Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu huijaa Kelaa

Vierailija
15.03.2012 |

ja sossua. Tekisi niiiiiin mieli käräyttää!! >//

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisitte miten pieni kilaus se on teidän verokasseille kun joku pienituloinen saa sattuman kautta edes omansa pois KELA:sta.

On niin paljon suurempia menoeriä joilla tee kukaan muu mitään kuin pieni marginaali, ja lisää haalitaan näitä tällaisia koko ajan.

Veroja vai? Ootko sä muka maksanut joskus veroja? Nyt sen turvin huijaat ehkä moni tuhansia euroja vuodessa.

Sitten kun sunlaiset kaikki ottaa niitä omiaan, niin me rehelliset maksetaan vielä enemmän sitä veroa.

Vierailija
42/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki keksis jonkun keinon saada tukia, koko Suomi kusis kintuilleen.

Ihan samaa touhua kuin finnairilla, pomot antaa toisilleen palkkioita ja sitte työläiset säästä innoissaan, että firma ei mene nurin.

Ei kyllä ole päätä häntää järkeä tuossa toiminnassa jos hyväksyy tuon kusetuksen ja antaa ohjeeksi pitää huolen omista asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan just ne hyväksyy huijaamisen jotka itsekkin sitä harrastaa!!!

Vierailija
44/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaikka nimetön kirje kelaan, siihen mahd. hyvät yhteystiedot käräytettävästä. Ja tietenkin myös perusteluja miksi.

Vierailija
45/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ole musta valkoisella vaikka kuinka joku yrittäisi vasikoida. Ei se olis tähän päivään niitä rahoja saanut jossei sillä olisi "tarve" paperilla.

Vierailija
46/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivokselta meidän läheltä. Asui toisessa kunnassa. Kun olimme hyvissä väleissä ja lapsetkin tykkäs, lupasin, että saa pitkien työpäivien (4 työpäivää 11 tuntia) yöpyä meillä, eikä tarvi lähteä ajamaan kotiinsa. Joskus ajoi kuitenkin, joskus yöpyi olkkarin sohvalla.

Varmaan joku kaverikyylä nyt tänne kirjoittelee ja miettii miehen käräyttämistä.

Voi herranjumala sentäs:)

Hei ap, ei me nussita vaan mies nukkuu yönsä olkkarin sohvalla ja lapset tykkää kun näkee isäänsä. Kuukauden päästä työkeikka on ohi ja tilanne muuttuu toiseksi.

huijaa sillä tavalla että avomies asuu muka vanhemmillaan eli tämä tuttu saa suunnilleen kaiken ilmaiseksi, lapsiakin heillä on kolme. Ovat tehneet tuota jo kauan. Avomies käy töissä JA saa verotuksessa ISOT matkakorvaukset vaik oik. työmatka on n. 10km ilmoitetun 100km sijaan. Prkl..

ap

Vierailija
47/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan just ne hyväksyy huijaamisen jotka itsekkin sitä harrastaa!!!

Ei se niin törkeältä tunnu, kun nälkä korventaa omaa ja lasten vatsaa. Se on nieltävä ylpeys ja tehtävä mitä nykyihmisen on tehtävä. Tässä maassa ei ole ojankaivajalle hommia. Työllä ei enää eletä.

Vierailija
48/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sossua. Tekisi niiiiiin mieli käräyttää!! >//

Kummallinen kateuden tunne teillä on. Anna huijata. Olen iloinen hänen puolestaan että on keksinyt porsaanreijän, jonka kautta huijaa.

Ei niitä verorahoja käytetä kuitenkaan mihinkään järkevään sen enempää kuin nytkään.

Vierailija
49/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tiedetään miten lutviutua muutaman miljoonan kytkyistä.

Vierailija
50/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kateellinen niille jotka huijaa kun itse joudun maksamaan kaiken vähistäni!!! ei maksa sossu hoitopaikkkoja tahi vuokria, tai mitään! heillä kaikkinensa hyvät tulot (miehellä palkka) + tutun tuet ja aina saa kuulla valitusta kun ei ole rahaa!!! on otsaa perkele!!

Vierailija
51/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenkasvuset leikkii aikuista. Mihinkään tukiin ei sais koskea mutta ei sais myöskään puuttua ku niitä tukia käytetään väärin. Lapset, kun se raha ei kasva puussa. Me töissä käyvät aikuiset maksetaan noi teidän vittumaiset harrastukset. Ei ihme että Suomi on taantumassa lamaan ku tämä uus sukupolvi päättää/tulee päättämään asioista.

Heidän mielestään on ihan ok varastaa. Viddu tekis mieli sanoa, että tuo porukka joutaa saunan taakse ja....

Vierailija
52/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin näille, jotka itseasiassa käyttää vain tukia. Eivät he varasta tai huijaa. HE vain käyttävät tukia, kun tuet on käytettävissä.

Todelliset huijarit nämä taivaiden hurjapäät lentelevät vapaina, kuin merimetsot. Eikä kukaan tee mitään asialle. Tuttavan tuet käyvät kateeksi :D

Vierailija
53/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu tekis mieli sanoa, että tuo porukka joutaa saunan taakse ja....

keskekasvuset kakarat! niille pitäs nättää et kuka on vanhempi ja kellä valta. Vituttaa tommoset pummit et saunan taa vaa ja nappi otsaa.

turha siin on sit enää itkee et emmä kelaa halunu huijata yyh yyh siinähän maadut rotta tukie vääri käyttäjä!!!!!!

T. punkkari äiti

Vierailija
54/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mies on papereilla vanhemmillaan ja kaveri asuu yhteisen lapsen kanssa muka keskenään. (vaikka mieskin asuu siellä) Kaverini saa kaikki yh tuet mitkä vaan voi saada, mies ei maksa edes elareita. Miehen vanha kämpää on vuokralla, eli saa vuokratulot joka kuukausi ja kohtalaisen hyvän palkan työstään.

Eli asuvat kaksin, yhden lapsen kanssa. Heillä on kahden aikuisen palkat+vuokratulot vuokralaiselta+yh tuet+asumistuet (kaverin palkka ei ole kovin suuri)+elarit kelasta.

Niin älytän kusetus, että vituttaa. Ite tässä kituutellaan miehen kanssa, syödään makaroonia lasten kanssa kun rahat ei riitä. Perkele!

En mä silti kaveria voi naria. Mutta vituttaa!

Vierailija
55/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä yksityiskohdat kirjeellä Kelaan. Ei ole oikein ja ne jotka puolustaa tuollaista huijaavat itse. Miksi muiden pitäisi loisia elättää!!!

Minä käräytän kyllä varmasti, jos jonkun tuollaisen tiedän, mutta ei ole mun tuttavapiirissä ollut.

Ei ole oikein, että rahat yhteiskunnassa loppuu kun osa haluaa vaan loisia ja huijata. Pistetään tasavero ja kaikki sosiaalituet jäihin niin jopa alkaa työ kelvata elämäntapaintiaaneillekin.

Vierailija
56/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen mies on papereilla vanhemmillaan ja kaveri asuu yhteisen lapsen kanssa muka keskenään. (vaikka mieskin asuu siellä) Kaverini saa kaikki yh tuet mitkä vaan voi saada, mies ei maksa edes elareita. Miehen vanha kämpää on vuokralla, eli saa vuokratulot joka kuukausi ja kohtalaisen hyvän palkan työstään.

Eli asuvat kaksin, yhden lapsen kanssa. Heillä on kahden aikuisen palkat+vuokratulot vuokralaiselta+yh tuet+asumistuet (kaverin palkka ei ole kovin suuri)+elarit kelasta.

Niin älytän kusetus, että vituttaa. Ite tässä kituutellaan miehen kanssa, syödään makaroonia lasten kanssa kun rahat ei riitä. Perkele!

En mä silti kaveria voi naria. Mutta vituttaa!

Tollasen kans olet kaveri, en viittis! Minä käräyttäisin ja pysyisin erillään, kun huijaa tuossa huijaa kaíkessa muussakin, myös sinua.

Vierailija
57/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietäisitte miten pieni kilaus se on teidän verokasseille kun joku pienituloinen saa sattuman kautta edes omansa pois KELA:sta.

On niin paljon suurempia menoeriä joilla tee kukaan muu mitään kuin pieni marginaali, ja lisää haalitaan näitä tällaisia koko ajan.

Veroja vai? Ootko sä muka maksanut joskus veroja? Nyt sen turvin huijaat ehkä moni tuhansia euroja vuodessa.

Sitten kun sunlaiset kaikki ottaa niitä omiaan, niin me rehelliset maksetaan vielä enemmän sitä veroa.

Olen joskus nuorena ihan helvetinmoisen paperisodan jälkeen saanut asumistuen KELA:lta. Sitäkin sahasivat ja valitin kolmesti ennen kuin myönsivät virheensä vuositarkistuksen yhteydessä. Olen edelleen nuori mutta en elele valtion rahoilla jos sitä meinasit? Omistan maata joten minulla ei ole sellaisiin edes oikeutta. Sinun paskavaippasi tulen MINÄ maksamaan kun olet vanha eikä sinunlaistasi katkeraa mulkkua omaiset jaksa hoitaa, ellen sitten älyä kärrätä omaisuuttani pois tästä maasta siihen mennessä.

Silti suon vähätuloisille heidän tukensa, tiedän mitä yksin ja itsekseen ponnistaminen on. Että ole sinä siellä tietävinäsi kun et selkeästi mistään mitään tiedä.

Vierailija
58/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan rahat ovat rajalliset ja rajallisemmaksi vain käyvät vai luuletteko, että jotkut ökyrikkaat alkavat kustantamaan valtion menoja kun verojamaksajien rahat loppuvat?

Kun jotkut huijaavat niin se on jostain muualta pois. Jossain vaiheessa aletaan karsia menoja kun rahat ei riitä, kuten nyt jo monessa asiassa on meneillään valtiolla.

Ne jotka huijaa tai loisii tuhlaavat varoja ja kun tulee jossain vaiheessa tilanne, että valtion talous menee vain pahemmaksi niin joudutaan pian siihen, että esim. sairaat eivät voi olla töissä, mutta eivät myöskään saa tukia ja kun säästöjä ei ole niin joutuvat kerjäämään.

Lapset joutuvat kohta hoitamaan sekä isovanhempansa että vanhempansa, jos niillä ei ole suuria omaisuuksia kun rahat ei riitä heidän hoitamiseensa tai vuokratukiin yms.

Kuvitteletteko tosiaan, että valtion rahat Suomessa riittävät ja hyvinvointi jatkuu? Se saattaa rapautua sillä onhan monessa sivistyneessä Euroopan maassa jo nyt ihmisiä, jotka käyvät töissä, mutta elävät todella huonosti kun valtiolla ei ole rahaa hyvinvointivaltion ylläpitoon.

Kun te hyysäätte noita huijareita ja te jotka loisitte tajuaisitte mihin se johtaa. Muistakaa että esim. Suomi ei ole aina ollut hyvinvointivaltio ja se ankara aika saattaa tulla myös takaisin ilman sotia ja luonnonmullistuksia, pitäisi katsoa ettei tarvitse katua.

Vierailija
59/90 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pissitään linssiin.

Mutta mikäs siinä, jonon jatkoksi vaan lipomaan poliitikkoja, ehkä niiden rahat tarttuu itseenkin?

Vierailija
60/90 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet rosvo!

Sä olet iso mätä haisevan löysä mulkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi