Joulukuun 2012 joululahjat?
Kommentit (321)
Kiitos kun jaksoit tehdä meille suljetun ryhmän. :)
ens viikon tiistaina olis ultra niin sitten uskaltaa hengittää :) oon niin taikauskonen etten uskalla laittaa vielä pyyntöä ryhmään ennenku nään onko kaverilla kaikki hyvin tuolla mahassa :)
joku kyseli dopplerista? mulla kuulu ekaa kertaa 9+1 kun kuunneltiin ja sitten uudetaan kokeilin 10+3 ja edelleen pamppaili :)huomenna alkais 12 vko, sais seki mennä nopeesti niin vois vähän rauhottua :)
tissit on kyllä niin kipeet varsinki iltasin että sattuu pitää urheilutoppiakin :/ eikä toivookaan että vois rasvailla ku sattuu niin sikana.. huonolla ololla aaltoillaan vielä ja jos ei muutamaan tuntiin oo syöny ni kyllä kuvottaa kaikki.. :) ja väsymys ei oo kadonnu mihinkään ainakaan täällä mutta eiköhän seki aika tuu :)
tsemppiä ja jaksamista kaikille :)
miil
Tonnotin: Olen samaa mieltä siitä että verikoeseulassa pitäisi katsoa myös joku toinen kromosomipoikkeavuus! Saakohan sen tulokset sitten jotenkin eri aikaan… Pitää kysyä neuvolassa! Jos ei ystävälläni olisi ollut doppleria, olisin aivan varmasti myös itse ostanut sellaisen! Tänään illalla olisi tarkoitus testata josko onnistuttaisiin saamaan ne sydänäänet kuuluviin. Nautinnollisia ultrahetkiä tänään!
Äitsykkä90: Hyvä tietää että siitä päätellen tuo rintojen kivun väheneminen on ihan normaalia, kun muillakin on sitä ? Tulehan kertomaan sitten miten niiden muiden tulosten kanssa oli!
Miil: Ihanaa että olet saanut sydänäänet kuuluviin jo kotona ennen ultraa!
ON: Illalla olisi tosiaan tarkoitus testailla doppleria ensimmäisen kerran. Toivottavasti ne sydänäänet sieltä sitten löytyisi :)
Miten teillä muilla on raskauskiloja tullut? Painoa ei itsellä ole paljoa tullut lisää, mutta rasvakerros on kyllä ilmestynyt lantion seudulle... Tuskastuttavaa huomata että reidet ja takapuoli on levinnyt! Johtunee nimenomaan siitä että on syönyt enemmän ja liikkunut VÄHEMMÄN ja sen lisäksi kai tuo rasvakerros tulee vähän pakostakin. Ahdistaa laittaa joitain vaatteita päälle kun tuntuu tiukoilta "väärästä paikasta". Vatsan kasvun jotenkin kestää helpommin, se kun on pakollista ja tarpeellista :)
Alexandra + kyytiläinen rv 13+3 (LA 10.12.)
Siellä se ötö riehui, ja kaikki oli niinkuin pitääkin. Hän vastas viikkoja 12+0 :)
Soitin neuvolaan, kaikki kunnossa.
Paitsi valkosolut ja hemoglobiini viittas nuhaan/allergiaan=mullahan on siitepölyallergia ja oli silloin aika pahana ku kävin verikokeis.
Uus toksoplasmoosikoe pitää ottaa rv 20-22 ja sitte vielä vkolla 32.
-Äitsykkä + Jaska 13+4, LA 9.12.
Hui miten paljon on viestejä tullut, meni hetki lukiessa :)
Laitoin pyynnön ryhmään!
Lääkäri oli viime viikolla, ihana mies, sanoi että nyt on niin paljon jo viikkoja että voin alkaa nauttia raskaudesta, keskenmeno on minimaalinen riski.. siispä päräytin ja kerroin töissä viikko sitten :) eipä tarvinnut siirrellä raskaita pöytiäkään kun järjestelimme.
Kerroimme lapsille 7,5v ja 5v viikonloppuna, molemmat olivat innoissaan!
maha pullottaa, on tylsin vaihe kun luullaan vähän "mahakkaaksi" jos ei tiedetä raskaudesta!
t. Carol81 14+1 la 5.12
Kävin äsken tarkastamassa, eikä sun jäsen pyyntöä näkynyt siellä :O Katon vielä uudelleen..
Laitoin pyynnön ryhmään.Mitenhän se sitten toimii:)?
T:Tietämätön Hemulinen:)
Hei!
Anteeksi nyt kun tänne teidän palstalle tällä lailla tunkeudun, mutta olen etsinyt sua Alexandra olen jo pidemmän aikaa halunnut tietää mitä sulle kuuluu, ihanaa että kaikki on mennyt hyvin.
Meillekin syntyi pieni tyttö rv 38+3. Painoa pikku neidillä oli 3400 g ja pituutta 49 cm. Synnytys oli rankka, koska vauva oli kasvotarjonnassa, ponnistusvaihe kesti kauan ja oli kivulias, mutta loppujen lopuksi kaikki meni hyvin.
Nyt on ihana vauva- arki on alkanut :)
Mutta oikein ihanaa loppu odotusta sulle!
Itse löysin tuolla kotidobblerilla vauvan sydänäänet jo rv 10, että kyllä varmasti jo kuuluu, kun sieltä ihan alhaalta etsiskelet.
Mukavaa kesää kaikille muillekin!
T. Enisa ja tyttö 9 vrk
...ja oli kyllä niin upea kokemus! Kyselin kyllä varmaan kätilöltä niin hölmöjä kysymyksiä siin samalla ettei tosikaan, toivottavasti se kesti mua:D Oli kyllä niin ihana nähdä pikkuisen liikkeitä, lopulta kun suostui alkamaan liikkuun, ja ne kaikki pikkuiset sormetkin mitkä erotti:) Nyt on ihana mieli jatkaa raskautta, ja toivoa että pian loppuisi nämä aamupahoinvoinnitkin. Ihanaa kesäkuun jatkoa kaikille teille odottajille! :)
Simpukk4 + öde 12+2
Liityhän tonne suljettuun ryhmään :)
Siis miten sinne liitytään?? :O
Olit näköjään löytänyt sinne jo, hyväksyin pyyntösi päästä ryhmään :)
Moikka!
Ihanaa kun kävit etsimässä!!! Oikein paljon onnea tyttövauvan puolesta! Harmi että synnytys oli rankka, mutta onneksi se on nyt ohi ja se ihana vauva-arki on teillä alkanut!
Pahoittelen että vastauksessa kesti niin kauan, en ollut käynyt tällä puolella vähään aikaan, onneksi eräs palstalainen vinkkasi että minulle on täällä viesti.
Edelleen on vaikeaa luottaa siihen että kaikki varmasti menee hyvin tällä kertaa, mutta yritettävä vain on.
Kiitos vinkistä, dopplerilla testasimme noin 2 viikkoa sitten ensimmäisen kerran ja puoli tuntia meni ennen kuin sykkeen löysi, etsittiin liian korkealta :) Mutta, sitten kun ne lopulta löytyi, niin ai sitä ihanuutta!
Oikein mukavaa ja antoisaa kesää sinulle! Nautinnollisia äitiyslomapäiviä!
Alexandra + kyytiläinen rv15+1
täälä vielä yksi jouluvauvaa odottava. Olen laittanut pyyntöä liittyä salaiseen ryhmäänne mutta sitä ei ole sitten vissiin hyväksytty? Eikö mukaan mahdu?
Moi! Haluaisin myös liittyä suljettuun ryhmäänne keskustelemaan. :) Oon 30v. ja nyt RV 20, LA on 12.12.12.
Kaikki halukkaat on hyväksytty nyt mukaan! Ylläpitäjänä täytyy sanoo et käyn välillä vähän hitaalla, joten en välttist heti huomaa kaikkea! :)
Me joulukuiset ollaan siirrytty kirjoittelemaan suljettuun ryhmään. Klikkaa ryhmät-osiota ja laita ryhmään hyväksymispyyntö, niin pääset mukaan turisemaan :)
kinuski 29+5
Itsekin nyt laitoin pyynnön päästä ko. ryhmään, kun ainakin vielä "rauha" jaksaa pysytellä mukana...
T: hetuliini ja "rauha" rv 14+0