Mies ei tapaa lastaan...
Hei!
Ymmärrän häntä täysin, mutta...
Lapsi sai alkunsa huijauksella, lapsen äiti oli luvatta jättänyt pillerit pois. Olivat puhuneet lapsesta ollessaan yhdessä, mutta mieheni oli sanonut, että "katsotaan, kun nähdään, miten suhde etenee". Ero tuli, koska mies näki, ettei ollut valmis elämään tämän naisen kanssa. Vähän eron jälkeen nainen otti yhteyttä. Oli raskaana. Mitään e-pillereitä ei ollut ollutkaan.
Mieheni on käynyt dna-testissä ja lapsi on hänen. Sanoi, ettei aijo tavata lasta ehkä koskaan. Ei tunne mitään lasta kohtaan, ei ole sitä itse ollut suunnittelemassa. Yrittivät sopia elatusmakusta ja tälle naiselle ei kelpaa minimi maksu.
En tiedä mitä voisin tehdä, että mies ottaisi selvää alkaisiko tuntemaan mitään lasta kohtaan? Ei hän tunne, koska ei ole lasta nähnyt kuin kerran.
Mies tuntee itsensä huijatuksi ja totaalisen loukatuksi. Hänestä on huutava vääryys, että hänellä on maailmassa lapsi, joka on saanut alkunsa kusettamalla.
Itse halveksin lapsen äidin touhuja, en kerta kaikkiaan tajua, miten VOI tehdä näin yksipuolisesti ja toisekseen vielä vaatia isompaa elatusmaksua.
Onko mitään tehtävissä, että saisin miehen tapaamaan lasta, kaikesta p:stä huolimatta? Lapsi on jo vuoden ikäinen, eikä mies ole osoittanut mitään halua lapsen tapaamiseen eli aika ei kypsytä häntä tilanteeseen, luulen minä...
Kommentit (95)
lapsen äiti oli lapsen vauva-aikana niin omistautunut vanhemmuudelle, että mies jäi aivan ulkopuoliseksi eikä pystynyt kiintymään vauvaan.
Nyt olemme yhdessä hankkimassa vauvan ja aion antaa miehelle mahdollisuuden olla isä ja kiintyä vauvaan.
Miehestä tehdään se sika, jonka versioon tapahtumien kulusta ei voi luottaa. Kerron teille omasta ystävästäni, joka halusi lapsen, mutta ei miestä.
Hän hankki itselleen hoidon, jota vaati käyttämään kondomia. Mies ovesta ulos, kondomi roskiksesta ja pursotus. Tuli raskaaksi, sain lapsen ja vaati dna-testejä. Isyys selvisi, nyt käydään taistelua huoltajuudesta.
Miehestä tehdään se sika, jonka versioon tapahtumien kulusta ei voi luottaa. Kerron teille omasta ystävästäni, joka halusi lapsen, mutta ei miestä. Hän hankki itselleen hoidon, jota vaati käyttämään kondomia. Mies ovesta ulos, kondomi roskiksesta ja pursotus. Tuli raskaaksi, sain lapsen ja vaati dna-testejä. Isyys selvisi, nyt käydään taistelua huoltajuudesta.
Ja sellasesta naisesta joka varasti pakastebroilerin laittamalla sen turkishattunsa alle. Ja mitähän vielä...
Elarit ne taitaa suakin tässä eniten vaivata.
Miehestä tehdään se sika, jonka versioon tapahtumien kulusta ei voi luottaa. Kerron teille omasta ystävästäni, joka halusi lapsen, mutta ei miestä. Hän hankki itselleen hoidon, jota vaati käyttämään kondomia. Mies ovesta ulos, kondomi roskiksesta ja pursotus. Tuli raskaaksi, sain lapsen ja vaati dna-testejä. Isyys selvisi, nyt käydään taistelua huoltajuudesta.
Lastenvalvojilla EI OLE mitään pakkokeinoja joilla vaaditaan isyyden tunnustamista. Ota asioista selvää.
Jos mies menee vastentahtoisesti dna-testeihin niin se on jo aivan oma mokansa. Uskomattomia tarinoita te osaatte kyllä kertoa! Kannattaa harkita scifikirjailijan uraa.
Lastenvalvojilla EI OLE mitään pakkokeinoja joilla vaaditaan isyyden tunnustamista. Ota asioista selvää.
Jos mies menee vastentahtoisesti dna-testeihin niin se on jo aivan oma mokansa. Uskomattomia tarinoita te osaatte kyllä kertoa! Kannattaa harkita scifikirjailijan uraa.
Av-mamma tunnetusti kuvittelee lastenvalvojan olevan maan ylin oikeusistuin ja jos lastenvalvoja ei voi jotain tehdä, asia on loppuunkäsitelty.
"Isyyslaissa lähtökohtana on isyyden selvittämisen vapaaehtoisuus."
Että näin.
Miten musta tuntuu että kyseessä on lapsenhylkääjämiesten klassikkovalhe ja kestosuosikki.
vaikka näin on käynyt sinulle ja kymmenille muille naisille, niin se ei tarkoita sitä, että se on ainoa mahdollinen fakta kaikissa tapauksissa?? Sulle sattui paska valehtelijamies, kaikille ei satu. Joillekin voi ihan oikeasti käydä noin ja jotkut miehet voivat ihan oikeasti olla asian suhteen rehellisiä, vaikka susta tuntuu että kyseessä on "klassikkovalhe".
Ärsyttää tää mentaliteetti, että kun on itselle käynyt jotain, niin mikään muu vaihtoehto kenenkään muun ihmisen kohdalla ei tule kysymykseenkään... Ei kaikki miehet ole valehtelijoita, en ota kantaa sitten tuohon että ap:n mies ei halua tavata lasta, mutta ei hän välttämättä valehtele lapsen saamisesta alkunsa.
Voi olla, että tuolla naisella olisi siihen jotain lisättävää.
Mitä tulee lapsen tapaamisiin, olen sitä mieltä että mieluummin ei tapaa ollenkaan kuin että vain harvakseltaan. Jos nainen löytää uuden miehen, niin perustakoon perheen hänen kanssaan ja pitäköön lapsi tätä isänään.
"Isyyslaissa lähtökohtana on isyyden selvittämisen vapaaehtoisuus."
Että näin.
Näinhän se on kun on oikein lähtökohtana.
"Isyyslaissa lähtökohtana on isyyden selvittämisen vapaaehtoisuus." Että näin.
mulla on teini-iän sekoilusta syntynyt lapsi jonka isyyttä en ole suostunut vahvistamaan koska en halua olla enää tekemisissä lapsen äidin kanssa. Isyyttä ei voida mieheltä vaatia pakkokeinoin vaan siihen tarvitaan isäepäillyn oma suostumus. Aina. Asian voit tarkistaa vaikka lakimieheltä.
mulla on teini-iän sekoilusta syntynyt lapsi jonka isyyttä en ole suostunut vahvistamaan koska en halua olla enää tekemisissä lapsen äidin kanssa. Isyyttä ei voida mieheltä vaatia pakkokeinoin vaan siihen tarvitaan isäepäillyn oma suostumus. Aina. Asian voit tarkistaa vaikka lakimieheltä.
Niinpä varmaan. Tietysti jos maksaa mieluummin uhkasakkoja, niin mikäs siinä.
isäepäillyn kotiin ja ottaa tältä väkivaltaisesti verikokeen joka se viedään heti käsittelyyn ja jos tulos on negatiivinen, niin se väärennetään. Sitten epäillylle isälle määrätään jumalattomat elarit, jotka kusipäinen yksinhuoltajaäiti ryyppää. Kaiken tämän mahdollistaa feministien maailmanlaajuinen salaliitto!!!
keskelle uusperhekuviota? Ilmeisesti sinulla on jo lapsia, miksei se riitä? Haluatko oikeasti, että miehesi pitää tuohon eksäänsä yhteyttä säännöllisesti lapsen takia? Et taida ihan ymmärtää, mihin olet miestä painostamassa. Toki jos mies olisi itse halukas tapaamaan lasta, asia olisi eri ja uusperhejuttuun olisi vain sopeuduttava, mutta hullu pitää olla jos siihen itsensä tyrkkää vapaaehtoisesti.
sellainen lähivanhempi joka rikkoo tapaamissopimusta. Yleensä siis kyseessä on äiti joka ei anna lasta viikonlopputapaamisiin.
Olet nyt kovasti liikkeellä isien asialla, mutta ota nyt ensin edes perusasioista selvää...
isäepäillyn kotiin ja ottaa tältä väkivaltaisesti verikokeen joka se viedään heti käsittelyyn ja jos tulos on negatiivinen, niin se väärennetään. Sitten epäillylle isälle määrätään jumalattomat elarit, jotka kusipäinen yksinhuoltajaäiti ryyppää. Kaiken tämän mahdollistaa feministien maailmanlaajuinen salaliitto!!!
Sun pitää vielä googlettaa vähän lisää, niin saat selville, mitä oikeasti tapahtuu.
Käytä kumia AINA jos ei lasta halua ja PISTE!
Ja ehkäisystä huolimatta voi tulla raskaaksi eli ainut 100 prosenttinen keino on selibaatti.
sellainen lähivanhempi joka rikkoo tapaamissopimusta. Yleensä siis kyseessä on äiti joka ei anna lasta viikonlopputapaamisiin.
Olet nyt kovasti liikkeellä isien asialla, mutta ota nyt ensin edes perusasioista selvää...
Ota itse selvää. Uhkasakkoja määrätään myös silloin, kun isyyttä selvitetään ja jompikumpi osapuoli on vastahankainen. Vai luuletko, että uhkasakot on kehitetty jotain vitun tapaamissopimuksia varten?
Voisit myös opetella lukemaan. Miten niin olen isien asialla, jos sanon, että eivät voi välttää isyystestejä kuten joku (sinä?) tuossa väitti?
enkä ole mitään sakkojakaan maksanut.
Kukaan ei voi asiaan pakottaa, voit kokeilla itse ja todeta saman koska tahansa.
Elarit ne taitaa suakin tässä eniten vaivata.