Kuulin juuri että tuttavapiirissäni kolmella neljästä miehestä on sivusuhde
Kommentit (96)
olen siis ollut 15vuotta toisena naisena siinä avioliitossa, naimisissa he ovat olleet 20vuotta, lapsia on 2, ja he ovat alaikäisiä.
kaikki siis hyvin:
-vaimolla on mies,
-miehellä on vaimo,
-lapsilla on isä sekä äiti,
-miehellä on minut,
-minulla on mies.kaikilla on kaikkia, ja mitään ei puutu, KOSKA kaikki ovat tässä kuviossa tyytyväisiä. MYÖS MINÄ.
t. se 15v
-vaimoa petetään
-lapset elävät perheessä jossa isä valehtelee
-lapset vaistovat KAIKEN, ja saavat ristiriitaisia viestejä; heidän mahdollisuutensa ymmärtää ihmissuhteita vaikeutuu huomattavasti
-kun juttu aikanaan paljastuu, äidille oi käydä tosi huonosti; elää nyt 15 vuotta luottaen johonkin mikä ei ole totta.
-lapset saavat aikamoiset traumat siitä mitä isä on tehnyt paitsi heille, myös heidän äidilleen.
-Mies on valehtelija ja petturi.
Kun totuus paljastuu sekä vaimon että lasten elämä ROMAHTAA. Surauksena voi olla mitä vain, ainakin usean vuoden terapia; missä elämän vaiheessa se sitten tapahtuukaan, tuhoaako se lasten murrosiän vai opiskelun vai mitä, sen näkee sitten. Näissä tilanteissa tehdään myös itsemurhia.
Sinä et selvästikään osaa ajatella kuin itseäsi, se kuinka valintasi vaikuttaa muihin, mikä sen seuraus on lapsille, ja todellakin, te käytätte VALTAA ja VALHETTA, vaikka kaikilla on oikeus totuuteen. ja kun se totuus koittaa, koittaa myös paljon pahaa. 15v on pitkä aika- siitä toipumiseen saattaa mennä koko elämä. ja lasten elämä. Että voi olla tyhmä ja itsekeskeinen ihminen.
minä minä minä minä minä, sitähän se toinen nainen vaan ajattelee.
Tuossa toisen naisen luettelemssa listassa on ellainen virhe, että hänellähän EI ole tuota miestä. Miten se muka on toisen niasen mies kun on naimisissa ykkösnaisen kanssa! Ei hänellä ole sitä miestä, hänellä on vain haave siitä miehestä.
olen siis ollut 15vuotta toisena naisena siinä avioliitossa, naimisissa he ovat olleet 20vuotta, lapsia on 2, ja he ovat alaikäisiä.
kaikki siis hyvin:
-vaimolla on mies,
-miehellä on vaimo,
-lapsilla on isä sekä äiti,
-miehellä on minut,
-minulla on mies.kaikilla on kaikkia, ja mitään ei puutu, KOSKA kaikki ovat tässä kuviossa tyytyväisiä. MYÖS MINÄ.
t. se 15v
-vaimoa petetään
-lapset vaistovat KAIKEN, ja saavat ristiriitaisia viestejä; heidän mahdollisuutensa ymmärtää ihmissuhteita vaikeutuu huomattavasti
-kun juttu aikanaan paljastuu, äidille oi käydä tosi huonosti; elää nyt 15 vuotta luottaen johonkin mikä ei ole totta.
-lapset saavat aikamoiset traumat siitä mitä isä on tehnyt paitsi heille, myös heidän äidilleen.
Kun totuus paljastuu sekä vaimon että lasten elämä ROMAHTAA. Surauksena voi olla mitä vain, ainakin usean vuoden terapia; missä elämän vaiheessa se sitten tapahtuukaan, tuhoaako se lasten murrosiän vai opiskelun vai mitä, sen näkee sitten. Näissä tilanteissa tehdään myös itsemurhia.
Sinä et selvästikään osaa ajatella kuin itseäsi, se kuinka valintasi vaikuttaa muihin, mikä sen seuraus on lapsille, ja todellakin, te käytätte VALTAA ja VALHETTA, vaikka kaikilla on oikeus totuuteen. ja kun se totuus koittaa, koittaa myös paljon pahaa. 15v on pitkä aika- siitä toipumiseen saattaa mennä koko elämä. ja lasten elämä. Että voi olla tyhmä ja itsekeskeinen ihminen.
Saisiko 15 vuotta avioliitossa "mukana olleelta" rakentavia perusteluja näihin esitettyihin asioihin?
Tosin mulla on edelleenkin vähän sellainen tunne, että tuo saattaa olla ihan pelkkä provo (ja hyvä jos olisi...). Kuulostaa liian oudolta, että tämä salapari olisi voinut 15 vuotta puolijulkisesti esiintyä parina ilman, että vaimolle olisi tietoa asiasta mennyt. Ja nämä mehevät yksityiskohdat kakkosnaisen päätymisestä vaimon vastaanotolle... Ehkä tuo onkin vain jokin urpo joka viihdyttää itseään provoilemalla täällä.
On provo tai ei, niin nuo ylläolevat ajatukset ovat oikein paikallaan jokaisen kakkosnaisen mietittäväksi.
eikö se sanonta kuulu, että "mitä ei tiedä, se ei satuta" tai jotain sinneppäin.
miksi hajottaa vaimon maailma?
Ja ihan pokkana kysyt "miksi hajottaa vaimon maailma". Miksi hajottaa vaimon maailma pelehtimällä hänen selkänsä takana, vieläpä niin julmasti että miehenkin kaverit tietävät mutta vaimo on koko yhteisön pettämänä...
Sun on turha maalailla itsestäsi mitään eettistä kuvaa pohtimalla jalosti että miksi hajottaa vaimon maailma.
mutta sitähän täällä aina huudellaan, kun on vastassa jotain, jota ei itse pysty käsittelemään.
ihan sama minulle, uskotko vai et. voit vetää ne ruusunpunaiset lasit takaisin päähäsi, jotta elämä näyttää taas kauniilta...
eikö se sanonta kuulu, että "mitä ei tiedä, se ei satuta" tai jotain sinneppäin.
miksi hajottaa vaimon maailma?-15v
koska ihmisen nimeittely on rumaa, sinunkin) koskaan kuullut että ainoa minkä päälle voi rakentaa on TOTUUS?? Mutta tän ketjun perusteella taidat olla aika häiriintynyt, lapsia ei varmasti ole, koska et ymmärrä muuta kuin oman napasi. Sinä et voi päättää siitä mitä kukakin tietää ja ihminen on hyvin herkkä ja vaistoaa paljon sellaista mitä ei ääneen sanota. vaimokin on varmastiepäillyt, mutta koska rakastaa miestään, haluaa luottaa tähän. Että se kyllä satuttaa vaikka ei tiedä. ja niinkuin tuolla oli lueteltuna, seuraukset ovat todella rumat kun asia aikanaan nousee päivänvaloon. ja ajattele mikä joukko ihmisiä on tuossa valheen verkossa- jokainen joka tietää teistä ja jolla on sydän paikallaan, joutuu omalta osaltaan käsittelemään teidän valhepaskanne. Rakkauteen tarvitaan kunnioitus ja luottamus, tuossa teidän kuviossa ei ole kumpaakaan. narsistista, valheellista omaneduntavoittelua jolle uhrataan toisten ihmisten rakkaus ja luottamus. Toivottavasti joudut kunnolla vastuuseen.
että tämä "pariskunta" olisi pystynyt pitämään suhteensa 15 vuotta salassa ilman, että se olisi paljastunut. Ihan varmasti miehen kavereista joku olisi kertonut vaimolle, jos tietävät. En nyt taida oikein uskoa tähän juttuun. Epäilen, että kyseessä on kirjoittaja, joka nauttii siitä, että saa tämän palstan "moraalinvartijat" raivoamaan.
-vaimoa petetään
Kun on niin sinut ja kaikkee niin voisi varmaan valaista mitä ajattelee näistä asioista?
[/quote]
no minne se 15 vee nyt katosi? Kun on niin sinut ja kaikkee niin voisi varmaan valaista mitä ajattelee näistä asioista?
[/quote]
tai sai mitä halusi: onnistui provoamaan ihmiset raivon partaalle?
menossa tai ollut vähän aikaa sitten :(
jopa täältä av-palstalaisten miehillä, vaikkette sitä halua ettekä uskalla tunnustaa.
mulla on ollut suhde vuodesta 1993... mutta me olemme välillä olleet tiiviimmin yhdessä ja välillä on mennyt vuosia, että emme ole nähneet. Se on mun fuckbuddy ja aina kun tapaamme esim. alan pirskeissä, kellahdamme sänkyyn.
Vaimo ei tiedä mitään, eikä osaa edes arvata. Enkä todellakaan ole ollut ainoa. Naimisissa ovat olleet vuodesta 1990 ja mies on koko sen ajan suunnitellut eroa. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Kyse on julkisuuden henkilöstä ;-)
Jos se kyllästy omaan provoamiseen
Ja se että tulkitsen hänet todennäköiseksi provoksi ei johdu ruusunpunaisista laseista (tiedän toki että kaksinaamaisia ja itsekkäitä pettäjäihmisiä on olemassa). Se johtuu vaan siitä, että tässä on tietyt provon elementit nähtävissä. Etenkin kun nyt katosi yllättäen.
mulla on ollut suhde vuodesta 1993... mutta me olemme välillä olleet tiiviimmin yhdessä ja välillä on mennyt vuosia, että emme ole nähneet. Se on mun fuckbuddy ja aina kun tapaamme esim. alan pirskeissä, kellahdamme sänkyyn.
Vaimo ei tiedä mitään, eikä osaa edes arvata. Enkä todellakaan ole ollut ainoa. Naimisissa ovat olleet vuodesta 1990 ja mies on koko sen ajan suunnitellut eroa. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Kyse on julkisuuden henkilöstä ;-)
Näitä samoja ressukoita, kyllä on varsin onneton kaveri jos vuodesta 93 suunnitellut eroa ja vieläkin raukka uhrina omassa perheessään:DDDDD Mikäs suhde sellainen on jossa ei vuosiin nähdä? Mielikuvitussuhde? Satunnaissuhde? Mä tunne pari tällaista ihkua fukcbuddya, jotka kyllä jakelee tasaisesti kaikille joille kelpaa- ja kun on julkkisrentun ihana oleus niin kelpaahan he. Et en nyt menis mistään suhteesta puhumaan kun kyse on tuollaisesta häntäheikistä jolle pääasia on päästä panemaan, ei sen niin väliä ketä. Ei nää mun tuntemat ainakaan kovin nirsoja ole- ainoa syy olla tarttumatta tilaisuuteen on se, jos vaimo saa tietää; et vaimon sukulaiset on ehkä jättäneet rauhaan.. ja mistäpä tiedät ettei vaimo tiedä? Eikai se vaimo sulle soita heidän aviokriiseistään....? Ihanko odottelet et mies jonakin päivänä hylkäisi perheensä ja valitsisi kaikkien houtojensa keskeltä just sut ykkösprinsessaksi? Vai ootko ihan tyytyväinen tuohon lievän ylemmyydentunoiseen mielikuvitussuhteeseesi? Tää on oikeesti niiin naurettavaa, olen aika läheltä näitä pelleilyjä katsonut. Vaimot suree, romahtelee ja antaa ikävä kykllä anteeksi, miehet vähän aikaa yrittää pysyä ruodussa ja luottaen siihen ettei vaimo tällä kertaa saatietää, lähtevät jälleen seiväsmatkoilleen. Ja sit tyttöraasut kehittelee mielessään suurenkin rakkaustarinan:DDD
Kuullostaa tutulta tuo kaveri- mä vaan en jaksanut enää miettiä mitähän tauteja se mukanaan kuljettaa. Eikä muuten ole vaimostaan aikonut erota koskaan, kuhan lämmittelee sua. Ja ihan yhtä sujuvasti kellistyi munkin kaa. ja monen muunki:D Et siis meidän yhteinen kimppafuckbuddy, jee:))))))))
Ja se että tulkitsen hänet todennäköiseksi provoksi ei johdu ruusunpunaisista laseista (tiedän toki että kaksinaamaisia ja itsekkäitä pettäjäihmisiä on olemassa). Se johtuu vaan siitä, että tässä on tietyt provon elementit nähtävissä. Etenkin kun nyt katosi yllättäen.
muka pystynyt olemaan kakkosnainen peräti 15 vuotta ilman, että suhde olis paljastunut.
muka pystynyt olemaan kakkosnainen peräti 15 vuotta ilman, että suhde olis paljastunut.
Ja etenkin että voivat samassa kaupungissa noinkin vapaasti liikuskella parina ilman, että jäävät kiinni.
Ja sit toi että on päätynyt mistään tietämättömän vaimon vastaanotolle kuulostaa kyllä jo pieneltä dramatiikan nimissä tapahtuneelta liioittelulta. Toki mahdollista, mutta...
Sen kyllä tiedän, että tuollaisia "se mitä ei tiedä ei voi satuttaa
Ja etenkin että voivat samassa kaupungissa noinkin vapaasti liikuskella parina ilman, että jäävät kiinni. Ja sit toi että on päätynyt mistään tietämättömän vaimon vastaanotolle kuulostaa kyllä jo pieneltä dramatiikan nimissä tapahtuneelta liioittelulta. Toki mahdollista, mutta... Sen kyllä tiedän, että tuollaisia lyhytnäköistä "se mitä ei tiedä ei voi satuttaa" -ideologiaa kannattavia kyllä löytyy.
huuuuuuu...minulla on lapsikin. olen varmasti tiedän hurskastelijoiden mielestä epäkelpo äitikin:D
-15v
Ja etenkin että voivat samassa kaupungissa noinkin vapaasti liikuskella parina ilman, että jäävät kiinni. Ja sit toi että on päätynyt mistään tietämättömän vaimon vastaanotolle kuulostaa kyllä jo pieneltä dramatiikan nimissä tapahtuneelta liioittelulta. Toki mahdollista, mutta... Sen kyllä tiedän, että tuollaisia lyhytnäköistä "se mitä ei tiedä ei voi satuttaa" -ideologiaa kannattavia kyllä löytyy.
ja sairasta (tarkoitan mm. sitä vaimon tapaamista) ollakseen totta. Ja kyllä - onhan tällaisiakin ihmisiä olemassa, valitettavasti. Onneks tässä paljastui provoksi.
Perusarki aviopuolison kanssa toimii, mutta intohimoa ja läheisyyttä ei ole, ainakaan tarpeeksi. Siksi monelle on suuri kynnys hajottaa lasten ydinperhe, vaikka olisikin tavannut tosirakkauden.
ihan liian mustavalkoisesti tuomitaan erilaisia valintoja.
Jos on ollut naimisissa 10 vuotta, pari lasta, omaisuutta, työt , lasten elämät, koulut, ystävät jne. Sitten avioliitto ei mene ihan loistokkaasti, ja vastaan tuleekin se tosirakkaus ilman, että sitä mitenkään ehtii suunnitella yms.
Toisella osapuolella omat sitoumuksensa. Ei siitä niin vain lähetä ja jätetä lapsia, myydä kotia ja ja laiteta lusikoita jakoon.
Vuosikausien salaamiset ja valehtelut eivät ole pikkujuttuja edes niille lapsille. Kun totuus paljastuu, on se puoliso rikkinäisempi kuin jos olisi saanut tietää ennen kuin mitään vielä on varsinaisesti tapahtunutkaan. Myös lapset kärsivät enemmän, kun isompina ymmärtävät, että heidän perhe-elämänsä on ollut vuosikausia silkkaa valhetta.kertoohan tuollainen teko täsmälleen samaa asiaa: isä ei rakasta lapsiaan ja vaimoaan tarpeeksi tai lainkaan kunnioittaakseen heitä ihmisinä ja heidän oikeuttaan luottaa isäänsä.
huuuuuuu...minulla on lapsikin. olen varmasti tiedän hurskastelijoiden mielestä epäkelpo äitikin:D -15v
mutta sitähän täällä aina huudellaan, kun on vastassa jotain, jota ei itse pysty käsittelemään.
ihan sama minulle, uskotko vai et. voit vetää ne ruusunpunaiset lasit takaisin päähäsi, jotta elämä näyttää taas kauniilta...
miksi hajottaa vaimon maailma?
-15v