Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulukuun 2012 joululahjat?

Kommentit (321)

Vierailija
201/321 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itse asiassa jo viime viikon lopulla, mutta olen ollut niin koomat ja väsynyt, ettei ole tullut koneella käytyä... Eli ma 21.5 on ultra, rakenneultra sitten 19.7. Viikon päästä on sitten jo varmempi olo, mutta mennään kuitenkin vielä ne seulonnat ja niitä tuloksia joutuu odottamaan sitten vielä yhden viikon lisää.

Hassua, että viimeisen viikon aikana on ollut pahempi ja kuvottavampi olo kuin aiemmin. Toisaalta olen laittanut väsymyksen piikkiin. Jos olen rasittanut itseä enempi, niin silloin huono olo tulee helpommin.

Eikös Naistenklinikalta tule aina kirje ultra-ajoista, en ole kuullut aiemmin, että soittaisivat aikoja. Vaatisi valtavat resurssit koittaa tavoitella sitä määrää ihmisiä puhelimitse, jotka siellä käy ultrissa ja synnyttämässä...?

Toivottavasti Niiallla on kohdussa kaikki hyvin ja lisätutkimuksissa möykky on jotain vaaratonta raskauden ja sinun vointisi suhteen.

Mutta nyt esikoinen vaatii huomiota, sori, jäi muiden kuulumisten kommentoinnit vähälle...

10+6

Vierailija
202/321 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se "ylimääräinen" möykky oli kohdussa? Kädet ristissä, että olisi vaaratonta. Jospa sielä olisi kaksoset... :)

Oijoi, täälä puhutaan Kätilöopistosta... Niisk. Olen synnyttänyt molemmat lapset sielä, haikaranpesässä ja en voi kuin suositella lämpimästi. :) Nyt asutaan sen verran kaukana, että sairaalakin vaihtui... Jännityksellä odotan millaista täälä sitten on.

ON; Huono-olo vaihtelee tosiaan kovasti. Välillä saattaa mennä päivän pari ja ei tarvi oksentaa, kunnes sit taas iskee ihan järkyttävän paha olo, niinkuin eilen illalla. No, eipähän pääse lihomaan. ;)

Perjantaina np-ultraan, jänskättää...

- Mami & Rakkaus rv 10+5 tai rv 10+1 (toivottavasti tämäkin selviää sitten perjantain ultrassa, ettei tarvi arpoa...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/321 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekalla neuvola käynnillä tänään, ja onneksi se neukku oli mukava nainen. Mitattiin hemppa (132) ja verenpaine 121/68 :) joku proteini(??) juttu oli minkä ne otti virtsasta, siitä soitetaan huomenna tarkemmin, mut muuten kaikki olikin okei.:)Yllätyksellisintä oli se, että mulla onkin viikkoja jo 8+3, vaikka luulin olevani viikoilla 8+0 :D

Eka ultra oliskin sitte 7.6 :) ja sitä ennen verikoe ensviikolla :)

Jotenka siis, Tonno + Ötö 8+3

Vierailija
204/321 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä tuonne Tammikuisten odottajien puolelle. Mulla on joko ollut joku ihan megasuperpitkä kierto tai sitten alkion kehitys on mennyt kesken mutta muissa asioissa lekurilla tänään saatiin vain 5+5 viikot eikä syke näkynyt. Kaikki siis kuitenkin voi olla ihan ookookin, pitää vain odottaa pari viikkoa ja tsekkaa asia uudestaan. En siis mitenkään huolestunut ole mutta koska laskettuaika menee jo Tammikuun 8. päivä tienoille niin vaikka sektio tehtäisikiin joulukuun puolella niin ajattelin kuitenkin siirtyä tammisten puolelle odottamaan kun niin alussa vasta olen, että koen siellä olevan enemmän tukea juuri näille viikoille.

Onnellista odotusta teille kaikille!!

Vierailija
205/321 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! :)

Kyllähän sitä vähän tahtoo itsekin jännittää, kun ei tiedä mitä siellä nyt on sen kaverin lisäksi...

Ja kyllä kaksos-ajatuskin kauhistuttaa ihan älyttömästi, joskaan siinä toisessa "möykyssä" ei näkynyt sykettä. Mutta en rehellisesti kyllä tietäisi miten kaksosista selvittäisiin, pelkästään tuplaraskaus olisi varmaan aika raju, kun edellisestä synnytyksestä on kuitenkin alle kaksi vuotta ja siinäkin olin aika kovilla. Mutta yritän nyt olla ajattelematta sen ihmeemmin ja odotella ultraan aikaa rauhassa. Menee varmaan ensi viikkoon, kun nyt on jo tiistai ja torstai on kuitenkin pyhäpäivä. Harmi, olisin mieluusti saanut jo mielenrauhan tällä viikolla asian suhteen!

Tuosta liikkumisesta; mä olen huomannut, että mikäli yhtään syke nousee, niin se tekee tosi huonon olon! Ihan siis jo rattaiden työntäminen ylämäkeen on saanut ykän lentämään. Eli täällä ei kyllä todellakaan harrasteta liikuntaa yhtään ylimääräistä! Koiran kanssa käyn metässä, että se saa juosta ja itse saan hissutella omaan tahtiini, muuten tuo sohvanpohja on kyllä melko kutsuva paikka... :)

Mä olen alkanut nukkua pikkujepen kanssa päikkäreitä, tänäänkin tempaistiin 2,5h unta kuulaan ja silti oon jo nyt ysin jälkeen ihan naatti. Lisäksi tuo huono olo on niin ikävä seuralainen, että mielummin nukun, kuin ähötän väkisin hereillä kuvotuksineni. ;)

Tulen sitten kertomaan, kun jotain tietoa tulee, hitsi kun toivoisin, että pääsisin jo pian sinne ultraan...

Hyviä vointeja kaikille!

:)Niila ja nelkku

Vierailija
206/321 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitsykkä90: Jos ei sieltä naisten klinikalta kohta ala kuulua mitään, ni voipi olla että minäkin joudun sinne soittelemaan. On nimittäin ihan sama tilanne, että töiden takia pitäisi kyllä tosiaan jo tietää. Varsinkin kun kalenterissa on myös muutama päivä, jotka eivät sovi lainkaan, juuri työkiireiden takia. No, toivottavasti soittelisivat tänään. :)

Suna75: En tiennytkään että seulonnan tuloksia joutuu odottelemaan niin kauan. No, hyvä tietää, ettei tule sitten yllätyksenä. Ainakin minulle neuvolatäti sanoi että soittaisivat naisten klinikalta, mutta en tiedä. Toivon että soittavat, koska voi hyvin olla että jos vain suoraan antavat yhden ajan, ei se käy. Haluan ehdottomasti mieheni mukaan, koska viimeksi tosiaan kävi miten kävi, ja silloin pitäisi saada sellainen aika, joka on molemmille mahdollinen.

Maman4: Toivottavasti kaikki on hyvin ja ensi kerralla saattekin kuunnella sykettä!

Niila: Nyt en tosiaan ole urheillut 1,5 viikkoon (hävettää!!), mutta itse huomasin tuon saman. Eli kun syke nousee, niin kyllä siitä vaan tulee huono olo. Ja jos ei heti suorituksen aikana, niin ainakin sen jälkeen. Siitä huolimatta ajattelin huomenna joko mennä lenkille tai jumppaan. Olo muuten tuntuu jo siltä että nyt olisi aika jatkaa urheilua :)

ON: Ihanaa että huomenna on vapaata. Malttamattomana tosiaan odottelen tietoa np-ultrasta. Kauhuissani katselen kalenteria seuraaville parille viikolle ja toivon että johonkin sopivaan väliin saisi ajan :) Olotila vaihtelee, eilen päästin verensokerin tippumaan aika alas ja silloin tuli taas kuvotusta ja väsymystä, mutta kyllä olotila alkaa olla aika normaali. Peiliin katsominen on jonkinasteinen sokki kun vatsalle on tullut sen verran ylimääräistä, että kyllä sen jo huomaa. Sehän ei tietenkään johdu pelkästään kohdun kasvamisesta, vaan yksinkertaisesti siitä että on tultu syötyä niin paljon ja urheiltua niin vähän. Ei siihen muuta tarvita :D Nyt kuitenkin on jo pystynyt valitsemaan paremmin mitä syö, kun olo on parantunut. Tästä eteenpäin siis tarkoituksena syödä terveellisemmin (ja hieman vähemmän) ja liikkua! :)

Oikein hyvää pyhää kaikille!

Alexandra + kyytiläinen rv10+1

Vierailija
207/321 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, jee! Nyt uskallan jo vähän iloita tästä raskaudesta! Ultrassa oli tänään kaikki hyvin :) Mua jännitti ihan sairaasti, koskaan aiemmin ennen ultraa ei oo jännittänyt näin päljon. Pelkäsin niin, että kaikki ei ole hyvin. Mutta siellä meidän Neliapilamme oli ja ei pysynyt paikallaan ollenkaan. Koko ultrauksen ajan oli liikkeellä: kieppu ja ponnasi vauhtia kohdun seinämästä. Pituutta oli jo yli kuusi senttiä, joten laskettu aika aikaistui vähän. Pieni oli jo niin ihmisen näköinen, kun sormetkin erottuivat jo selvästi. Istukka oli etuseinämässä ja kätilö epäili sen aiheuttaneen vuotoa aiemmin. Muuten kuulemma istukan paikasta ei ole haittaa, mutta liikkeet tuntuvat todennäköisesti myöhemmin ja vaimeammin. Aikaisemmin oonkin tuntenut jo 13+ liikkeet, joten nyt joudun varmaan oottelemaan. Mut pääasia että kaikki hyvin. Niin ja istukan paikka selittänee myös tämän jo mukavasti kasvaneen mahakummunkin :) Ja vaikka laskettu aika on marraskuun puolella, pysyttelen täällä teidän kanssa. Kuopus meni puolitoista viikkoa yli, joten todennäköisesti joulukuussa saadaan nyytti kainaloon joka tapauksessa :)

Alexandra: Toivottavasti saat ultrakutsun pian. Ja älä yhtään pode huonoa omatuntoa liikkumattomuudesta. Täällä ei kanssa olla liikuttu yhtään ylimääräistä. Odotellaan sitä keskiraskauden jaksavaa oloa :) Ja kyselit, miksi ei osallistuta ylimääräisiin tutkimuksiin. Päätettiin eka raskaudessa, ettei osallistuta ja ollaan menty samalla linjalla kaikki raskaudet. Ei oo mitään vakaumusta taustalla, vaan ihan oma päätös.

Niila: Myös sinne toivon pikaista ultra-aikaa, jotta saisit pian tietää, mitä masusta löytyy. Kaikki on varmasti hyvin!

Maman: Terveiset tammikuisiin ja peukutukset! Kaikki on varmasti myös siellä hyvin!

Tonnotin: Kiva, että sulla oli positiivinen neuvolakokemus :)

Nyt en muista, kuka kirjoitteli, että joka kolmas päivä pahoinvointi on valloillaan ja sit pari päivää on helpompaa. Tuohan tukisi sitä mitä muistelin, että raskaushormooni lisääntyy kolmen päivän välein eli on varmasti normaalia.

Helteistä helatorstaita kaikille!

onnesta sekaisin oleva kinuski ja neliapila 12+4

Vierailija
208/321 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait miekin tänne ny sit "ilmottaudun" :). Elikkäs la 7.12, joten viikkoja tällä hetkellä 10+6. Ensimmäinen raskaus lapsettomuushoitojen tuloksena

Vierailija
209/321 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän takia tää typistää ton mun edellisen viestin?? Jää kesken ja vaikka koitin sitä muokata, ni ei mitään hyötyä... :(

Vierailija
210/321 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa porukkaan Windi :) Tällä palstalla on toisinaan jotain henkisiä ongelmia, ja sit se tekee tollai, et hukkaa osan viesteistä.. :/

Tonno ja Ötö 8+5

Vierailija
211/321 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin uusi täällä! Laskettu aika on 13.12., mutta todennäkösesti aikaistuu muutamalla päivällä. Olin nimittäin varhaisultrassa, kun raskauduin kierukan jälkeen (6 vuotta kierukka) eikä menkkoja ehtinyt tulla. Olen 36-vuotias ja meillä on kaksi vanhempaa lasta, 8-vuotias tyttö ja kohta 7-vuotias poika. Tätä vaavia olen haaveillut viisi vuotta ja vihdoin rakas mieheni lähti mukaan tähän leikkiin! :) Puolentoista vuoden ikäero otti aikoinaan voimille, mutta niin kovasti odotan tuota iltatähteä! Rankat vuodet hävisivät mun muistista selvästi nopeammin kuin miehen, mutta ihana näin! Ensi perjantaina olisi se eka virallinen ultra. Toivottavasti yhä kaikki hyvin! Ja siis muille myös kovasti onnea tähän alkuvaiheeseen ja jatkoon tietenkin myös!

Vierailija
212/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski: Mukavaa että teillä meni kaikki hyvin ultrassa! Minulla alkaa kyllä jo olla sellainen ihan normaali olo, että urheilun voi tähän arkeen tässä vaiheessa aika helposti lisätä taas takaisin. Sehän tässä huolestuttaakin, etten enää tunne itseäni raskaanaolevaksi… Toivottavasti saisin sen ultrakutsun pian!!

Windi: Oikein paljon onnea plussasta, varsinkin hoitojen jälkeen. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Kolmaskulta: Tervetuloa!

ON: Kuten jo tuossa kirjoittelinkin, niin en enää tunne itseäni ollenkaan raskaanaolevaksi. Oireita on niin vähän, ei lähes yhtään. Tänä aamuna huomaan nyt sitten olevani huolissani tilanteesta. Olen tähän asti onnistunut olemaan suht rento koko ajan, mutta nyt on kyllä huoli suuri. Maanantaina olemme menossa neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Jos neuvolatäti ei silloin saa sydänäänia kuuluviin, en tiedä miten kestän odottaa ultraan asti. Toivon siis koko sydämestäni että hän onnistuu löytämään ne, jotta saisin edes hetkeksi helpotusta tähän. Vieläkään ei ole puhelua ultrasta kuulunut :(

Miten teillä muilla, onko oireita edelleen?

Onneksi on viikonloppu edessä, silloin aika kuluu aina nopeammin. Työpäivät ovat alkaneet olla tuskallisen pitkiä!

Alexandra + kyytiläinen rv10+3

Vierailija
213/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on oireet alkanu vähentymään, olo ei oikeastaan poikkea normaalista, satunnaisia vatsan nipistelyjä lukuunottamatta..pistää kieltämättä minut vähän mietteliääksi, kun niin monessa paikassa lukee että just 7-9 viikot olis pahimmat oireiluviikot.. Yritän silti pitää mielen positiivisena.. Mulla on kolme viikkoa viela np-ultraan.

Tonno ja Ötö 8+6

Vierailija
214/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. :) Sielä se Rakkaus oli. :')

Tänään siis Rv 11+0 ja La 6.12, eli Itsenäisyyspäivänä. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille. :)

Vierailija
215/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin tossa muuten, että miksei meistä ole minkään laista listaa tehty?

Oliko se tää palsta, missä puheltiin siitä suljetusta ryhmästä, vai muistanko väärin?

Mites, oliko se niila jolla löytyi jotain kohdusta? Ootko uutta uä aikaa saanut?

Kylläpäs nyt tuli kysymyksiä :D

Tonno ja Ötö 8+6

Vierailija
216/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnotin, eipä ole ultra-aikaa kuulunut, ihan tulisilla hiilillä olen ollut koko viikon... Mutta saapa nähdä tuleeko koko aikaa, kun np-ultra on kuitenkin jo 2 viikon päästä 1.6. eli voipi olla että siellä vasta selviää mikä on homman nimi. Itse sitäpaitsi epäilen, ettei silloin saada edes mittauksia tehtyä, kun on liian vähäiset viikot, mutta en kyllä tasan ala sitä aikaa perumaankaan, jos ei muita aikoja tule! :)

Uusille tervetuloa mukaan! :)

Siitä suljetusta ryhmästä oli puhetta joo, mutta silloin ei kukaan kai arvannut lähteä modeksi, kun oli niin aikaisessa vaiheessa vielä. Nyt jos joku jo np-ultran käynyt haluaisi ottaa ja perustaa, niin varmaan olisi ihan kiva!

Kadehdin kyllä teitä oireista päässeitä, mulla on niin kamala olo lähes 24/7, että heikompia hirvittää! Mulla on siis vaikeuksia selvitä ihan arkihommistakin, ruokaa en voi tehdä ollenkaan, koiran hoito on jäänyt ihan isännän ja lasten niskaan, kumartelu aiheuttaa todella huonon olon, eli siivouskin on aika retorista... Toivottavasti pian helpottaa, ettei ole niinkuin edellisessä raskaudessa, jossa oksensin 34 viikkoa!

Mutta näillä mennään! Ja tosiaan onnea ultrauutisista! Jäädään odottelemaan hyviä uutisia lisää! :)

Niila ja nelkku rv8/9+2

Vierailija
217/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vau.fi/raskaus/Raskausviikot/Viikko-11/

^ Eli ne, jotka on mun kanssa samalla viikolla, tuskin on syytä huoleen, jos ei ole oireita.. Kuten tuollakin sanotaan;

"Muista, että ajatuksesi ja tunteesi ovat tärkeitä lapsellesi. Vaikka olet tiennyt uudesta elämästä sisälläsi jo joitain viikkoja, epätodellisuuden tunne saattaa tulla yhtäkkiä: ”Onko siellä ketään?” Kyllä siellä on jotain – jotain ihmeellistä ja kehosi valmistautuu uuteen tehtäväänsä."

Käyn itse aina tällä sivulla kun alkaa uusi viikko, niin näkee mitäs kaikkea sitä tapahtuukaan silloin. :)

Vaikka oon joka viikon tekstit lukenut kyllä jo moneen otteeseen, mutta silti. :D

Nyt oon muutamana viime päivänä ollut tosi kiukkunen, johtunee näistä ihanista hormoneista. Yks päivä rupesin itkemään ku radiosta tuli nätti biisi. :)

Lisäks on edelleen se etova olo, nippasuja mahassa. Eipä oikeestaan muuta. :o

Oon kyllä niin onnekas, kun oon oksenteluilta välttynyt.

Niin joo, tein viime viikolla raskaustestin, kun oli tylsää kipeenä kotona ja mietiskelin, että kun ne ekat testit silloin pääsiäisenä oli niin haaleita, että ois siistiä saada se vahva plussa kerrankin. Vähän kauhulla odotin, että mitäs jos en ookaan, mut sit mietin että kyllähän mulla oireita on ja menkkojakaan ei oo ollu kahteen ja puoleen kuukauteen.. :D

Vahva plussahan sieltä räpsähti (yllättäen) noin sekunnissa-kahessa. Anto vähän mielenrauhaa ja teki taas vielä todellisemmaks tätä asiaa..

Vaikken vieläkään jotenkin voi uskoa tätä todeksi, enkä varmaan uskokaan ennen ku tyyppi syntyy.

No, ehkä siinä vaiheessa ku rupee potkuja tuntumaan ni uskoo kunnolla. :)

Nyt vois aika mennä vähän nopeemmin, viikon päästä perjantaiaamuna se np-ultra. :)

-äitsykkä90 + pikkujaska rv 10+4

Vierailija
218/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tänään se vihdoin oli, np-ultra. Ihan karsea jännitys oli, ajattelin että jos siellä ei ketään olekaan kun ei ole oireita ollut oikein muuta kun rintojen kauhea aristus ja kasvu ja väsymys.. Mutta siellä se köllötteli pienoinen :) Kolmella päivällä muuttui viikot, piti olla 11+2 mutta mittojen mukaan 10+6, ei silti muuttanut laskettua aikaa 5.12. Kätilö sai meidät miehen kanssa kyllä hermoilemaan kun ei millään saanut mittoja! Ultrattiin lopulta vatsan päältä, sanoi että ei näitä kymmenviikkoisia saa oikein mitattua. Eli joudun tiistaina menemään sairaalaan uudestaan ultrattavaksi!!!!!!!! Ei meinannut saada niskaturvotusta mitattua ja pikkuisen jalat olivat napanuoran kanssa jotenkin "solmussa" eikä saanut toista jalkaa katsottua selkeästi :( Me kyllä miehen kanssa nähtiin mielestämme molemmat jalat ja varpaatkin! Mutta mittausta ei saanut. Hän pyysi lääkärinkin katsomaan mutta lääkäri ei tullut sanoi vain että muutaman päivän kuluttua uudestaan.. 4 päivässä kasvaa kuulemma paljon?! eli tiistaina uusiksi. Kaikki muut mitat ja elimet löytyi, kädet vilkuttivat vilkkaasti ja aivopuoliskot löytyivät, virtsarakko jne. Jalka-asia nyt itselle aiheuttaa harmia, miten se napanuora siellä oli mytyssä ja pitääkö se nyt uudestaan mitata vai onko siinä jotain huolestuttavaa? Miksi antoivat ultra-ajan näin aikaisin kun harmitteli kätilö kun ei näistä saa näin aikaisin mittoja? Harmittaa kun ei nyt tiedä voiko jo huokaista helpotuksesta? Todella vasta kun lapsi on sylissä syntyneenä vissiin.. Luin keskustelupalstoja googlettamalla ja paljon oli ihmisiä jotka eivät edes käy np-ultrassa ja kaikki menee hyvin.. eli ehkä lopetan huolehtimisen ja alan uskoa että joulukuussa voisi saada pienen pienen tuhisevan vauvan :) En taida kyllä uskaltaa uutista julkistaa ennen tiistain ultraa.. Housut alkaa kovasti kiristää ja masu pömpöttää niin että turvotusta vaan selittelen. Laitoin netistä tulemaan tulevaa varten muutamat mama-housut kun mukavat housut on vähissä

Kiva saada uusia palstailijoita! Itse käyn täällä aika harvoin ihan vain pitääkseni ajatukset poissa odotuksesta ja raskaudesta.. ja onhan tässä arjessä menoa kahden vanhemman kanssa! Ja työt!

Mukavaa viikonloppua ihan kaikille!

t. Carol81 + Vikkelä 10+6 tai 11+2 :)

Vierailija
219/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot siis jotain 11 pintaa...muuten on alkanut olo jo helpottaa, mutta iltaa kohti iskee armoton sohvapernameininki ja ennen nukkumaan menoa hampaidenpesu saa aikaan yrjörefleksin. Ihanaa! Mutta ajattelen että hyvä että on jotain tuntemuksia, kun päivällä oireet on jotenkin kadoksissa. Mua ainaskin jännittää myös se ens perjantain np-ultra paljon. Toivon mukaan Carol81 ens viikolla saatte varmuuden että kaikki on hyvin! Just se jänskättää et onks siel jotain ja onko kaikki niin kunnossa kuin nyt vaan voi täs vaihees olla. Musta tuntuu että kahden edellisen kanssa en oikein miettinyt paljon mitään riskejä tai muuta. Silloin me kerrottiin koko maailmalle heti kun plussa vilahti testistä. Nyt odotan sitä np-ultraa ja ois niin kiva jakaa jo asia muidenkin kanssa. Oon vielä niin pahuksen huono salaisuuksien pitäjä ja tää pötsi...töissä on vaikee enää vetää mahaa sisään ja yhtäkkiä vaatevalinnassa on kolme paitaa jota kierrätän...Pienet on huolet nämä!

220/321 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi hävisi vko sitten kun seinään, mitä nyt tulee aaltoina jos maha pääsee tyhjenemään muttei ole kokoaikaista enää. Rinnat on arat ja mahaa aristaa välillä. Muutoin olen pirtsakka, pahin väsykin on hävinnyt. Toki päikkärit kelpaa välillä mutta en ole enää kuolemanväsynyt.

Eli periaatteessa jos en tietäisi niin en välttämättä huomaisi olevani raskaana kun oireita ei oikeastaan ole.

Maha on pullahtanut tuon ylös näkyviin ylipainosta huolimatta :O Mulla on kohtu tosi taaksepäin kallistunut, siksi se puskee tohon ylös esille. Siinä se römppäkin on kahdesta edellisestä raskaudesta, hassusti tossa navan yläpuolella :D

Kiva että uusia odottajia on tullut. Meitä on jo paljon.

moonbean ja nimetön 10+1