Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ärsyttävimmät sanonnat?

Vierailija
27.03.2012 |

Aloitan:

-laulajat Kari Lapio ja Antti Ruisku (aina!! Aarghh!! Olen kuolla, kun radiosta tai TV.stä kuuluu noita laulajia, kommentti tulee takuuvarmasti!)

-"hookoo blöö" eli HK:n sininen, en voi enää edes ostaa sitä, ettei mies sanoisi tuota sanaparia, niiin hirveää!

Ja mies ei ole juntti vaan korkeasti koulutettu ja loistava keskustelija. Ainoastaan nuo jutut saavat minut suunniltaan. Tietenkään en ole koskaan siitä hänelle maininnut, se on vaan niin noloa :)

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän ukolla on toi "noooo" joka hemmetin lauseen eteen! Ja todella pitkä ooo!

Tiedän, pahempaakin voisi olla, mutta kun ei ole.

Vierailija
2/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taannoisesta hittibiisistä lähtien ukkoni on hoilottanut aina POIKA SAUNOO saunanlauteilla. Eli lähes joka ilta. Siinä tulee hiukka kiree olo kun pitäisi saada rentoutua. Sitten siihen tarttuu kaikki lastenleffojen ja teattereiden hokemat (esim. Madagaskarin "mä tahtoo veivaa veivaa"). Kun jostain esityksestä alkaa olla jo 5 vuotta ja sitä hokemista on kuullut jatkuvasti, niin hiukanko tulee sellanen olo, että ei helvetti mennä enää ensimmäiseenkään näytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää. Miksi ei voi sanoa, että jokin alkaa, jotain tulee jne.?

Vierailija
4/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu puhelimessa tai oikein selittämällä selittää jotain asiaa, hän hokee koko ajan "totanoini". Kuulostaa ihan jälkeenjääneeltä. Aloin sittemmin huomautella asiasta ja nyt mieskin kiinnittää asiaan huomiota, onpahan totanoinit vähentyneet :D

Toinen asia, mikä jostain syystä ärsyttää on se, että mies kutsuu bussia linja-autoksi. En tiedä MIKSI mutta mua hävettää, jos mies julkisesti kovaan ääneen puhuu linja-autosta :DD

Vierailija
5/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kikkelis kokkelis

-tyrnävän mitalla

-ooo stoks stoks

-EVVK

-mites meillä voidaan

-jajajajjaaa

ja niin edelleen

mies on perusduunari

Vierailija
6/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-alleviivattu

-genre

-sama pää kesät, talvet

Usein muuttaa puheistani osan hänen mielestään hauskoiksi sanoiksi.Tai käyttää sananmuunnoksia.

Vierailija
7/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla räjähtää pää joka kerta. 15 vuotta olen yrittänyt, että se on joko "ajaa takaa" tai "hakea" :D Joo, tiedän, vois olla pahemminkin asiat.

Vierailija
8/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paavi natsi?

Vierailija
9/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"bändi soittaa hyvin yhteen, joskus jopa puoli kahteen he, he, he, hee"

...tätä vitsiä kuultu joka ainoa kerta yli 25v kun lauteilla on ihan elävä orkesteri.

"mikä puuki?" kuultu jatkuvasti n. pari vuotta aina kun tulee tuttuja vastaan, että semmonen tapaus....

Ihmettelee vielä, kun kukaan muu ei naura

Vierailija
10/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsestaan. Erityisesti sieppaa silloin, kun mies puhuu lapsesta minulle ja käyttää tuota nimitystä. Haloo, sillä on ihan oikeakin nimi ja kaunis sellainen! Lapselle voi sössöttää, mutta mulle ei tarttis.

Vierailija
11/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla räjähtää pää joka kerta. 15 vuotta olen yrittänyt, että se on joko "ajaa takaa" tai "hakea" :D Joo, tiedän, vois olla pahemminkin asiat.

Tää muuten on paha! Mulla on vähän äidinkielenopettajan vikaa ja pelkästään näin luettuna versionakin alkoi ärsyttämään! :)

Vierailija
12/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikki kiertää, vatsa kiertää, kaikki kiertää.

Tuttua tuokin jonkun mainitsema "joskus jopa puoli kahteen"

Tulin pahalle päälle.

Vierailija
13/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muuten on paha! Mulla on vähän äidinkielenopettajan vikaa ja pelkästään näin luettuna versionakin alkoi ärsyttämään! :)

paljon sitä äidinkielenopettajan vikaa, kun kirjoitat "alkaa ärsyttämään" ;)

Sivumennen sanoen mua ei ärsytä ollenkaan, jos joku alkaa tekemään, tuo sääntö on täysin oppitekoinen ja järjetön. Tosin en ole äikänope, mutta pääaineeni oli yliopistossa suomen kieli.

Vierailija
14/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alkoi ärsyttää", ei ärsyttämään

Vierailija
15/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soittaa vanhemmilleen tai veljelleen aina sama aloitus: "Niiiiiiiiiin" ja aina samalla äänensävyllä. Kun selittää kavereilleen jotain juttua niin höystää sitä kirosanoilla vaikka muuten ei kiroile enää kun meillä pieni lapsi joka apinoi heti jos kiroilee.. Ja sitten vielä kun kertoo juttua niin aina muotoilee sen niin että kuuntelijalla pitää kysyä että "no?" esim. "ajoin autolla ja rengas meni puhki. Tiiäkkö miksi?" ja ei sano mitään ennenku kysyt sen "no?" että tämmösiä täällä! :)

Vierailija
16/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu puhelimessa tai oikein selittämällä selittää jotain asiaa, hän hokee koko ajan "totanoini". Kuulostaa ihan jälkeenjääneeltä. Aloin sittemmin huomautella asiasta ja nyt mieskin kiinnittää asiaan huomiota, onpahan totanoinit vähentyneet :D Toinen asia, mikä jostain syystä ärsyttää on se, että mies kutsuu bussia linja-autoksi. En tiedä MIKSI mutta mua hävettää, jos mies julkisesti kovaan ääneen puhuu linja-autosta :DD

me puhutaa linja-autost. bussist puhhuu jokku helsinkiläiset. vanhemmat porilaiset mennee linjapiilil.

Vierailija
17/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: maito on loppu.

Mies: syytön mä siihen olen.

Tai minä: ai että kun selkään sattuu.

mies: syytön mä siihen olen.

Jne.jne.jne.

Minä: muistitko ottaa avaimet?

Mies: paskooks karhu mettään.

Ärsyttävää.

Vierailija
18/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voehan se olla niinnii tai olla olemati."

Vierailija
19/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ärsytä niin paljoa kun mielipiteettömyys.

Vierailija
20/193 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ärsytä niin paljoa kun mielipiteettömyys.

herttaisen yhdentekevää tulevien verhojen värin yhteensopivuus alpakkamattosi kanssa?