Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te muut pitkäaikaistyöttömät sijoitatte?

Vierailija
31.10.2024 |

Itse sijoittanut indeksi- ja metsärahastoihin enimmäkseen, asuntorahastot ovat pahasti miinuksella joten niihin en enää laita rahaa. Jonkun verran on sijoituksia myös kryptovaluutoissa ja keskitason tai korkean riskin osakkeissa, en odota niistä kovia tuottoja mutta jättipotin mahdollisuus on olemassa. Kaksi sijoitusasuntoa on mutta niiden vuokratuotot melko pieniä.

Sijoittaminen on itselle harrastus, osinkotulojakin on muttei niillä vielä Balille muuteta. En vain tiedä mihin muualle ylimääräiset rahat laittaisin kun en paljoa alkoholiakaan juo.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva koti ja taide nostavat elämänlaatua paljon. Paikallinen taide on mielestäni laadukkaapaa ja parempaa, kuin esim. hollywood-media. Lisäksi olen sijoittanut ulkonäkööni vähän (vaatteet), jotta arkielämä on kanssaeläjien kanssa mukavaa. Lisäksi huolehdin paikal

Metsänr aiskaukseen tai orjien pitämiseen eli "sijoittamiseen" en ole sijoittanut

Vierailija
2/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 55-vuotiaana kannattaa sijoittaa rahastoihin, kun niistä ei kerry työttömyyskorvauksesta vähennettävää tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt muutoksia sijoitusstrategiaan siinä kohtaa, kun työttömyys muuttui tilastollisesti pitkäaikaistyöttömyydeksi.

Haen edelleen omaa koulutustani ja kokemastani vastaavaa työtä siitä yleisesti maksettavalla palkkatasolla.

Vierailija
4/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni. Kauneus maksaa.

Vierailija
5/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuman hoitoon.

Vierailija
6/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys vapauttaa ajatuskapasiteettia sijoitusten pohtimisille ja yhtiöiden / toimialojen syvälliselle tutkimiselle.

Vierailija
7/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeissa tällä hetkellä n.330 000€ ja muutaman prossan tappiolla tällähetkellä kiitos QT & Faron pharmaceuticals. Muita osakkeita 12 eri firmoilta. Tosin luotan Faronin tekevän vielä jätti potin itselleni.

Bank norvegianissa +100 000

Okt josta vain kuluja

Vene jolla olen 6kk vuodesta on paras sijoitus, joka tietysti rahallisesti ei sitä ole, mutta iloa antaa enempi, kuin maksoi 275000€

Töitä hakenut tosissani, mutta ei löydy.

Ex. Johtaja

Vierailija
8/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni

Vierailija
9/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasempaan punttiin.

Vierailija
10/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitin joskus kalastusveneeseen. Se maksoi 12000 euroa ja on tuonut minulle jo 15000 euroa voittoa. Ihaan harrastus kalastus on mutta tienaa siitä rahaa jos on ahkera.

Vierailija
11/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa ne tyrkytti minulle sijoituksia kun äiitini kuoli ja sain perinnön mutta sanoin ettei kiinnosta. Menin nostaa rahaa niin nainen toi sijoituspapereita minulle ja väkisin selitti miten kannattaa sijoittaa vaikka sanoin ettei kiinnosta. Minulla on yksi vuokra-asunto jota olen vuokrannut 7 vuoden ajan. Saan siitä tuloja, 35000 euroa 7 vuodessa.

Vierailija
12/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatutsekkinaisiin ja kaljaan ja olueeseen. Se on 100 eskoo laaki ja paineet haihtuu kumilörpyllään .

Vierailija
13/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottoon.

Vierailija
14/14 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 400000 ålandsbankenissa . En jaksa nousta aamuisin enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän