt viimeiset 6 vuotta (ja toivottavasti loppuelämä) saman ihanan miehen kanssa :)