Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevatko vieraat lapset kerrostalonne pihalle leikkimään?

Vierailija
14.04.2026 |

Mielestäni törkeää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miletä. Talon omat lapsetkin sottavat ja metelöivät ihan tarpeeksi.

Vierailija
2/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Pihassa ei ole lasten leikkipaikkaa, vain röökipaikka, kukkapenkki ja vaatteiden kuivausteline, niillä on tylsä leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät. Pihassa ei ole lasten leikkipaikkaa, vain röökipaikka, kukkapenkki ja vaatteiden kuivausteline, niillä on tylsä leikkiä.

Hyvähyvä, saatte olla rauhassa pentujen kirkumiselta.

Vierailija
4/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aiemmassa, yksi vanhempi tuli lapsen ja kahden koiran kanssa siihen leikkialueelle vaikkei talossa asuvia koiria kukaan päästänyt leikkipihalle. Ja kyllä eniten hämmästystä aiheutti päiväkoti ryhmä joka siihen oli tullut leikkimään, talo oli puiston laidalla, jossa oli iso leikkipuisto ja urheilukenttiä, skeitti parkki jne 

Vierailija
5/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en tunne pihan kaikkia lapsia. Vaikka tulisikin niin asia mielestäni ok kunhan leikkivät pihan lasten kanssa, esim. omien kavereidensa.

Vierailija
6/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisäänpäin lämpiävä talo. Talopoliisit kyllä ärjäisevät vieraille lapsille, jos sellaisia pihaan eksyy.

Vierailija
7/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Porttikongi on kiinni koko päivän, ei siitä kuljeta kuin omalla avaimella. 

Vierailija
8/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin häkkiinhän ne, vieraat lapset varsinkin, pitäs laittaa, eikö? mulla olis kyllä muitakin vaihtoehtoja sinne häkkiin...

Vierailija
9/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelin, kun rivitalomme suojatun sisäpihan leikkipaikalle pöllähti kovaääninen päiväkotiryhmä ja kolme varhaiskasvattajaa leikkimään. Ilman ennakkoon luvan kysymistä. Lapseni kanssa emme mahtuneet omalle taloyhtiön  pihallemme, joten lähdimme muualle. Ei tuntunut kunnioittavalta. Kysyin ryhmän kasvattajilta, olivatko sopineet jonkun kanssa tästä. Kuulemma eivät, vaan lapset tykkäsivät kokeilla uutta pihaa ja saada vaihtelua. Tuntui kummalliselta kuulla, ja tosiaan itse emme mahtuneet keinuihin tai hiekkalaatikolle.

Vierailija
10/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelin, kun rivitalomme suojatun sisäpihan leikkipaikalle pöllähti kovaääninen päiväkotiryhmä ja kolme varhaiskasvattajaa leikkimään. Ilman ennakkoon luvan kysymistä. Lapseni kanssa emme mahtuneet omalle taloyhtiön  pihallemme, joten lähdimme muualle. Ei tuntunut kunnioittavalta. Kysyin ryhmän kasvattajilta, olivatko sopineet jonkun kanssa tästä. Kuulemma eivät, vaan lapset tykkäsivät kokeilla uutta pihaa ja saada vaihtelua. Tuntui kummalliselta kuulla, ja tosiaan itse emme mahtuneet keinuihin tai hiekkalaatikolle.

oliko teistäkin mukava käydä vaihteluksi muualla sen 45min...toivottavasti olet toipunut jo järkytyksestäsi

Vierailija
11/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähyvä, saatte olla rauhassa pentujen kirkumiselta.

Ei saada, talon ainut pentu on minun pentuni.

Vierailija
12/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tarkkaan tiedä, ketkä ovat talon lapsia, mutta ei minua haittaa! Ikkunani ja parvekkeeni ovat myös toiseen eli puiston suuntaan!

Vierailija
13/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiljumista tms, ei minua haittaa! Antaa lasten leikkiä! Ei ole ollut häiriötä meidän pihassa!

Vierailija
14/14 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä oo näkynyt, vaik meil on hyvät paikat. Taitaa koirat käydä tekemässä tarpeensa sinne.......eikä ulkoiluttajia viitsi kerätä niitä pois. Mielestäni on todella törkeää, että vieraatkin lapset tulevat metelöimään, oman alueen lapset saavat olla siellä, mutta HILIJOOOOO siellä, ei meluta ! Ja ainakin 1 aikuinen on oltava aina mukana, se ei riitä, et joku vaan joskus katsoo ikkunasta tai on läsnä, mut nokka kii puhelimes koko ajan.....lapsia kuuluu vahtia joka sekunti. Se kuuluu vanhempien velvollisuuksiin ! Aina. Menkööt muut lapset muualle meluamaan. On kai heillä omakin piha. Yksinkertaista ! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi