Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuun 2012 joululahjat?

Kommentit (321)

Vierailija
241/321 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masukuva oli otettu aamulla, illalla maha on vielä turvonneempi kuin tuossa kuvassa :D

Tonno ja Ötö 9+4

Vierailija
242/321 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä ole muitakin joilla on ollut tuota verenvuotoa? Mulla pitäis pe olla np-ultra ja kaikki on mennyt hyvin (ultrattiin kaksi viikkoa sitten ekan kerran) tähän asti!

Tänään työreissussa volahti ihan pikkarit punaiseksi. Säikähdys oli hurja! Verenvuoto tyssäsi (onneksi?) siihen, eikä ole ollut vatsakipuja tai muita.

Sairaalasta sanoivat etteivät ota tsekkauskäynnille päivystykseen näillä oireilla enkä onnistunut saamaan yksityiseltäkään gyneä tälle illalle. Nyt olo rauhoittunut, ajoin työjutskasta kotiin (vaikka siis oli yöreissu) ja sanoin työkavereille että huono olo, got to go. Voi kun nää olisi turhia huolia ja pikkunen olisi turvassa.

Muille myös tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/321 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna ultra!! En niin malttais odottaa, saas nähä miten saa edes unta tänä yönä :D

Näin viime yönä jopa unta, etten saanut kuvia mukaan ultrasta, vaan mun piti ultratessa ottaa kuva suoraan siitä laitteesta kännykällä. Enkä saanut lisättyä Facebookkiin kuvaa. :D Haha.

Ajattelin nyt huomenna ultran jälkeen paljastaa Facebookissa=kaikille kuvalla tän homman. :)

Ihme, että oon edes näin "pitkälle" malttanut odottaa! :D Ei nimittäin tuo kärsivällisyys kuulu mun luonteeseen. :)

-äitsykkä90 + pikkujaska rv 11+3

Vierailija
244/321 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaikka neuvolaan ja kysy, voisitko saada ajan ultraan? Ymmärtävät varmasti huolesi. Tsemppiä sinne, uskoisin että kaikki on hyvin kun ei enempää verta tullut?

äitsykkä9; Juu, kärsivällisyys ei kuulu munkaan luonteeseen. ;) Mutta tämä on nyt kolmas, joten maltetaan hyvin odottaa. Tai hyvin ja hyvin, on tehnyt kyllä mieli kertoa ainakin muutamalle... :D

Viime ilta/yö oli kamala, oksensin monta kertaa kun oli niin huono olo. Nyt olen viikon ainakin oksentanut putkeen (iltaisin vain onneksi). Alkaa jo pikkuhiljaa uuvuttamaan nämä illat ja varsinkin jos mies ei ole kotona, enkä voi "rauhassa" halata pönttöä. Lapset kun voi huomata...

Mutta kyllä mä kestän, kun mietin että sielä se Rakkaus on. Ei tämä huono olo onneksi ikuisesti kestä. ;)

- Mami & Rakkaus Rv (Huomisesta) 12+0 :)

Vierailija
245/321 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetuliini: Tuhannesti tarrasukkia teille! Ootte joutuneet kokemaan todella kovia. Toivon sydämeni pohjasta, että nyt kaikki menee hyvin ja johtaa tuhisevaan nyyttiin joulukuussa :) Onko teillä esikoinen kyseessä (en muista lukiko viestissäsi)?

Carol: Hienoa, että sait hyvät ultrakuulumiset ja pienellä ihmisellä oli kaikki kunnossa!

Niila: Jouduin pitkittämääm tuota sokerirasitukseen menoa, kun en mitenkään ole tämän olotilan kanssa pystynyt kuvittelemaankaan sokerilitkuja ja paastoa. Nyt kuitenkin sen verran on olo helpottanut ja oksentaminen painottuu iltaan, että rasitus onnistui. Niin ja arvot oli normaalit, sain tänään tulokset :)

Kolmaskulta: Mulla on ollu kiinnittymisestä asti ajoittaista tuhruvuotoa ja välillä on holahtanu ihan kunnolla. Kaikki on ollu kuitenkin hyvin ja np-ultrassa syyksi epäiltiin vahvasti etuseinämässä olevaa istukkaa. Useinhan syy saattaa jäädä epäselväksi, mutta istukka etuseinämässä tai kohdunsuulla on yksi yleisimpiä syitä. Kätilö selitti, että istukassa verenkierto on niin runsasta, että saattaa tihkua verta ulos ja jos istukka on lähellä kohdunsuuta, niin verta saattaa tulla housuihin asti ja välillä ihan runsaastikin. Kaikki voi siis kohdallasi olla hyvin, varsinkin, kun vuotoa ei tullu pidempään ja ei ollu kipuja. Voimia, tiedän, että se on raastavaa ja jokainen vessareissu jännittää!

kinuski ja neliapila 13+5

Vierailija
246/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin: Itsellä on rinnat jo isommat… Pitäisi varmaan harkita rintaliiviostoksille menoa. Mutta, kaikilla ei rinnat kasva ollenkaan, joten älä sitä huoli!

Äitsykkä90: Onnea ultraan tänään!

Simpukk4: Kuvat on varmasti silloin paremmat viikolla 13, mutta onhan se toki tuskaista odotella sinne asti. Odotus on varmasti sen arvoista! Tsemppiä aamupahoinvoinnin kanssa!

Kinuski: Kyllä sitä nyt yllättävän rauhallisena pystyy odottamaan sinne ultraan, varsinkin kun se on nyt niin nopeasti perään. Ilmeisesti istukka ei ole edessä, koska kuului niin hyvin maanantaina, mutta ensi viikolla sen sitten saa tietää varmasti. Ainakin varhaisultran mukaan istukka oli muodostumassa osin yläseinämään ja osin väliseinämään. Gyne kyllä sanoi että koska siinä väliseinämässä ei oli niinkään hyvin verisuonia, niin voi olla että istukka siitä siirtyy. Tsemppiä huonovointisuutesi kanssa! Onneksi se on jo hieman hellittänyt!

Hetuliini: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menisi hyvin!

Carol81: Itsekin olen menossa naisten kympille sunnuntaina, mutta ajattelin ottaa sen rennosti. Suurimman osan matkaa varmasti kävelen, välillä ehkä hölkäten, riippuen fiiliksistä. Oliko teillä tarkoituksena porukalla ihan juosta se? Voisitkohan jotenkin vedota että olet satuttanut nilkkasi/polvesi ja sen takia joudut kävelemään? Onko jotain erityistä syytä sille että neuvolassa sanoi ettei kannata rasittaa? Oma neuvolatäti sanoi että kaikkea (paitsi tietenkin ne kielletyt taistelulajit, sukellut, kiipeily jne) voi tehdä oman voinnin mukaan. Tsemppiä selkäkipujen kanssa!

Niila: Kiitos! Kyllä oikeasti tipahti paino olkapäiltä kun sai kuulla ne sydänäänet. Toivottavasti ensi maanantaina sitten saa ihania kuvia :) Ja tänään sinulla on ultra, ihanaa. Eikö sitä yleensä sanota että jos äiti voi todella huonosti, voi pikkainen hyvin. Joten, sinun voinnista päätellen vatsassa olisi kaikki mainiosti.

Miil: Onnea sydänäänien kuunteluun siskosi kanssa! Yritä olla stressaamatta, jos ei vielä kuulu. Jos istukka on edessä, menee vielä kauan ennen kun kuuluu.

Kolmaskulta: Toivottavasti kaikki hyvin ja olet jo saanut siihen varmistuksen!

ON: Ultrakutsu tuli sitten kotiin tiistaina ja meillä olisi np-ultra tulevana maanantaina, eli rv11+6. Meni juuri toiveideni mukaan, eli toivoin että menisi hyvin lähelle sitä maagista rv12. Keskellä päiväähän se tietenkin on... Mitä muut olette sanoneet töissä, kun joudutte keskellä päivää olemaan poissa pari tuntia? Itse vielä pähkäilen että mitä oikein sanon...

Oikein hyvää ja nautinnollista viikonloppua kaikille!

Alexandra + kyytiläinen rv11+3

Vierailija
247/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.. Ihmettelin vain, kun en huomaa mitään muutosta rinnoissani.. Kipeyskin on vähentynyt huomattavasti!

Tonno ja Ötö 9+6

Vierailija
248/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt on ultrassa käyty ja oli kyllä niin uskomaton kokemus.

Ei tullu tippaa linssiin, mut oli kyllä meillä molemmilla hymy korvissa koko homman ajan.

Ihan mahtavaa!

Pikkujaska oli ihan kokoajan liikkeellä, toivottavasti vähän rauhottuu, kun syntyy. :D

Veti kuperkeikkaa, raapi päätään, ojenteli jalkojaan, yms. :D

Verikokeeseen en päässytkään, kun olivat neuvolasta unohtaneet antaa mulle lähetteen siihen.. Pitää tänään soittaa sinne kohta, pyytää se ja varata seuraava neuvola-aika samalla.

Oon ollu kohta puoltoista tuntia töissä, enkä oo vieläkään ehtiny/malttanu tehä mitään ku pyörii vaan ultrat silmissä :D

Kaikki oli siis hyvin ja normaalisti oli kaikki kehittynyt, lapsiveden määrä ja kaikki! :)

Saatiin kahdeksan kuvaa mukaan, kun kätilö innostui, sanoi hänen olevan niin valokuvauksellinen, että piti räpsiä :D Heh.

Vaihtoivat Yhden päivän laskettua aikaa aiemmas, eli 9.12. :)

HappyHappyJoyJoy

Vierailija
249/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla onkin jo np-ultria takana, mutta mulla siis vasta varhaisultra, koska edellisessä näkyi jotain hämärää... Ja niinhän se oli, että raskaus oli alkanut kaksoisraskautena, mutta toinen oli tullut kesken. Eli verenvuoto silloin pari viikkoa sitten oli ilmeisesti sitä.

Mutta onneksi tällä toisella veijarilla oli kaikki hyvin! LA siirtyi vielä parilla päivällä, eli nyt on vasta 29.12. Hyvällä(?) tuurilla olen synnärillä jouluaattona. ;) Meillähän pari viimeistä on tulleet viikon ja kaksi viikkoa ennen laskettua.

Verikokeeseen joudun menemään uudelleen, koska se on nyt otettu liian aikaisin. Mutta se nyt on onneksi aika pieni harmi. :)

Iloinen olen kaiken kaikkiaan tästä, hyvä päivä! :)

Niila ja nelkku rv 8+6 (ja tämä on tieto!) :)

Vierailija
250/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista koskien verenvuotoa! Nyt on jo parempi fiilis. Kävin siis eilen yksityisel lääkäril ja se oli kumman inhorealistinen. Vaikka mitään varsinaista vikaa enää ei kohdussa näkynyt niin oli vaan ikävän realistinen puheissaan, et kyl tää kesken voi ihan hyvin mennä. Tänään oli sit np-ultra ja kätiö löysi vuotokohdan just istukasta (siellä joku tumma sirppi vanhaa verta) ja lohdutteli että kaikki näyttää hyvältä, vauva kasvanut ja mitään hälyttävää ei enää näkynyt. Ihmetteli kovasti kun eivät silloin keskiviikkona ottaneet naistentautien päivystykseen tsekkaukseen. Mutta siis onneksi nyt näin ja pari viikkoa pitää ottaa rauhassa. Eipä vielä uskalletakaan kertoa isosiskolle ja -veljelle, vaikka ajateltiinkin eka tän ultran jälkeen kertoa. Varovainen on kyllä nyt vielä oma mieli, mutta myös taas ihan vauvanhuuruissa kun sieltä niin söpösti tyyppi heilutteli nyrkkejään meille! ;)

Niila, ihana kuulla että nyt toisen kanssa menee eteenpäin mukavasti, tsemppiä! Ja muille myös!

Vierailija
251/321 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma, miten jotkut lääkärit vaan ei tajua miten näissä asioissa otetaan potilaan psyyke huomioon! Mulle sanoi kans yksityinen gyne aikanaan tokaa odottaessa, että kyllä tää vähän kuule vaikuttaa tuulimunalle, nyt pari viikkoa odottelet ja sit kaavintaan, jos ei tule itsestään pois. Itkin ja odotin vuotoa pari viikkoa, kunnes menin uudelleen lääkäriin ja siellähän pompotteli vahvasti sydän ja kaikki oli täydellisen ok! Ja siis terve vauva tuli.

Mutta siis onneksi nyt näyttää kaikki sielläkin hyvältä! On tää niin jännää puuhaa... ;)

Niila ja nelkku :)

Vierailija
252/321 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seulan tuloksetkin tuli jo, vaikka vasta ma olin verikokeessa. Ei kohonnutta riskiä, vaikka kyllähän ne kuvat jo oikein hyviltä näytti. Toki sitten on se 25% mahku vielä että jotain olisi pielessä ja eihän sitä ikinä tiedä mitä kaikkea synnytyksessä voi tapahtua... Mutta nyt ainakin ollaan hyvillä mielin ja vähän voi alkaa miettiä nimiehdotuksiakin, kun kauan odotettu 13. viikko alkoi tänään :) Rinnat on vähän arat, mutta kuvotus ja väsymys alkaa jo vähän helpottaa. Mulla ei rinnat kasvaneet esikoista odottaessa ollenkaan, imetyksen alkaessa vasta pari kuppikokoa :) Olettaisin, että nytkin käy samoin.

Kiva että ultrissa on ollut hyviä kuulumisia ja Alexandrakin sai jo kuulla sydänäänet!!! Ja kiva, että Niilan raskaus voi hyvin toisen pienokaisen osalta. Sori, etten kommentoi muita nimillä, mutta kun tämä nimimuisti on ihan onneton ja en muista kuka sanoi mitäkin.... Toivottavasti verenvuodot ei enää ketään kovin säikyttelisi. Juu, lekurit voisi kyllä käydä joskus jonkun empaattisuuskurssin!!! Välillä töksäyttelevät ihan miten sattuu. Toisaalta mä pidän suorasanaisuudesta, mutta eihän sitä tyly tarvitse olla ja realiteetit ja todennäköisyydet pitää tarkasti eritellä.

Eipä tässä tartte enää odotella kaikkien muidenkaan kuin muutama hassu viikko, niin sitten aletaan olla turvallisilla vesillä!! Jaksamista, tsemppiä ja tarrasukkia kaikille!!!

12+0

Vierailija
253/321 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymy nousi kyllä korviin kun tiheä pumputus kuului :)

ihanaa siellä oikeasti kasvaa pieni ihminen

Vierailija
254/321 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kävi siis hyvä tuuri, että näillä viikoilla osui juuri oikeaan aikaan oikeaan kohtaan ja kuului :)

nyt sitten odottamaan ultraa, että saa vielä sen viimeisenkin huolen pois kun näkee, että siellä joku on :)

miil 9+2

Vierailija
255/321 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin sitten se kauan odotettu ja pelätty np-ultra. Yritän pitää itseni jotenkin rauhallisena siihen asti. Viime yön kyllä nukuin ihan hyvin, eikä mitenkään hirveesti ole stressannut. Toivon vaan niin ettei meille enää sitä samaa kohtaloa annettaisi kuin viimeksi. Eiköhän kaikki ole ihan hyvin, sydänäänetkin kuultu viikko sitten :)

Hienoa että kaikilla tuntuu olevan kaikki hyvin tällä hetkellä ja ensimmäiset ovat jo ohittaneet sen maagisen rv12!

Aurinkoista viikkoa!

Alexandra + kyytiläinen rv11+6

Vierailija
256/321 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips. Monet alkavatkin olla jo turvallisimmilla vesillä, mä täällä joudun vielä hetken aikaa kauhusta kankeana odottelemaan, mikä tuomio tulee np-ultrassa, joka on jo ens viikolla :)

Toivon et mun tilaamani doppler ehtis tulla ennen ultra-aikaa, jos vaikka sydänäänet kuulis ennen, vois sitten olla vähän rennommin.. Minä kun en tossa varhaisultrassa käynyt lainkaan, joten ei oo edes mitään hajua siitä että asustaako tuolla masussa oikeesti edes kukaan :o No, toivotaan että viellä olisi asukas :)

Tonno ja Ötö 10+2

Vierailija
257/321 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä on taas tullut pitkä väli kirkoittelusta. Meillä kuoli rakas koiramme viime viikolla ja olo on ollut hyvin surullinen.Perjantain np ultra piristi mieltä kummasti.Siellä niin villi kaveri pyöri ja hyöri eikä oikein pysynyt paikallaan ja hoitaja ei millään meinannut saada pää-perä mittaa otettua kun niin villisti pikkukaveri pyöri.Jotakin poikkeavaa hoitaja löysi ja käski lääkärin paikalle.Lääkäri tutki ja sanoi minulla olevan ns "herttamainen kohtu".Onko kellekkään muulle tuttu sana?Lääkäri kuitenkin rauhoitteli että kohdun pitäisi pyöristyä pikkukaverin kasvaessa eikä ole mitään syytä huoleen.Menin tietenkin netistä lukemaan kuinka joillekkin herttamainen kohtu on lisännyt riskiä ennenaikaiseen synnytykseen ja siihen ettei vauva mahdu kääntymään kohduss synnytysasentoon, joten joillakin on ollut sektio ainoa mahdollinen ratkaisu.Miksi pitikin mennä lukemaan netistä näitä juttuja kun lääkäri sanoi ettei syytä huoleen??

Olipa ihana lukea muidenkin np ultra kokemuksia.On se vaan niin hieno kokemus:) Turvotuksesta sen verran että itsellänikin pieni turvotus alamahalla jonka itse huomaa selvästi.saa kyllä hyvin vielä piiloon vaatteilla.Tiukkoja farkkuja ei voi enää pitää.Legginssit on mukavimmat:)

T:Hemulinen ja pikkukaveri 11+5

Vierailija
258/321 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti on taas tullut viestejä, olen lueskellut muutaman päivän välein, mutta en ole ehtinyt kirjoittelemaan.

Tänään oli np-ultra, jonne meneminen alkoi aamupäivän aikana jännittää aika lailla. Onneksi sain kuitenkin yön ihan hyvin nukuttua. Yleensä jännitän jo edellisen yönkin valmiiksi. Kävin ultrassa yksin tällä kertaa. Kaikki vaikutti olevan kunnossa. Tyyppi tosin nukkui, eikä saanut tökkimälläkään liikkeelle. Niskaturvotusta oli 0,6 ja pituutta 56mm. Laskettu aika 11.12, neuvolan mukaan. Istukan paikasta ei ollutkaan mitään puhetta, enkä huomannut kysyä. Verinäytteen kävin myös antamassa ja siitä pitäisi tulokset tulla 7-10 kuluttua.

Lääkärineuvola on ensiviikolla. Siellä varmaankin päästään kuuntelemaan sitten sydänääniä. Ekalla neuvolakerralla ei edes yritetty, koska viikkoja oli vasta 9. Sain viikonloppuna vanhalla kotidopplerillani sydänäänet kuulumaan ihan hetken ajan, mutta sitten en enää löytänyt, kun mies olisi kuunnellut. Pitää yrittää saada sitten rakenneultralle sellainen ajankohta, että mieskin pääsisi mukaan (ts. saataisiin nuorimmainen hoitoon siksi aikaa), hän kun ei päässyt nyt tähän np-ultraan enkä usko että useinkaan neuvolaankaan tulee.

Me ei olla vielä kerrottu kenellekään tästä nelosen odotuksesta (ei myöskään isommille lapsille). Katsotaan minne asti pysyy salassa. Ajattelin kokeilla, huomaako kukaan ja missä vaiheessa ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa ja tsemppejä ultriin! :)

Marttapantteri 11+6

Vierailija
259/321 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...keskiviikon jälkeen ei ole tullut sitä verta lainkaan ja siis pe ultrassa kätilö sanoi että NYT on kaikki hyvin ja jos näin jatkuu, nou hätä. Että koitan vaan uskoa että oli vain yksi vuoto istukan juuresta ja että eteenpäin mennään.

Nyt 12+1 ja mun maha on oikeesti jo ihan raskausmaha. Toisessa tuli jo aikaisin näkyviin, mutta tässä kolmannessa selvästi pompsahtanut viikon aikana jo ihan selkeä vauvamaha. Että nyt on vaikea enää piilotella löysiinkään paitoihin.

Pomolle kerroin aamulla ja oli oikeesti tosi positiivinen vastaanotto! Jotenkin mun luonteelle sopisi parhaiten se, että avoimesti voisin olla ja ei tarttis piilotella. Nyt oonki ajatellut et jos joku kysyy, niin vastaan että jep, raskaana ollaan. Eilen kerrottiin myös isosiskolle ja isoveljelle. Eli vähän riskin kanssa mennään, mutta ajateltiin että meille tää on nyt kuitenkin se oikea tie. Sisko 8v on ihan innoissaan ja oli selvästi aavistanut mun mahan vuoksi jotain ja veli kohta 7v ihan shokissa. "Mä haluun aina olla kuopus!" "Mä oon aina ajatellut et meitä on neljä perheessä, en totu suurperheeseen!" Poika on varsin empaattinen ja herkkä enkä hetkeäkään epäile sen isovelikyvykkyyttä, mutta asema on selvästi uhattuna ja nyt vaan kaipaa kovasti huomiota ja hellyyttä! EIlinen meni itkua tuhertaessa ja tänään oli eskarissa ollut tosi vaisu. Ja meiän vauvahan se on ollut viimeiset 7 vuotta!

Mutta hyvät fiilikset ja koti vielä varmempia vesiä. Mun laskettu päivä aikaistui 4:llä päivällä ja onkin nyt 9.12. Molemmat edelliset ovat tulleet 1-2 vkoa etuajassa, joten katsotaan pysytäänkö joulukuussa vai tuleeko marrasvaavi. ;)

Vierailija
260/321 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin: Itse en kyllä millään malttaisi odotella np-ultraan asti ja sen takia meille olikin itsestään selvää että käymme varhaisultrassa, vaikka se maksaakin pienen omaisuuden. No, onneksi sinullakin kohta se ultra.

Hemulinen: Minullakin on herttamainen kohtu. Se todettiin keskenmenon jälkeen ultrissa ja varhaisultrassa lääkäri kertoi minullekin että joissain tapauksissa vauva ei mahdu kääntymään ja silloin luonnollisesti sektio olisi edessä. Toisaalta hän sanoi myös että voi hyvin olla että kohtu venyy niin paljon että kääntyminen onnistuu ongelmitta. Mitään hän en puhunut mistään riskistä ennenaikaiseen synnytykseen. Mihinköhän sekin perustuu… Mutta, älä huoli! Itse ainakin olen päättänyt etten ota mitään ongelmaa asiasta vielä, katsotaan sitten puolen vuoden päästä miltä vaikuttaa :)

Kolmaskulta: Hienoa että tilanne on tasaantunut!

ON: Eilen se nyt sitten vihdoin oli! Kaikki oli hyvin! Niskaturvotusta 0,7 ja verikokeen tulokset tulee kotiin. Vähän vähänlaisesti kyytiläinen siellä liikuskeli, mutta kuulemma ihan tarpeeksi. Koko viime yön olen nyt sitten nähnyt unta että verikokeesta löytyykin jotain. Eilen vauvauutinen levisi sitten tulevien isovanhempien kautta läpi koko suvun... Toivoa sopii siis että kaikki nyt menisi hyvin. LA aikaistui päivällä ja on 10.12.

Sain myös kuulla että kannan sairaalabakteeria, jonka olen saanut viime syksynä km:n yhteydessä, mutta josta minulle ei mitään ole ilmoitettu. Se ei ole minulle eikä kyytiläiselle vaarallinen, mutta voin tartuttaa sairaita/heikossa kunnossa olevia ihmisiä. Ensi viikolla toimitan näytteet, jotka ovat toivottavasti puhtaat ja sitten vaan toivotaan että merkintä tuosta sairaalabakteerista voidaan poistaa minun kohdaltani. Uskomatonta ettei minulle kerrottu että sain sen sairaalabakteerin, tiesin kyllä että minut testattiin! Olen nimittäin tässä talven aikana mm ollut tapaamassa henkilöä, joka oli juuri selvinnyt pahasta sydänkohtauksesta ja oli vielä heikossa kunnossa sairaalassa. Kuvitelkaa jos olisin hänet tartuttanut, uskomatonta!

Alexandra + kyytiläinen rv12+1