Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin juuri että tuttavapiirissäni kolmella neljästä miehestä on sivusuhde

Vierailija
18.03.2012 |

menossa tai ollut vähän aikaa sitten :(

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2012 klo 09:11"]

joiden kanssa olemme melko paljon tekemisissä. Loput ovat sinkkuja. Eli ei siinä ilmaisussa kai mitään väärää ollut.

Tuskin tunnet kaikkia niin läheisesti, että tiedät, onko heillä sivusuhteita vai ei.

Joko kyseessa on siis erittain pieni tuttavapiiri tai sitten olette hyvin nuoria (ja niita sinkkuja on sitten ihan tolkuttomasti)? Ma tunnen jo tyonikin kautta aivan jarjettomasti parisuhteessa olevia, ikaa tosin jo yli 40, eli siksi vaikea kuvitellakaan miten jonkun tuttavapiirissa voisi olla vaan 4 pariskuntaa. Ehka ongelma onkin etta niita sinkkuja on liikaa, eli potentiaaliselle pettajalle loytyy seuraa helposti?

Vierailija
2/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ ON SAIRAS MAAILMA TÄYNNÄ SAIRAITA JA KIEROUTUNEITA IHMISIÄ!Onneksi mieheni on rehellinen ja luotettava, emmekä kumpikaan koskaan tekisi toisillemme niin julmasti, että pettäisimme toisiamme.Onneksi meillä on AITOA RAKKAUTTA mikä näköjään niin monelta nykyään puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen. Sivusihde on kestänyt meillä yli 10v... uskon, että näitä en enemmänkin kuin mitä luulette.

Vierailija
4/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen. Sivusihde on kestänyt meillä yli 10v... uskon, että näitä en enemmänkin kuin mitä luulette.

mitä ne sivusuhteet tekee niille läheisille. Jokaisella olis oikeus totuuteen- sivusuhde riistää sen sekä lapsilta et toiselta aviopuolisolta. Siinä se suuri vääryys on. sama se kuka kenenkin kanssa on mutta kaikilla on oikeus pelata samoilla pelisäännöillä. Siksi nuo sivusuhteet on niin raukkamaisia. Sinäkin olet raukkis.

Vierailija
5/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaveripiirissä tiedossa, että on tällainen tilanne. lähinnä siis ollaan oltu ulkona HÄNENkin kaveriporukan kera.

Just joo. Muistan, kun mieheni ensimmaisen ja ainoan kerran jai kiinni pettamisesta. Oli ollut yhteisten kavereidemme kanssa tanssimassa silla aikaa, kun mina olin ulkomaanmatkalla. Kun han tunnusti, etta nain kavi, tuli panneeksi vierasta muijaa, niin ensimmainen ajatukseni oli, etta miksi kaverimme eivat pysayttaneet? Ja seuraavaksi, etta miksi kukaan ei kertonut minulle? Ja sitten vasta tuli se vaistamaton kysymys miehelle, eli milta nyt tuntuu?

Luottamus yhteisiin "kavereihin" meni ikiajoiksi, koska selvasti he vetivat yhta koytta mieheni kanssa. Ehka ajattelivat saastavansa minut sydansuruilta, mutta itse koin taman niin, etta emme sitten olleetkaan niin laheisia kuin kuvittelin. Vielakin pistaa miettimaan vaikka tapahtumasta on yli kymmenen vuotta.

Vierailija
6/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo naimisissa oleva mies vain on kulkenut nämä vuodet mukana aina vaan, taustalla. en tiedä, mikä vetää, viihdymme toistemme seurassa. siis muutenkin kuin pelkkä panoseura. kai teilläkin on ihmisiä, joiden seurassa viihdytte, ja harrastatte seksiä, esim. aviomiehenne:) tai jonkun muun.

Minulla on muutama laheinen ystava, joiden kanssa koen voivani keskustella joistakin asioista helpommin kuin mieheni kanssa. Yhden kanssa olen kokenut seksuaalista vetovoimaa, muiden kanssa "vain" syvaa ystavyytta ja yhteisymmarrysta. Yhdenkaan kanssa en ole suudellut saati sitten "harrastanut seksia".

Kun kerran olen loytanyt hyvan miehen itselleni, niin olen sitoutunut elamaan hanen kanssaan, enka nae enka kuule, kiinnostuvatko muut miehet - tai naiset - minusta tai mina heista. On kypsymatonta kaytosta antaa mielitekojensa vieda mukanaan.

Vierailija
7/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukkis.

mä räjähdän aina nauruun tämän sanan kuullessani. On todella vajakki-ilmaisu. ENKÄ OLE TUO HENKILÖ, jolle kirjoitit viestisi.

Vierailija
8/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ ON SAIRAS MAAILMA TÄYNNÄ SAIRAITA JA KIEROUTUNEITA IHMISIÄ!Onneksi mieheni on rehellinen ja luotettava, emmekä kumpikaan koskaan tekisi toisillemme niin julmasti, että pettäisimme toisiamme.Onneksi meillä on AITOA RAKKAUTTA mikä näköjään niin monelta nykyään puuttuu.

Vierailija
9/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut suhde vuodesta 1993... mutta me olemme välillä olleet tiiviimmin yhdessä ja välillä on mennyt vuosia, että emme ole nähneet. Se on mun fuckbuddy ja aina kun tapaamme esim. alan pirskeissä, kellahdamme sänkyyn. Vaimo ei tiedä mitään, eikä osaa edes arvata. Enkä todellakaan ole ollut ainoa. Naimisissa ovat olleet vuodesta 1990 ja mies on koko sen ajan suunnitellut eroa. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Kyse on julkisuuden henkilöstä ;-)

Näitä samoja ressukoita, kyllä on varsin onneton kaveri jos vuodesta 93 suunnitellut eroa ja vieläkin raukka uhrina omassa perheessään:DDDDD Mikäs suhde sellainen on jossa ei vuosiin nähdä? Mielikuvitussuhde? Satunnaissuhde? Mä tunne pari tällaista ihkua fukcbuddya, jotka kyllä jakelee tasaisesti kaikille joille kelpaa- ja kun on julkkisrentun ihana oleus niin kelpaahan he. Et en nyt menis mistään suhteesta puhumaan kun kyse on tuollaisesta häntäheikistä jolle pääasia on päästä panemaan, ei sen niin väliä ketä. Ei nää mun tuntemat ainakaan kovin nirsoja ole- ainoa syy olla tarttumatta tilaisuuteen on se, jos vaimo saa tietää; et vaimon sukulaiset on ehkä jättäneet rauhaan.. ja mistäpä tiedät ettei vaimo tiedä? Eikai se vaimo sulle soita heidän aviokriiseistään....? Ihanko odottelet et mies jonakin päivänä hylkäisi perheensä ja valitsisi kaikkien houtojensa keskeltä just sut ykkösprinsessaksi? Vai ootko ihan tyytyväinen tuohon lievän ylemmyydentunoiseen mielikuvitussuhteeseesi? Tää on oikeesti niiin naurettavaa, olen aika läheltä näitä pelleilyjä katsonut. Vaimot suree, romahtelee ja antaa ikävä kykllä anteeksi, miehet vähän aikaa yrittää pysyä ruodussa ja luottaen siihen ettei vaimo tällä kertaa saatietää, lähtevät jälleen seiväsmatkoilleen. Ja sit tyttöraasut kehittelee mielessään suurenkin rakkaustarinan:DDD

Mies on mun elämäni suuri rakkaus, mutta erosimme aikoinani, koska olisi mennyt liian vaikeaksi hänen eronsa ja meidän suhteen aloittaminen.

Meillä on satunnaissuhde ja ihan mielettömät kemiat. Tapaamme silloin tällöin pirskeissä ja jos alkoholia on veressä, se on varma pano.

Vaimo ei tiedä meistä, mutta se tietää jostain muusta, ja mies vannoi, ettei enää ikinä petä sitä. No häntäheikki mikä häntäheikki, pettää varmemmin kuin kevät tuo kadulle hampparin.

En odota miestä. Olemme sopineet näin. Jos mies eroaisi joskus, voisin harkita, mutta en ajattele asiaa niin. Ehkä eroaa, ehkä ei. Katsotaan sitten jos niin käy.

Patologinen pettäjä ei haluakaan parantua, joten ei parane koskaan. Suurin osa miehistä esittää kiinni jäädessään jonkun pikkujoulu, kauhea känni esityksen vaikka totuus on se, että suhde on jatkunut jo aika kauan, eikä sillä ole tarkoituskaan päättyä.

Mä seurustelen, mutta jos tämä mies soittaa tai tapaamme pileissä, mä menen heti.

Patologinen pettäjä ei raidoistaan pääse ja tämä mies on ainoa ihminen, joka tässä asiassa ymmärtää minua täysin ja jonka kanssa voimme nauraa asialle. Tiedämme olevamme hulluja molemmat, joten on ihanaa jakaa salaisuus jonkun kanssa. Tiedämme myös, että mitä luultavimmin pettäisimme myös toisiamme jos päätyisimme yhteen.

Totuus on tarua ihmeempää!

Vierailija
10/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tulokset osoittivat, että myötätunnon eliminoiminen muuttaa ihmisten suhtautumista yleisiin moraalisiin arvoihin. Ihmiset, jotka joutuivat tukahduttamaan säälintunteensa, pitivät moraalisia sääntöjä joustavina ja pitivät moraalia ylipäänsä paljon vähemmän tärkeänä kuin ihmiset kahdessa muussa ryhmässä"

http://www.hs.fi/ulkomaat/Tutkimus+My%C3%B6t%C3%A4tunnon+tukahduttamine…

Mun teoria:

Kun ollaan oltu niin in löööv siihen varattuun mieheen, niin on täytynyt tukahduttaa myötätuntonsa hänen autuaan tietämättömään vaimoonsa. Siitä on sitten seurannut, että yhtäkkiä toimintaa kritisoivat ovat typeriä "moralisteja" kun eivät hyväksy ihmisten pitämistä valheessa.

Vierailija
11/96 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti vuosikausia toisina naisina roikkuvat, ovat tukahduttaneet sen myötätunnon ajat sitten tai ovat olleet koko ikänsä empatiavajakkeja. Oma etu on tullut aina ennen muita.

Eivät he tekisi mitään toisin eivätkä yritä selvittää tilannetta tai saada sille ratkaisua. Salaa mielessään he kokevat ylemmyyttä tätä petettyä naista kohtaan. Ehkä ajattelevat, että saa mitä ansaitsee, kun ei kykene pitämään miestä. Eivät tajua, että eivät itsekään kykene saamaan sitä miestä itselleen ja että eivät koskaan ole olleet edes pieni osa miehen elämää. Eivät tapaa miehen sukulaisia, eivät vietä jouluja tai syntymäpäiviä yhdessä... Täytyyhän siinä jotain mieltä ylentävää keksiä, jotta selittää noin yksinäisen elämän parhain päin.

Uskon, että tuo empatiakyvyttömyys välittyy myös näille miehille ja että siinä on juuri se syy, miksi nämä naiset pysyvät toisina naisina eikä se mies tee valintaansa. Kuka haluaa noin empatiakyvyttömän puolison, joka on oman onnensa eteen valmis satuttamaan tuntemattomia? Vaikka nämä miehet ovat juuri samanlaisia, tajuavat he sentään sen, että toisen samanlaisen kanssa elämä ei suju senkään vertaa, mitä nykyisen puolison kanssa.

Vierailija
12/96 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti vuosikausia toisina naisina roikkuvat, ovat tukahduttaneet sen myötätunnon ajat sitten tai ovat olleet koko ikänsä empatiavajakkeja. Oma etu on tullut aina ennen muita.

Eivät he tekisi mitään toisin eivätkä yritä selvittää tilannetta tai saada sille ratkaisua. Salaa mielessään he kokevat ylemmyyttä tätä petettyä naista kohtaan. Ehkä ajattelevat, että saa mitä ansaitsee, kun ei kykene pitämään miestä. Eivät tajua, että eivät itsekään kykene saamaan sitä miestä itselleen ja että eivät koskaan ole olleet edes pieni osa miehen elämää. Eivät tapaa miehen sukulaisia, eivät vietä jouluja tai syntymäpäiviä yhdessä... Täytyyhän siinä jotain mieltä ylentävää keksiä, jotta selittää noin yksinäisen elämän parhain päin.

Uskon, että tuo empatiakyvyttömyys välittyy myös näille miehille ja että siinä on juuri se syy, miksi nämä naiset pysyvät toisina naisina eikä se mies tee valintaansa. Kuka haluaa noin empatiakyvyttömän puolison, joka on oman onnensa eteen valmis satuttamaan tuntemattomia? Vaikka nämä miehet ovat juuri samanlaisia, tajuavat he sentään sen, että toisen samanlaisen kanssa elämä ei suju senkään vertaa, mitä nykyisen puolison kanssa.

Koska jos on elämän suurin rakkaus, se kyllä jättää jälkeensä ne edelliset,vaikka olis lapsiakin. Sen sijaan jollain lailla riippuvuusvammainen ihminen roikkuu noin toisessa, eikä kykene käsittelemään asiaa pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
13/96 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut suhde vuodesta 1993... mutta me olemme välillä olleet tiiviimmin yhdessä ja välillä on mennyt vuosia, että emme ole nähneet. Se on mun fuckbuddy ja aina kun tapaamme esim. alan pirskeissä, kellahdamme sänkyyn. Vaimo ei tiedä mitään, eikä osaa edes arvata. Enkä todellakaan ole ollut ainoa. Naimisissa ovat olleet vuodesta 1990 ja mies on koko sen ajan suunnitellut eroa. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Kyse on julkisuuden henkilöstä ;-)

Näitä samoja ressukoita, kyllä on varsin onneton kaveri jos vuodesta 93 suunnitellut eroa ja vieläkin raukka uhrina omassa perheessään:DDDDD Mikäs suhde sellainen on jossa ei vuosiin nähdä? Mielikuvitussuhde? Satunnaissuhde? Mä tunne pari tällaista ihkua fukcbuddya, jotka kyllä jakelee tasaisesti kaikille joille kelpaa- ja kun on julkkisrentun ihana oleus niin kelpaahan he. Et en nyt menis mistään suhteesta puhumaan kun kyse on tuollaisesta häntäheikistä jolle pääasia on päästä panemaan, ei sen niin väliä ketä. Ei nää mun tuntemat ainakaan kovin nirsoja ole- ainoa syy olla tarttumatta tilaisuuteen on se, jos vaimo saa tietää; et vaimon sukulaiset on ehkä jättäneet rauhaan.. ja mistäpä tiedät ettei vaimo tiedä? Eikai se vaimo sulle soita heidän aviokriiseistään....? Ihanko odottelet et mies jonakin päivänä hylkäisi perheensä ja valitsisi kaikkien houtojensa keskeltä just sut ykkösprinsessaksi? Vai ootko ihan tyytyväinen tuohon lievän ylemmyydentunoiseen mielikuvitussuhteeseesi? Tää on oikeesti niiin naurettavaa, olen aika läheltä näitä pelleilyjä katsonut. Vaimot suree, romahtelee ja antaa ikävä kykllä anteeksi, miehet vähän aikaa yrittää pysyä ruodussa ja luottaen siihen ettei vaimo tällä kertaa saatietää, lähtevät jälleen seiväsmatkoilleen. Ja sit tyttöraasut kehittelee mielessään suurenkin rakkaustarinan:DDD

Mies on mun elämäni suuri rakkaus, mutta erosimme aikoinani, koska olisi mennyt liian vaikeaksi hänen eronsa ja meidän suhteen aloittaminen.

Meillä on satunnaissuhde ja ihan mielettömät kemiat. Tapaamme silloin tällöin pirskeissä ja jos alkoholia on veressä, se on varma pano.

Vaimo ei tiedä meistä, mutta se tietää jostain muusta, ja mies vannoi, ettei enää ikinä petä sitä. No häntäheikki mikä häntäheikki, pettää varmemmin kuin kevät tuo kadulle hampparin.

En odota miestä. Olemme sopineet näin. Jos mies eroaisi joskus, voisin harkita, mutta en ajattele asiaa niin. Ehkä eroaa, ehkä ei. Katsotaan sitten jos niin käy.

Patologinen pettäjä ei haluakaan parantua, joten ei parane koskaan. Suurin osa miehistä esittää kiinni jäädessään jonkun pikkujoulu, kauhea känni esityksen vaikka totuus on se, että suhde on jatkunut jo aika kauan, eikä sillä ole tarkoituskaan päättyä.

Mä seurustelen, mutta jos tämä mies soittaa tai tapaamme pileissä, mä menen heti.

Patologinen pettäjä ei raidoistaan pääse ja tämä mies on ainoa ihminen, joka tässä asiassa ymmärtää minua täysin ja jonka kanssa voimme nauraa asialle. Tiedämme olevamme hulluja molemmat, joten on ihanaa jakaa salaisuus jonkun kanssa. Tiedämme myös, että mitä luultavimmin pettäisimme myös toisiamme jos päätyisimme yhteen.

Totuus on tarua ihmeempää!

mä olen kokenut tuon ja onneksi ymmärtänyt vihdoin mistä on kyse. Tekstistäsi näkyy selvästi että olet koukussa häneen, jos et olisi et kirjoittaisi noin- valehtelet itsellesi ettei se muka ole tärkeää. Aika surkeaa kuluttaa koko elämänsä jossain varasuhteessa ja roikkua toiveessa et kelpais ukkomiehelle. Joka- vaikka joskus eroaisi olis todellakin se sama häntäheikki. Musta tuntuu et sä et halua kohdata tosi-asioita vaan selittelet itsellesi. No- omapa on elämäsi- mä kulutin tuollaiseen skeidaan muutaman vuoden ja kun sain asiaan etäisyyttä, otti todella päähän kuluttaa niinkin pitkä aika "kerjäläisenä". Tuollaisella miehellä on kaiken lisäksi usein monta vastaavaa bilepanosuhdetta- että mistä päättelet hänen päätyvän sinuun jos eroaa. Eikä taatusti eroa niinkauan kun vaimo suostuu passaamaan.

Vierailija
14/96 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopahtaa ero-ongelmiin:) Eikä myöskään ilmetä kännipanoina pileissä:D Eiköhän herra hae ihan vaan virkistystä perhe-elämänsä piristykseski. En tuollaista menisi kyllä miksikään sivusuhteeksikaan sanomaan. Aika hämärtynyt käsitys rakkaudesta- ei voi muuta sanoa.

Vierailija
15/96 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukkis.

mä räjähdän aina nauruun tämän sanan kuullessani. On todella vajakki-ilmaisu. ENKÄ OLE TUO HENKILÖ, jolle kirjoitit viestisi.

Olisiko epäreilu sitten vähemmän vajakki-ilmaisu? Tai k***pää? Tai julma? Tunnevammainen? Empatiakyvytön? Itsekäs?

Vierailija
16/96 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa tai ollut vähän aikaa sitten :(

ei siinä mitään ihmeellistä ole.

minä olen ollut yhdessä avioliitossa mukana kohta 15 vuotta, toisena naisena.

meillä on miehen kanssa oikein kivaa. minä olen sinkku, ja mies on sidottu vaimoonsa. vietämme yhteisä hetkiä n. 2-4krt. kuussa. joskus, esim. kesälomat ovat pidemmällä välillä.

ei se mies siitä mihinkään kulu, jos useampi käyttää:)

Vierailija
17/96 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millaisissa elämäntilanteissa? Onkohan pettäjillä,varsinkin sivusuhteen pitäjillä,jotain yhdistävää tekijää esim.elämäntilanteen suhteen.. Satunnainen pettämispano esim.kännissä vaatii niin paljon vähemmän kuin sivusuhteen ylläpito,jonka on pakko olla laskelmoitua. Siksi mietin, millaiset ihmiset siihen alkavat vaiko kaikenlaiset laidasta laitaan..

Vierailija
18/96 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, etta se antaa ymmartaa etta ap:n tuttavapiiriin kuuluu vain 4 miesta (tai mahdollisesti joku muu nelosen kerrannaisluku, mika on tietty vielakin omituisempi tapa ilmaista asia...).

Vierailija
19/96 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden kanssa olemme melko paljon tekemisissä. Loput ovat sinkkuja. Eli ei siinä ilmaisussa kai mitään väärää ollut.

Ei elämäntilanteita mikään erikoinen yhdistä. Työssäkäyviä 35-42 -vuotiaita, ihan kunnollisia ihmisiä muuten kaikki. Kahdella näistä pettäjistä on lapsia, yhdellä ei. Suhteet pitkään kestäneitä. Kuin myös nämä sivusuhteet.

Vierailija
20/96 |
18.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kyseessa on siis erittain pieni tuttavapiiri tai sitten olette hyvin nuoria (ja niita sinkkuja on sitten ihan tolkuttomasti)? Ma tunnen jo tyonikin kautta aivan jarjettomasti parisuhteessa olevia, ikaa tosin jo yli 40, eli siksi vaikea kuvitellakaan miten jonkun tuttavapiirissa voisi olla vaan 4 pariskuntaa. Ehka ongelma onkin etta niita sinkkuja on liikaa, eli potentiaaliselle pettajalle loytyy seuraa helposti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä