Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tutkijoiden tarkoitus olla vain pelottelijoita? Mietin alkaisinko tutkijaksi mutta pelkään että minusta tulee vammainen päänaukoja

Vierailija
23.09.2026 |

Lukekaa vaikka kaikkia noita tutkijoita mitä lehdissä aina haastatellaan…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijaksi alkaminen ei tee vammaiseksi. Onnettomuudet tekee.

Vierailija
2/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeinta olisi joutua politiikkaan sotkeutuneeksi tutkijaksi tuottamaan propagandan tueksi lausuntoja. Koko ihmiselämä, hukkaanheitetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ap vaan rohkeasti yliopistoon. Valitse sellainen ala jossa ei ole katastrofeista pelkoa.

Vierailija
4/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijaksi ryhdytään sen takia että joku asia kiinnostaa aivan tavattomasti, ettei auta muu kuin ryhtyä itse sitä tutkimaan.

Vierailija
5/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ap vaan rohkeasti yliopistoon. Valitse sellainen ala jossa ei ole katastrofeista pelkoa.

MIkä sellainen ala olisi?

Noin itse tutkijana ei heti tule mieleen, millä elämänalueella, jota jotenkin voi tutkia,  ei voisi katastrofia tulla vastaan. Itse en esiinny mediassa lainkaan, mutta ymmärrän kyllä, että ei sielläkään voi vaan paijata kuulijoita päästä ja luvata, että kyllä kaikki menee hyvin, vaikka mitä sähläisitte.

Vierailija
6/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea tutkijaksi. Keskustelupalstoilla idiootit haukkuvat sinua sitten vammaiseksi päänaukojaksi. Vaientavat sinut räksytykselläsi, eikä osaamisestasi olen sen jälkeen Suomelle mitään hyötyä.

Vierailija
7/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut aivopestään ja alat laukoa vääriä totuuksia vain siksi, ettet saisi potkuja.

Vierailija
8/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen luontanen psykologinen tarve keskittyä aina negatiiviseen ja katastroiajatteluun mielummin kuin mihinkään positiiviseen, tutkijat myös on alttiita sille ja mitä enemmän huomio on niissä, sitä enemmän niitä huomataan ja tuodaan esille. 

Vierailija
9/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että et ymmärrä tai ole samaa mieltä, ei tarkoita toisen olevan vammainen päänaukoja.

Vierailija
10/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö saisi kertoa miten asiat on jos ne kerran on huonosti?

Vierailija
11/11 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenne kai tuokin, että jos ei tutkimuksen tulos miellytä niin asialle omistautunut tutkija onkin pelottelija....

tulee mieleen eräänkin sanoma "fake news"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi