Mies ei tapaa lastaan...
Hei!
Ymmärrän häntä täysin, mutta...
Lapsi sai alkunsa huijauksella, lapsen äiti oli luvatta jättänyt pillerit pois. Olivat puhuneet lapsesta ollessaan yhdessä, mutta mieheni oli sanonut, että "katsotaan, kun nähdään, miten suhde etenee". Ero tuli, koska mies näki, ettei ollut valmis elämään tämän naisen kanssa. Vähän eron jälkeen nainen otti yhteyttä. Oli raskaana. Mitään e-pillereitä ei ollut ollutkaan.
Mieheni on käynyt dna-testissä ja lapsi on hänen. Sanoi, ettei aijo tavata lasta ehkä koskaan. Ei tunne mitään lasta kohtaan, ei ole sitä itse ollut suunnittelemassa. Yrittivät sopia elatusmakusta ja tälle naiselle ei kelpaa minimi maksu.
En tiedä mitä voisin tehdä, että mies ottaisi selvää alkaisiko tuntemaan mitään lasta kohtaan? Ei hän tunne, koska ei ole lasta nähnyt kuin kerran.
Mies tuntee itsensä huijatuksi ja totaalisen loukatuksi. Hänestä on huutava vääryys, että hänellä on maailmassa lapsi, joka on saanut alkunsa kusettamalla.
Itse halveksin lapsen äidin touhuja, en kerta kaikkiaan tajua, miten VOI tehdä näin yksipuolisesti ja toisekseen vielä vaatia isompaa elatusmaksua.
Onko mitään tehtävissä, että saisin miehen tapaamaan lasta, kaikesta p:stä huolimatta? Lapsi on jo vuoden ikäinen, eikä mies ole osoittanut mitään halua lapsen tapaamiseen eli aika ei kypsytä häntä tilanteeseen, luulen minä...
Kommentit (95)
lapsen äiti oli lapsen vauva-aikana niin omistautunut vanhemmuudelle, että mies jäi aivan ulkopuoliseksi eikä pystynyt kiintymään vauvaan.
Nyt olemme yhdessä hankkimassa vauvan ja aion antaa miehelle mahdollisuuden olla isä ja kiintyä vauvaan.
Käytä kumia AINA jos ei lasta halua ja PISTE!
Ja ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi eli ainut 100 prosenttinen keino on selibaatti.
ennenkaikkea vastuu on molemmilla,ja jos tämä lapsi olisi ollut täysin vahinko,niin naisella on myös vihonviimeinen keino keskeyttää raskaus.
Ja silloinkin jos päättää pitää lapsen niin vastuu on äidillä silloin mielestäni suurempi,jos siis isältä ei edes mitään kysytä.On vähän noloa vaatia elareita tuossa tilanteessa,näppärä ratkaisisi asian isättömyydellä ja valtion tuella.
Eikä tämä ratkaisu poissulkisi isän mukana oloa.
miehen versio asiasta totta tai ei.
on vahva kuin tammi ja puolustaa heikompiaan.
Minä en ole koskaan tuntenut isääni, kasvatti-isä on ollut kyllä "tilalla". Syynä tähän oli se, ettei hän halunnut minua, joten päätti ettei tapaa. Oli naimisissa äitini kanssa ja otti eron kun minä sain alkuni. No, hän heitti housut pois, työnsi pippelinsä äitiini ja tuli sinne.. Mitä sitten vaikka olisi ollut pillerit käytössä? ne eivät ole 100%!!!
Mikään muu ei ole 100% kuin pitää ne pöksyt jalassa. Ja vastuu tulee kantaa tekemisistään!! Mikä hel** mies se on, joka lapsensa hylkää?!?! Omaa lihaa ja verta, vaikkei ehkä halunnutkaan!
En pysty ymmärtämään koskaan.
Ja vaikka tällä lapsella olisi kasvatti-isä, se ei koskaan korvaa sitä omaa verta, ei koskaan! Siksi kai ne niitä sukulaisiaan jopa televisiossa etsii, kun veri on vettä sakeampaa. Siitä ei pääse mihinkään, ikinä.
Aikuinen voi toki olla katkera, kun on huijattu tällaiseen tapahtumaan, mutta SE EI OLE LAPSEN VIKA!!! HÄn ei pyytänyt että tehkää minut, tee äiti huijaus ja isi mee lankaan. Miksi aina pitää sen kärsiä, kuka ei asiaan ole ollut millään lailla kykenevä vaikuttamaan? Se kaikkein heikoin lenkki?
Kuinka miehesi voi elää sen tiedon kanssa että hänellä on perillinen, ihana pieni ihminen, vaikkakin vasten omaa suunnitelmaansa.. jossain. Mille itsestään tuntuisi jos hänet olisi hylätty pienenä oman äitinsä virheen vuoksi tai ajattelemattomuuden vuoksi? Kysy häneltä? Kukaan ei ole täydellinen ja voi olla että on hetkiä jolloin tämän pienen äiti katuu tapaa jolla lapsensa sai. Mistä sen tietää miten lapsi äitinsä tunne-elämän vuoksi häiriintyy? Ei tuollainen käytös tervettä ole.
Aina ei elämä mene niinkuin on suunnitellut. Mutta aikuinen nielee, ehkä kiukutteleekin ja sitten hyväksyy tilanteen tehden sitten sellaiset valinnat, joiden kanssa voi elää.
Onko miehesi ajatellut sen pienen lapsen elämää kuin itse olisi tuo pieni? Osaako olla sen verran empaattinen että oman katkeruutensa ja loukkaantuneen mielensä unohtaisi ja kasvaisi aikuiseksi? Itse riisui pöksynsä, ilmeisesti ei ole raiskattu kuitenkaan, joten halukkaana. En jaksa näitä isoja lapsia sympatisoida sen enempää.
Hassua, miten naisen vastuu unohtuu aina av-tapauksissa.
Tiedän, että minun tarvitsee hyväksyä miehen päätös ja jatkamme elämäämme. Mies laittaa elatusmaksun suoraveloituksella, niin ei tunnu niin pahalta maksaa "turhasta".
Minä tiedän, että nainen ei käyttänyt ehkäisyä. Mies oli raskaudesta kuultuaan pyytänyt naista näyttämään e-pilleri reseptin. Nainen oli muka heittänyt sen heti roskiin raskaudesta kuultuaan. Mieheni sanoi, että hänen asenteensa muuttuisi täysin, jos nainen todistaisi, että kyse on oikeasta vahingosta. Mutta hän ei ole pystynyt todistamaan, koska mitään ehkäisyä ei ollut.
Naurettavaa sanoa, mitäs et huolehtinut ehkäisystä :). Kyllä suhteessa pitää voida luottaa toiseen.
Hyvää jatkoa vaan teille. Minä uskon mieheeni ihan täysin. Edes lasten oma isä ei pidä lapsistani yhtä hyvää huolta kuin hän. Toivoisin niin, että hänen lapsensa pääsisi kokemaan "isänsä" rakkauden, mutta näin ei luultavasti käy...ap
Mies laittaa elatusmaksun suoraveloituksella, niin ei tunnu niin pahalta maksaa "turhasta".
Miehestä tehdään se sika, jonka versioon tapahtumien kulusta ei voi luottaa. Kerron teille omasta ystävästäni, joka halusi lapsen, mutta ei miestä. Hän hankki itselleen hoidon, jota vaati käyttämään kondomia. Mies ovesta ulos, kondomi roskiksesta ja pursotus. Tuli raskaaksi, sain lapsen ja vaati dna-testejä. Isyys selvisi, nyt käydään taistelua huoltajuudesta.
Lastenvalvojilla EI OLE mitään pakkokeinoja joilla vaaditaan isyyden tunnustamista. Ota asioista selvää. Jos mies menee vastentahtoisesti dna-testeihin niin se on jo aivan oma mokansa. Uskomattomia tarinoita te osaatte kyllä kertoa! Kannattaa harkita scifikirjailijan uraa.
Mies meni ihan vapaaehtoisesti testeihin ja lähti taistelemaan lapsen oikeudesta isään.
Scifikirjojen sijasta kannattaisi katsoa dokumenttejakin, tapaus oli esillä eräässä dokumentissa, lisäksi siinä oli muitakin tapauksia, jossa mies on huijattu isäksi.
Miehestä tehdään se sika, jonka versioon tapahtumien kulusta ei voi luottaa. Kerron teille omasta ystävästäni, joka halusi lapsen, mutta ei miestä. Hän hankki itselleen hoidon, jota vaati käyttämään kondomia. Mies ovesta ulos, kondomi roskiksesta ja pursotus. Tuli raskaaksi, sain lapsen ja vaati dna-testejä. Isyys selvisi, nyt käydään taistelua huoltajuudesta.
Lastenvalvojilla EI OLE mitään pakkokeinoja joilla vaaditaan isyyden tunnustamista. Ota asioista selvää. Jos mies menee vastentahtoisesti dna-testeihin niin se on jo aivan oma mokansa. Uskomattomia tarinoita te osaatte kyllä kertoa! Kannattaa harkita scifikirjailijan uraa.
Mies meni ihan vapaaehtoisesti testeihin ja lähti taistelemaan lapsen oikeudesta isään. Scifikirjojen sijasta kannattaisi katsoa dokumenttejakin, tapaus oli esillä eräässä dokumentissa, lisäksi siinä oli muitakin tapauksia, jossa mies on huijattu isäksi.
Menee yhä vain oudommaksi.
Käytä kumia AINA jos ei lasta halua ja PISTE! Ja ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi eli ainut 100 prosenttinen keino on selibaatti.
Oletko kuullut sanasta luottamus?! Parisuhteessa yhteisesti sovitaan, miten ehkäistään?! Eikö mies ole hoitanut vastuutaan, jos hän on luottanut, että yhteisesti sovittusta ehkäisystä huolehditaan.
teitä
Lopputulos on kuitenkin se, että lapsi on se joka kärsii. Miksei kukaan täällä tajua sitä? Syytellään äitiä, arvostellaan isää ja neuvotaan kuinka pääsee pälkähästä, mutta se pieni on ihan sivuosassa?!?! Kuka välittäisi siitä pienestä???
Uskomatonta sakkia!!!
Mulla on vastaavanlainen tapaus lähipiirissä, ja mielestäni sellainen huijarinainen, joka valheella huiputtaa miehen isäksi saa kasvattaa lapsen ihan yksinään ja ilman mitään elareita!!
Ihan törkeetä! Ensin huijaa toisen isäksi ja vielä kehtaa velvottaa elättämään, ei jumalauta. Tollaset naiset pitäisi viedä saunan taakse.
On ihan täysin isän asia haluaako olla lapsen kanssa tekemisissä. Ei ole tietenkään lapsen vika, että hänellä on tollanen kusipää-valehtelija-mutsi, mutta äitee hoitakoot asian ihan yksikseen.
Älä siis missään nimessä puutu asiaan. Ehkä miehellä kasvaa kiinnostus lapseensa ajan kanssa, mikä olisi teitenkin ihan hienoa. Ehkä sitten, kun oikein haluaa ja tulee isäksi.
Miksi hän valehteli ehkäisystä? En tiedä kuka välittää pienestä, kun selkeästi äitikään ei ole kykenevä normaaliin ajatteluun. Yritysmaailmassa puhuisimme petoksesta tämmöisessä tapauksessa.
Mulla on vastaavanlainen tapaus lähipiirissä, ja mielestäni sellainen huijarinainen, joka valheella huiputtaa miehen isäksi saa kasvattaa lapsen ihan yksinään ja ilman mitään elareita!! Ihan törkeetä! Ensin huijaa toisen isäksi ja vielä kehtaa velvottaa elättämään, ei jumalauta. Tollaset naiset pitäisi viedä saunan taakse. On ihan täysin isän asia haluaako olla lapsen kanssa tekemisissä. Ei ole tietenkään lapsen vika, että hänellä on tollanen kusipää-valehtelija-mutsi, mutta äitee hoitakoot asian ihan yksikseen. Älä siis missään nimessä puutu asiaan. Ehkä miehellä kasvaa kiinnostus lapseensa ajan kanssa, mikä olisi teitenkin ihan hienoa. Ehkä sitten, kun oikein haluaa ja tulee isäksi.
Mies kuin mies voi valehdella tulleensa huijatuksi vanhemmaksi siinä vaiheessa kun lapsiperhearki tympäisee ja tekee mieli lähteä vieraisiin. Mikään ei ole parempi keino saada säälipillua kuin uhriutua.
Mulla on vastaavanlainen tapaus lähipiirissä, ja mielestäni sellainen huijarinainen, joka valheella huiputtaa miehen isäksi saa kasvattaa lapsen ihan yksinään ja ilman mitään elareita!! Ihan törkeetä! Ensin huijaa toisen isäksi ja vielä kehtaa velvottaa elättämään, ei jumalauta. Tollaset naiset pitäisi viedä saunan taakse. On ihan täysin isän asia haluaako olla lapsen kanssa tekemisissä. Ei ole tietenkään lapsen vika, että hänellä on tollanen kusipää-valehtelija-mutsi, mutta äitee hoitakoot asian ihan yksikseen. Älä siis missään nimessä puutu asiaan. Ehkä miehellä kasvaa kiinnostus lapseensa ajan kanssa, mikä olisi teitenkin ihan hienoa. Ehkä sitten, kun oikein haluaa ja tulee isäksi.
Mies kuin mies voi valehdella tulleensa huijatuksi vanhemmaksi siinä vaiheessa kun lapsiperhearki tympäisee ja tekee mieli lähteä vieraisiin. Mikään ei ole parempi keino saada säälipillua kuin uhriutua.
Ystäväni on myöntänyt huijanneensa, että syö pillereitä. Siis ihan myöntänyt, että biologinen kello tikitti. Halusi lapsen, oli miestä tai ei. Nyt hän sitten vinkuu, kun huijattu mies ei haluakaan lasta ja häntä. Ei ole kenenkään lapsen etu, että ihminen joka ei häntä halua, tapaa saati kasvattaa tätä. Mielestäni kukaan vanhemmaksi huijattu ei voi olla velvollinen elättämään, saasti tapaamaan. Ihan törkeä temppu. Ystäväni tapauksessa isyyttä ei siis ole tunnustettu.
Heihin voi 100 % luottaa ja sitten näitä vahinkovauvoja tippuilee lähipiiriin :D.
En tiedä kuinka sairas yksilö luulee lapsella pitävänsä miehen itsellään?
provoilijalla on kieroja "ystäviä" jotka sitten hetken kuluttua paljastuvatkin jenkkidokkarin tapauksiksi tai tutuntutuntutuiksi tai kuulopuheiksi jne. No, täällä voi jokainen tarinoida mitä huvittaa.
Ystäväni on myöntänyt huijanneensa, että syö pillereitä. Siis ihan myöntänyt, että biologinen kello tikitti. Halusi lapsen, oli miestä tai ei. Nyt hän sitten vinkuu, kun huijattu mies ei haluakaan lasta ja häntä. Ei ole kenenkään lapsen etu, että ihminen joka ei häntä halua, tapaa saati kasvattaa tätä. Mielestäni kukaan vanhemmaksi huijattu ei voi olla velvollinen elättämään, saasti tapaamaan. Ihan törkeä temppu. Ystäväni tapauksessa isyyttä ei siis ole tunnustettu.
Että tässä tapauksessa mies lähti heti kun sai kuulla tulleensa huijatuksi. Mitään lapsiperhe-arkea ei siis ehditty elämään, eli sen takia mies ei lähtenyt. Mies on kyllä nähnyt sittemmin lapsen.
Esimerkkini sen takia, että näin tosiaan tapahtuu. Mulla ei ole mitään syytä epäillä ap:n kirjoitusta. Sitähän en tosiaan tiedä, mitä siinä keississä on oikeasti tapahtunut.
Minusta törkeistä törkeintä on alkaa vinkumaan jotain elareita tämmöisessä tapauksessa tai tapaamisia. Sitä saa mitä tilaa. Hankit lapsen "yksin omalla päätökselläsi", niin sitten hoidat sen myös. Itsekkyys maksaa aika paljon.
Sairaita ihmisiä maailma pullollaan.
Sulla on sitten joku muu tarina taustalla, mutta se ei sinänsä kiinnosta ketään.