Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tapaa lastaan...

Vierailija
22.03.2012 |

Hei!

Ymmärrän häntä täysin, mutta...

Lapsi sai alkunsa huijauksella, lapsen äiti oli luvatta jättänyt pillerit pois. Olivat puhuneet lapsesta ollessaan yhdessä, mutta mieheni oli sanonut, että "katsotaan, kun nähdään, miten suhde etenee". Ero tuli, koska mies näki, ettei ollut valmis elämään tämän naisen kanssa. Vähän eron jälkeen nainen otti yhteyttä. Oli raskaana. Mitään e-pillereitä ei ollut ollutkaan.

Mieheni on käynyt dna-testissä ja lapsi on hänen. Sanoi, ettei aijo tavata lasta ehkä koskaan. Ei tunne mitään lasta kohtaan, ei ole sitä itse ollut suunnittelemassa. Yrittivät sopia elatusmakusta ja tälle naiselle ei kelpaa minimi maksu.

En tiedä mitä voisin tehdä, että mies ottaisi selvää alkaisiko tuntemaan mitään lasta kohtaan? Ei hän tunne, koska ei ole lasta nähnyt kuin kerran.

Mies tuntee itsensä huijatuksi ja totaalisen loukatuksi. Hänestä on huutava vääryys, että hänellä on maailmassa lapsi, joka on saanut alkunsa kusettamalla.

Itse halveksin lapsen äidin touhuja, en kerta kaikkiaan tajua, miten VOI tehdä näin yksipuolisesti ja toisekseen vielä vaatia isompaa elatusmaksua.

Onko mitään tehtävissä, että saisin miehen tapaamaan lasta, kaikesta p:stä huolimatta? Lapsi on jo vuoden ikäinen, eikä mies ole osoittanut mitään halua lapsen tapaamiseen eli aika ei kypsytä häntä tilanteeseen, luulen minä...

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulisin raskaaksi vaikka en halunnut. Tiesi että en tekisi aborttia. Halusi isäksi :(

Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi veritulppariskin vuoksi, joten kondomi oli ainoa ehkäisykeino. Nyt olen vastentahtoisesti kaksosten äiti ja vaikka rakastankin lapsia niin olen silti katkera miehelle joka huijasi minut äidiksi :(

Hän on koti-isä.

Vierailija
62/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä hylkäämistapuakisista 0.000001%) niin normaali ihminen ei voisi olla ajattelematta aina omaan lastaan. Tietää että jossain on omaa lihaa ja verta olemassa kasvamassa ilman isää. Miksiköhän näin Kadonneen jäljillä ohjelmassa aina niin lämpimästi otetaan vastaan oma verisukulainen? Koska normaalille ihmiselle oma lapsi on rakkainta maailmassa. Ilmeisesti ap:n kaltaiset ihmiset sitten sulkisivat oven kylmästi tuollaisen lapsen nenän edestä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhteiskunnanko pitää maksaa, kun äijä on ruikkinut lastinsa naiseen, joka tuli raskaaksi ja äijä ei olisikaan halunnut isäksi. Voi vinku ja vonku! Oli syy kenessä tahansa, niin tuossa tilanteessa on ruokot maksettava. Jos ei kiinnosta tavata lasta, niin ei tarvitse, mutta vastuu on kyllä kannettava eikä itkettävä, että nyyh nyyh maksakaa te veronmaksajat mun tuotokseni, kun en mä halunnutkaan. :'(

Vierailija
64/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää pillerinsä syömättä vauvakuumeessaan, se on kumppanin unohtamista ja pettämistä.

On näköjään yleisesti hyväksyttävää jättää pillerit ottamatta ja hankkiutua raskaaksi silloin, kun hän itse sitä haluaa, välittämättä niinkään tulevan isän mielipiteestä.

Voiko vääryydellä hankitusta nauttia hyvällä omatunnolla ja katsoa lasta silmiin muistamatta, että hänet saadakseen valehteli ja huijasi?!

Vierailija
65/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta törkeistä törkeintä on alkaa vinkumaan jotain elareita tämmöisessä tapauksessa tai tapaamisia. Sitä saa mitä tilaa. Hankit lapsen "yksin omalla päätökselläsi", niin sitten hoidat sen myös. Itsekkyys maksaa aika paljon. Sairaita ihmisiä maailma pullollaan.

mies OIKEASTI valehtelee että tuli huijatuksi isäksi, vaikka jokainen lähipiirissä muistaisi että pariskunta yritti lasta kuukausia yhdessä ja keskusteli lapsenyrittämisestä aina kun nähtiin?

Ja sit mies rakastuukin toiseen naiseen ja erotessaan alkaa keksiä tällaisia valheita että saa ymmärrystä sille että lapsen tapaaminen ei kiinnosta? Näitäkin on!

Vierailija
66/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmän on olemassa niitä miehiä jotka turvautuu huijaamistarinaan paetakseen kaikkea vastuuta ja saadakseen muiden hyväksynnän vastuunpakoilulle.

Vierailija
67/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen juuri miettinyt, että miten tämmöinen äiti voi katsoa lastaan silmiin huijauksen jälkeen. Etenkin silloin, kun lapsi kyselee isästään tai itkee, kun ei ole isää?? No, tässäkin voi valehdella lapselle, että isä jätti kun sinä sait alkusi. Tehdä isästä sen syyllisen.

Mutta eipä tämmöisillä naislla omatunto lienee kolkuta?

Vierailija
68/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti lukenut viestiäni?

Minä kysyin, miten saan miehen kiinnostumaan lapsesta? Minä en käsittääkseni ole sulkemassa ovea lapsen nenän edestä vai kuinka?

ap

Vierailija
69/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

Vierailija
70/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

kokonaan vaikka raskaus ei taatusti ollut vahinko. Tulin nimittäin raskaaksi pitkien rankkojen hedelmöityshoitojen jälkeen ja lapsi oli molempien hyvin toivoma. Vauva-aika oli ihana ja mies oli osallistuva. Kun lapsi oli 4-vuotias tapahtui käänne. Mies otti vastaan puolen vuoden työkomennuksen Kaukoidästä, mutta mieltyi paikkaan ja jäi sinne pysyvästi. Ei koskaan ehdottanut että voisimme muuttaa sinne vaikka perheenä. Nykyisin mies ei tapaa lasta enää ollenkaan, aiemmin tapasi pari kertaa vuodessa.

Hänellä on uusi vaimo ja lapsi Malesiassa. Ihan suomalainen mies on itse.

Vierailija
71/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin viedä uudelleen ja uudelleen vakavasti puhua miehelle järkeä. Vaikka ilman muuta lapsen äiti on tässä se k***pää, niin lasta ei saisi laittaa maksumieheksi. Koita saada mies ymmärtämään että lapsi tulee kärsimään isättömyydestä jossain vaiheessa, hän tulee kyselemään isästään ja kaipaamaan että hänenkin elämässään olisi isä läsnä.

Vaikka ap oletkin sitä mieltä että sinulla on kunnon mies jne. harkitsisin kyllä vakavasti suhdetta tällaiseen mieheen. Vaikkakin huijattu törkeästi, niin näyttäisi miehellä olevan jotain ongelmia empatiakyvyssä ja vastuullisuudessa. Hänen pitäisi osata asettua lapsen asemaan. Jos lapsen äiti on häiriintynyt, sitä suuremmalla syyllä lapsi tarvitsisi toisenkin huoltajasuhteen elämäänsä. Voiko miehesi todella ummistaa silmänsä lapseltaan loppuiäkseen? Koita kertoa hänelle, että monesti vanhempana oma menettely alkaa kaduttaa. Mieti tarkkaan haluatko tällaisen miehen itsellesi.

Vierailija
72/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kannattaisi miettiä eikö niiden isien omaa tuntoa kolkuta,jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

Nämä tapaukset ovat vaan saaneet enemmän julkisuutta ja muovanneet yleistä käsitystä. Joka vuosi syntyy satoja lapsia, joilla ei ole mitään merkittyä isää ja vain siksi, että äiti ei halua lapselle isää.

Nainen saa pelata lapsen vanhemmuuden kanssa mielivaltaisesti, onhan se hienoa, että taataan naisen kunnia ja siveellisyys lasten oikeuksien kustannuksella.

Naisen vallan merkitystä ei tulla koskaan tarkastelemaan riittävän avoimesti, eihän kukaan halua tehdä sosiaalista itsemurhaa, parempi pitää sitä vaan tabuna.

Vierailija
73/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kannattaisi miettiä eikö niiden isien omaa tuntoa kolkuta,jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

Nämä tapaukset ovat vaan saaneet enemmän julkisuutta ja muovanneet yleistä käsitystä. Joka vuosi syntyy satoja lapsia, joilla ei ole mitään merkittyä isää ja vain siksi, että äiti ei halua lapselle isää. Nainen saa pelata lapsen vanhemmuuden kanssa mielivaltaisesti, onhan se hienoa, että taataan naisen kunnia ja siveellisyys lasten oikeuksien kustannuksella. Naisen vallan merkitystä ei tulla koskaan tarkastelemaan riittävän avoimesti, eihän kukaan halua tehdä sosiaalista itsemurhaa, parempi pitää sitä vaan tabuna.

Vierailija
74/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kannattaisi miettiä eikö niiden isien omaa tuntoa kolkuta jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

Tämä ei kuitenkaan varsinaisesti koskenut heitä.

Vierailija
75/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kannattaisi miettiä eikö niiden isien omaa tuntoa kolkuta jotka ovat lapsensa hylänneet ilman mitään huijauksia? Näitä on nimittäin 1000 kertaa enemmän.

Tämä ei

kuitenkaan varsinaisesti koskenut heitä.

Mutta aina naisten on oman siveyden nimissä, vedettävä tämä kortti esiin.

Vierailija
76/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö myöskään kolkuta niiden kymmenien äitien omatunto, jotka hylkäävät lapsensa suoraan synnytyssairaalaan.

Vierailija
77/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan esimierkiksi yksi aiempi viesti, jossa mies puhkoi kondomit. Mitä, jos nainen ei saisikaan yksin päättää abortista ja mies ei sitä halua ja synnytyksen jälkeen mies saa lapsen nainen joutuu maksamaan seuraavat 18v elatusmaksuja?!

Vierailija
78/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni on alakouluikäinen, joka ei ole koskaan tavannut isäänsä. Kyse ei ole huijauksesta enkä ole vaatinut senttiäkään elatusmaksuja. Mutta silti. Se oli sattuma, jota hänen on kai sitten mahdoton hyväksyä.

Mulle se on ok, mutta lapsella on kysymyksiä, halu nähdä myös se ns. toinen puolikas vaikka edes kerran. Tämä aiheuttaa hänelle tyytymättömyyttä ja huonommuuden tunnetta, joten teet AP ihan oikein siinä, mihin pyrit (vaikkakaan en hyväksy oikein tuota elareiden kinuamista miehesi lapsen äidiltä, Suomessa jokainen lapsi saa ainakin sen minimin ja kyllä silläkin pärjää).

Mä en jaksa enää edes kysellä lapseni isältä mitään, kieltäytyminen on ollut sen verran totaalista ja puhelinkäytös muutenkin epäasiallista.

No, meitä on moneen junaan jne...

Vierailija
79/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta vähän jäi mietityttämään lapsen asema näissä tilanteissa. Ja se ettei se tunnut mammoja kiinnostavan pennin vertaa.

Vierailija
80/95 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin voi ehkäistä niin halutessaan. Jos jättää korsun käyttämättä niin silloin ottaa tietoisen riskin lapsen alullesaattamisesta ja siitä on vastuu, niin rahallinen kuin muukin, kannettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi