Suklaahimo
oonko ok? onn 10wee, 157 cm ja painan 65 kg tai oikeestaan 67kg, kun syön suklaata suruun! en oo varma, onko meijän mittari rikki. mun koko elämä on täynnä ongelmia. ongelmsita eka on suklaa! syön sitä kokoajan suruun, koska paha olo ei helpota. syöty suklaa näkyy mun vyötäröllä! mitä tehdä? luulen et oon isona maailman läskein ihminen. mutta en voi lopettaa se syömistä, koska himoitsen ja ajattelen sitä jatkuvasti. sit mä luulen, ettei mun rinnat kasva enää ollenkaan ja näytän tiukoissa topeissa ihan tyhmältä kun oon läski ja ihan lauta. toinen ongelma onse, että en jaksa nousta sohvalta ylös. nouseminen on suuri haaste. katson televisiota yötä päivää ja valvon myöhään. aina kun illalla tulee kauhuleffa, minä jään katsomaan sitä. elokuvan päätyttyä minua rupeaa pelottamaan. en voi liikkua sohvalta mihinkään, vaan kääriydyn peitoon, laitan silmät kiinni ja nukahdan. aamulla, kun mä herään ja raahaudun autoon, niin äiti vie kouluun. koulussa ei ole mitään odotettavaa, koska mulla ei ole paljoa kavereita. minulla on vain yksi kaveri, joka pitää paljon suklaasta. hän sai minut alunperin oppimaan liiallisen suklaan syömisen.olen koulun jälkeen hänen kanssaan. mun vanhemmat on aina töissä, eikä ne tiiä musta lähes mitään. ne ei tiedä, et mulla on kaveri ja sellasta. voinko kirjottaa tänne vai oonko vääräs paikassa?????
Kommentit (2)
kouluterkkarille tai -kuraattorille juttelemaan. Jatkuva pahanolon tunne ei ole kenellekään hyväksi. Alkuun voisi ihan juttelu auttaa.
tsemppiä jatkoon!
:(