Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi sunnuntaina kiinni pettämisestä

Vierailija
27.03.2012 |

ja kertoja on ollut useita meidän yhdessäolon aikana. Meillä on uudehko iso ja kaunis omakotitalo ja kolme lasta. Itselläni pienet tulot ja miehellä suuret.

Kun asia tuli ilmi, niin tuntui kuin aika olisi pysähtynyt.Töissä olen kulkenut kuin sumussa- epätodellinen olo. Mies kysyi sunnuntaina aika kylmään sävyyn, että mitä aion tehdä, vastasin vain että en tiedä. Tänä aamuna hän taas kysyi, että mitä aion tehdä. En osaa sanoa, en haluaisi muuttaa lasten kanssa mihinkään hikiseen kaksioonkaan kun varmaan muuhun ei olisi varaa.

Olen päivän aikana miettinyt että vastaan hänelle, että en mitään. Jos hän suostuisi muuttamaan meidän kirjasto/televisiohuoneeseen ja minä saisin pitää makkarin, ostaisin uuden sängyn...

Mitä sanotte- voisiko tällainen toimia? Että asuisimme yhdessä kaikesta huolimatta, sänkyäni en kuitenkaan tuon miehen kanssa enää jaa. Hän saa puolestani jatkaa touhujaan muiden kanssa ja niin aion tehdä myös itsekin kun aikaa kuluu. Voitaisiin sopia lasten hoito niin että kummallakin olisi viikonloppuvapaita ja joo, aion hakea avioeroa ja sitten kait me olisimme avopari...

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi mies ruveta vähän yhteistyöhaluisammaksi, jos pelästyy että sinä häivyt ja jätät kaikki työt sille.

Uskon nimittäin tosissani, että monet pettävät miehet ovat jo etukäteen ottaneet huomioon, että vaimo saa asian selville ja lähtee, ja ovat sopeutuneet ajatukseen, jossa saavat elää mukavaa poikamiehen elämää ja viettää pari viikonloppua kuussa laatuaikaa lasten kanssa, mikäs sen mukavampaa. Mutta jos kuva muuttuukin sellaiseksi, että joutuvatkin elämään raskasta yksinhuoltajan elämää ja saavat ehkä pari viikonloppua viikossa vapaata, ei ero ehkä enää niin kivalta tuntuisikaan.

Sitten voisit ehkä suostua yrittämään vielä hetken, mutta vaadit että mies lopettaa pettämisen ja alkaa kohdella sinua kunnolla. Voit ilman muuta myös muuttaa toiseen huoneeseen kunnes olet antanut anteeksi. Tai vaihtoehtoisesti voit lähteä ja "suostua" ottamaan lapset kunnollista elatustukea vastaan.

Sanot miehelle, että sinä muutat pois ja lapset jäävät isälle. Et joudu kovin suuria elatusmaksuja pulittamaan, jos tulosi ovat pienet.

Vierailija
42/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi mies ruveta vähän yhteistyöhaluisammaksi, jos pelästyy että sinä häivyt ja jätät kaikki työt sille. Uskon nimittäin tosissani, että monet pettävät miehet ovat jo etukäteen ottaneet huomioon, että vaimo saa asian selville ja lähtee, ja ovat sopeutuneet ajatukseen, jossa saavat elää mukavaa poikamiehen elämää ja viettää pari viikonloppua kuussa laatuaikaa lasten kanssa, mikäs sen mukavampaa. Mutta jos kuva muuttuukin sellaiseksi, että joutuvatkin elämään raskasta yksinhuoltajan elämää ja saavat ehkä pari viikonloppua viikossa vapaata, ei ero ehkä enää niin kivalta tuntuisikaan. Sitten voisit ehkä suostua yrittämään vielä hetken, mutta vaadit että mies lopettaa pettämisen ja alkaa kohdella sinua kunnolla. Voit ilman muuta myös muuttaa toiseen huoneeseen kunnes olet antanut anteeksi. Tai vaihtoehtoisesti voit lähteä ja "suostua" ottamaan lapset kunnollista elatustukea vastaan.

Muuten hyvä idea, mutta en koskaan voisi antaa anteeksi, koska näitä on ollut useita ja kauan. En pysty siihen. Nyt jo tuntuu sydämessä niin kuolleelta ja mustalta, oksettaa ja inhottaa ajatuskin. Enkä luottaisi enää koskaan. Mies ei muuten sunnuntaina selitellyt eikä pyydellyt anteeksi, kysyi vain että no, mitä aiot tehdä.

Vierailija
44/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kyselee mitä aiot tehdä? Onko hänellä jo muita suunnitelmia. Miksi ette puhu yhdessä ja päätä mitä teette.

Emme ole vielä ehtineet ja en ole vielä pystynyt puhumaan. Tänään puhutaan, vien lapset mummolaan pariksi tuntia.

Vierailija
45/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi mies ruveta vähän yhteistyöhaluisammaksi, jos pelästyy että sinä häivyt ja jätät kaikki työt sille. Uskon nimittäin tosissani, että monet pettävät miehet ovat jo etukäteen ottaneet huomioon, että vaimo saa asian selville ja lähtee, ja ovat sopeutuneet ajatukseen, jossa saavat elää mukavaa poikamiehen elämää ja viettää pari viikonloppua kuussa laatuaikaa lasten kanssa, mikäs sen mukavampaa. Mutta jos kuva muuttuukin sellaiseksi, että joutuvatkin elämään raskasta yksinhuoltajan elämää ja saavat ehkä pari viikonloppua viikossa vapaata, ei ero ehkä enää niin kivalta tuntuisikaan. Sitten voisit ehkä suostua yrittämään vielä hetken, mutta vaadit että mies lopettaa pettämisen ja alkaa kohdella sinua kunnolla. Voit ilman muuta myös muuttaa toiseen huoneeseen kunnes olet antanut anteeksi. Tai vaihtoehtoisesti voit lähteä ja "suostua" ottamaan lapset kunnollista elatustukea vastaan.

Muuten hyvä idea, mutta en koskaan voisi antaa anteeksi, koska näitä on ollut useita ja kauan. En pysty siihen. Nyt jo tuntuu sydämessä niin kuolleelta ja mustalta, oksettaa ja inhottaa ajatuskin. Enkä luottaisi enää koskaan. Mies ei muuten sunnuntaina selitellyt eikä pyydellyt anteeksi, kysyi vain että no, mitä aiot tehdä.

millainen mies on muuten? Olisitko uskonut kylmäpäiseksi pettäjäksi?

Vierailija
46/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siihen pystytte, niin hyvä!

Mutta, jos ei toimi, niin sun pitää vaan etsiä uusi koti sulle ja lapsille, ja ei mitää hikistä kaksiota vaan ihan kolmio.

Vierailija
47/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mies on muuten? Olisitko uskonut kylmäpäiseksi pettäjäksi?

En oikeastaan tiedä, en ole koskaan tullut ajatelleeksi tällaista.Mies on aika komea, pukumies ja joutuu matkustelemaan työn vuoksi noin kerran kuukaudessa. Näillä matkoilla on sitten käyttänyt joko irtoritsoja tai maksullisia.

Luojan kiitos ei ollut ilman kumia häärinyt paitsi kuulemma yhden perheellisen kanssa.

Minusta tuntuu että mies ei enää rakasta minua, kun ei ole näyttänyt minkäänlaista katumusta, se on minulle jotenkin kaikista järkyttävintä.Ei silti että sillä olisi merkitystä anteeksi antamisen suhteen mutta kuitenkin...Tuntuu että kulissia tässä on vedetty jo pitemmän aikaa. Minä olen kyllä rakastanut ja seksiä on ollut ihan normaalisti koko ajan, enkä ole ruma enkä lihava.

Vierailija
48/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laastarin ihan vaan itsetuntoni vuoksi ja näyttääkseni että meikäläinenkin osaa, mutta onko liian aikaista heti- saako siitä edes tyydytystä, muuta kuin henkistä?

Vierailija
49/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta huokuu vahvasti se, ettei mies rakasta tai kunnioita sinua enää.

Onko teillä avioehto? Jos ei, niin sinullahan on asiat hyvin, kun saatte eron voimaan. Lypsä mieheltä kaikki mikä irti lähtee. Ja kyllä se on varmasti parempi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä omineen, eikä jäädä yhteiseen kotiin.

Minkä ikäiset lapset? Miten olisi vuoroviikko systeemi? Tai ainakin uhkaile miestä sillä, että jätät lapset hänelle.

Vierailija
50/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä, en ole koskaan tullut ajatelleeksi tällaista.Mies on aika komea, pukumies ja joutuu matkustelemaan työn vuoksi noin kerran kuukaudessa. Näillä matkoilla on sitten käyttänyt joko irtoritsoja tai maksullisia.

Luojan kiitos ei ollut ilman kumia häärinyt paitsi kuulemma yhden perheellisen kanssa.

Minusta tuntuu että mies ei enää rakasta minua, kun ei ole näyttänyt minkäänlaista katumusta, se on minulle jotenkin kaikista järkyttävintä.Ei silti että sillä olisi merkitystä anteeksi antamisen suhteen mutta kuitenkin...Tuntuu että kulissia tässä on vedetty jo pitemmän aikaa. Minä olen kyllä rakastanut ja seksiä on ollut ihan normaalisti koko ajan, enkä ole ruma enkä lihava.

Voit miettiä niin kauan kun haluat. Miehellä ei ole siihen mitään sanottavaa, koska itse on toiminut sikamaisesti. Mieti rauhassa eri vaihtoehtoja. Todella kylmää toimintaa mieheltä..

Vierailija
51/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sinä ilmoittaisin miehelle, että hän on viikonloppuna vahtivuorossa, koska itse lähden panoreissulle. Ja antaisin siis miehenkin tietää tämän syyn.

Vierailija
53/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mitä joudut nyt käymään läpi. Mutta niin siitä on monet muutkin selvinneet, sinäkin vielä joskus!

Tuosta yhdessä asumisesta ei varmaan tule mitään. Ymmärrän, että on kurja luopua talosta, jonka on mieltänyt kodikseen, mutta muista, että kotisi on siellä, missä sinulla on hyvä, turvallinen ja tasapainoinen olo. Missä voit levätä ja olla onnellinen. Voitko olla sitä tuossa talossa enää koskaan?

Mitä tulee sitten tähän:

Minusta tuntuu että mies ei enää rakasta minua, kun ei ole näyttänyt minkäänlaista katumusta, se on minulle jotenkin kaikista järkyttävintä.

Niin, kyllähän tuo miehen toiminta kaikkinensa osoittaa kovin vähän rakkautta ja arvostusta kumppaniaan kohtaan... Mutta tuo erityisen viileä kohtelu juuri nyt, ettei näytä katumusta ja pyydä anteeksi, voi johtua juuri siitä, että hän rakastaa sinua! En sano että sen pitäisi mitään muuttaa, luottamuksesi on nyt joka tapauksessa petetty ja sinua loukattu, mutta miehen voi olla juuri nyt vaikea kestää tekoaan itsekään, joten ehkä piilottaa kaiken pahan olon jonnekin kuoren sisään.

Joka tapauksessa, älä anna miehesi nyt pompotella sinua. Jos hän tivaa päivästä toiseen vaan "mitä aiot tehdä" ja asenne on ylimielinen, niin ota sama linja. Sano, että sinulla on oikeus harkita rauhassa eikä sinua sieltä tulla mihinkään häätämään, ja ota oikeasti aikasi harkitessasi, mitä haluat tehdä. Itseni on vaikea kuvitella, että pohtimasi ratkaisu toimisi, liian paljon sontaa on nyt välillänne, mutta älä kuitenkaan tee mitään hätiköityä. Kuten siis suostu mihin vaan, kunhan pääset siitä eroon...

Tosi paljon voimia sinulle tilanteeseesi!!!

Vierailija
54/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että hän ollut edesvastuuton tekemisissään, niin sysää vastuun päätöksenteosta sinulle, hävytöntä. Miten hän on ajatellut teidän perheenne tulevaisuuden, lasten tulevaisuuden?

Vierailija
55/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin ennemmin lapsia tässä tilanteessa kuin sitä saatko asua siinä kauniissa talossa. Kodin pystyy tekemään jonnekin muuallekin. Mä haluaisin asua sellaisessa paikassa, jossa lapsilla on terveellinen ilmapiiri olla.

Anteeks, mutta kuulostaa kamalan materialistiselta ajatella ensimmäisenä, että miten pystyt luopumaan talosta.

Paljon jaksamista sulle ja teidän lapsille! Miehelle soromnoo!

Vierailija
56/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas esimerkki, että naisen pitää AINA turvata selustansa. Mieheen ei koskaan pidä luottaa 100 %.

Vierailija
58/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä tänään sanoa, että en todellakaan tiedä VIELÄ, mutta nyt mennään näin, eli nukutaan eri huoneissa ja eletään lasten ehdoilla. Lapset 13,11 ja 5.

Joo voisin harkita rauhassa ja katsella samalla niitä asuntoja, jos vaikka rivariin pääsisi.Meillä ei ole avioehtoa, ei ainakaan minun tietääkseni= mihinkään en ole nimeäni laittanut.

Tiedän että selviän, kaikki muutkin ovat selvinneet- mietin vain eetä milloin ymmärrän tämän ja milloin suru iskee...ja mitä sitten kun se tulee?

Taidan lähteä lauantaina bilettään, en ole käynyt tyttöjen kanssa ulkona viiteen vuoteen. Ja laitan sen topin päälle jota en kuulemma ihmisten ilmoilla saa käyttää(minulla on DD melonit) :D.

Kiitos teille, näistä tulee onneksi VÄHÄN paremmalle tuulelle.

Vierailija
59/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on itsekunnioitusta sen verran että ymmärrät että sinä olet arvokas, kun tämän tajuat muutat etkä ajattele enää rahaa tai elintasoa. On sun oikeus nauttia elämästä ja olla onnellinen, jos asutte yhdessä tämä ei toteudu. Erosin myös 14v sitten miehestä joka petti 3 kertaa (tietääkseni), lapsia oli silloin 3kpl ja kaikki alle kouluikää. Rankkaa toki oli mutta en katunut hetkeäkään, ja joka toinen viikonloppu nautin vain itseni kanssa (ja myöh uuden miehen kanssa).

Vierailija
60/92 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin ennemmin lapsia tässä tilanteessa kuin sitä saatko asua siinä kauniissa talossa. Kodin pystyy tekemään jonnekin muuallekin. Mä haluaisin asua sellaisessa paikassa, jossa lapsilla on terveellinen ilmapiiri olla. Anteeks, mutta kuulostaa kamalan materialistiselta ajatella ensimmäisenä, että miten pystyt luopumaan talosta. Paljon jaksamista sulle ja teidän lapsille! Miehelle soromnoo!

Enhän minä niin paljon itseäni ajattele kuin sitä että lapsilta menee koti ja riittääkö mun rahat niiden harrastuksiin, mutta kyllä omaakin ajattelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi