Mies ei tapaa lastaan...
Hei!
Ymmärrän häntä täysin, mutta...
Lapsi sai alkunsa huijauksella, lapsen äiti oli luvatta jättänyt pillerit pois. Olivat puhuneet lapsesta ollessaan yhdessä, mutta mieheni oli sanonut, että "katsotaan, kun nähdään, miten suhde etenee". Ero tuli, koska mies näki, ettei ollut valmis elämään tämän naisen kanssa. Vähän eron jälkeen nainen otti yhteyttä. Oli raskaana. Mitään e-pillereitä ei ollut ollutkaan.
Mieheni on käynyt dna-testissä ja lapsi on hänen. Sanoi, ettei aijo tavata lasta ehkä koskaan. Ei tunne mitään lasta kohtaan, ei ole sitä itse ollut suunnittelemassa. Yrittivät sopia elatusmakusta ja tälle naiselle ei kelpaa minimi maksu.
En tiedä mitä voisin tehdä, että mies ottaisi selvää alkaisiko tuntemaan mitään lasta kohtaan? Ei hän tunne, koska ei ole lasta nähnyt kuin kerran.
Mies tuntee itsensä huijatuksi ja totaalisen loukatuksi. Hänestä on huutava vääryys, että hänellä on maailmassa lapsi, joka on saanut alkunsa kusettamalla.
Itse halveksin lapsen äidin touhuja, en kerta kaikkiaan tajua, miten VOI tehdä näin yksipuolisesti ja toisekseen vielä vaatia isompaa elatusmaksua.
Onko mitään tehtävissä, että saisin miehen tapaamaan lasta, kaikesta p:stä huolimatta? Lapsi on jo vuoden ikäinen, eikä mies ole osoittanut mitään halua lapsen tapaamiseen eli aika ei kypsytä häntä tilanteeseen, luulen minä...
Kommentit (95)
nyt väkisin patistaisi tutustumaan lapseensa, tuskin edes onnistuisi.
Hänet on huijattu isäksi, hiton väärin, mutta sellaista sattuu, eli mies elättäköön, mutta ei tosiaan ole pakko tutustua.
Hieno mies, toivottavasti et ole vielä hankkinut lapsia sen kanssa... Jos et, niin älä hankikaan!
Kusipää tässä tapauksessa minun moraalillani on tämä nainen. Hän halusi vauvan ja miehen ja perheen. HÄN itse vain halusi ja teki sen...ap
Ei se ole kusetusta, tottakai suhteesta voi lapsi tulla, eikös se opeteta jo koulussakin?
Teoilla on aina seurauksensa.
Jos ei itse halua niin ei sitä väkisin saa millään tapaamaan. Anna miehen elää elämäänsä oman valintansa kanssa, siihen hänellä on oikeus koska ei ole itse sitä lasta halunnutkaan. Lapsi pärjää kyllä isäänsä tuntemattakin, vaikkei se ihannetilanne olekaan. Itselläni myös lapsi joka ei ole koskaan tavannut eikä tule tapaamaan isäänsä, koska en edes tiedä isän nimeä. Sain lapsen nuorena etelänmatkalla tapahtuneen satunnaisen kännipanon seurauksena eikä hajuakaan esim. miehen nimestä, joku kreikkalainen rantaleijona oli...
Kusipää tässä tapauksessa minun moraalillani on tämä nainen. Hän halusi vauvan ja miehen ja perheen. HÄN itse vain halusi ja teki sen...ap
Ja sinisilmäiset idioottipuolisot uskovat.
Aina vika on sen toisen naisen. :=DDDD
Mieheni on lasteni kanssa NIIN vastuuntuntoinen, hän on täysin ottanut heidät "omakseen". Jos lapsi olisi yhteisestä halusta, niin aivan varmasti tapaisi häntä. ap
olla ihan eri versio. Miehillä aika helppo luistella vastuusta; ainahan voi sanoa tulleensa huijatuksi...Joka tapauksessa uskon, että jos on normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen, ei voi suhtautua noin kylmästi omaan lapseensa.
Ja sinisilmäiset idioottipuolisot uskovat. Aina vika on sen toisen naisen. :=DDDD
Ei ole velvollisuutta tavata ja jos aikuinen mies ei halua tavata, ei sille mitään voi. Turha akkalauman on kaakattaa ympärillä tai jossain av-palstalla. Näin se menee.
Mies käytti sitä pitkään. Sitten nainen sanoi, ettei tarvi kun syö pillereitä. Kun sitten tuli tämä raskausuutinen, niin mies luonnollisesti oli vähän ihmeissään.
Jos vahinko olisi todellinen olisi tilanne aivan eri.
Käy sääli tätä lasta. Millaisen moraalikäsityksen hän mahtaa saada tämmöisen äidin kasvatuksessa?
ap
Käy sääli tätä lasta. Millaisen moraalikäsityksen hän mahtaa saada tämmöisen äidin kasvatuksessa? ap
äitinsä kasvattanee silti ihan hyvin, vaikka alun huijasikin.
jos on normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen, ei voi suhtautua noin kylmästi omaan lapseensa.
Jos nyt on ottanut sen kannan, että se on sen naisen oma iltatähti projektinsa eikä suo sille ajatustakaan, niin ehkä sitten voi.
Laitaa mitään ilkkumista, mitäs panit.
Eikö parisuhde kuitenkin perustu luottamukseen, jossa tehdään yhteisiä päätöksiä. Ei naiseus voi antaa diktatuurimaisen rajatonta valtaa vaan päättää, että nyt hän haluaa lapsen.
Juridisesti on säädetty, että isän ainoa velvollisuus on maksaa elatusmaksua.
Miehestä on nyt kyllä turha tehdä sikaa, nainen on tehnyt itsenäisen valinnan.
Mut kappas, kun oltiin oltu kaksi vuotta yhdessä niin selvisikin et lapsi olikin yhdessä hankittu ja toivottu. Mies kertoi asiasta ihan itse. Exänsä nimittäin oli muuttamassa pois maasta ja ilmoitti että miehellä ei ole enää mitään velvollisuuksia mutta ei toisaaalta yhteyksiäkään lapseen sen jälkeen. Silloin alkoikin miestä isyys kiinnostaa ja tunnusti mulle tarinan todellisen puolen. Onneksi olkoon ap...
Mut kappas, kun oltiin oltu kaksi vuotta yhdessä niin selvisikin et lapsi olikin yhdessä hankittu ja toivottu. Mies kertoi asiasta ihan itse. Exänsä nimittäin oli muuttamassa pois maasta ja ilmoitti että miehellä ei ole enää mitään velvollisuuksia mutta ei toisaaalta yhteyksiäkään lapseen sen jälkeen. Silloin alkoikin miestä isyys kiinnostaa ja tunnusti mulle tarinan todellisen puolen. Onneksi olkoon ap...
Eli koska sulla näin, niin toki muillakin.
kyllä kannattaisi olla lapsen kanssa tekemisissä, koska eihän ole lapsen vika, miten hän on tähän maailmaan tullut. Nyt lapselle jää sellainen kuva, että hänen isänsä on kusipääidiootti, joka ei ole koskaan halunnut omaa lastaan edes tavata.
Sinun velvollisuutesi ei kuitenkaan ole miestä tähän ylipuhua, vaan se on ihan hänen oma ratkaisunsa. Sinun tehtäväksesi jää arvioida, haluatko jatkaa suhdetta tuollaiseen mieheen.
Mies käytti sitä pitkään. Sitten nainen sanoi, ettei tarvi kun syö pillereitä. Kun sitten tuli tämä raskausuutinen, niin mies luonnollisesti oli vähän ihmeissään. Jos vahinko olisi todellinen olisi tilanne aivan eri. Käy sääli tätä lasta. Millaisen moraalikäsityksen hän mahtaa saada tämmöisen äidin kasvatuksessa? ap
Sä olet huolissaan lapsesta josta miehesi ei välitä paskaakaan? Murehdit miehesi hylkäämän yksivuotiaan moraalikasvatusta? Onko isyys tunnustettu? Ellei ole, niin ei hän joudu mitään elareitakaan maksamaan. Isyyttä ei ole pakko tunnustaa.
Minulla on lapsi miehen kanssa joka halusi innokkaammin lapsen kuin minä. Joutui puhumaan minut ympäri monta kertaa että innostuin perheenperustamisajatuksesta.
Kun lapsi oli 3-vuotias niin mies lähti toisen naisen mukaan. Mies on kertonut että minä olin yksin halunnut raskaaksi, vaikka hän ei ollut valmis isäksi ja käytin häntä pelkkänä siittäjänä. Uskomatonta. Miten musta tuntuu että kyseessä on lapsenhylkääjämiesten klassikkovalhe ja kestosuosikki.
kun vielä kerkiät.