Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut, minusta on kuoriutunut erittäin hyväkroppainen nainen

Vierailija
25.02.2012 |

Lihakset piirtyvät kauniisti esiin, täydellistä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän tämä arvata, se on sitten teiltä pois, minun täydellisyys.

ap

Vierailija
2/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

92-62-92, revi siitä. Ihokin kuin vauvan persus. Kesäisin vietän päiväni kaupungilla ja rantussa poseeraten, mikrosortsit jalassa. Saan kosintoja ja rakkaudentunnustuksia päivittäin. Miehet ostelevat minulle koruja ja turkkeja.

Ja vain koska olen näin ihanan kaunis.

Luonteelteni olen oikein ikävä, mutta eihän se haittaa. Olen niin suuri silmänilo miehille ja 75 prosentille naisista, että luonteeni on ihan sivuseikka.

Olen vasta 27-vuotias, joten minulla on vielä ainakin 10 hyvää vuotta jäljellä.

En ole ikinä laihduttanut, olen aina ollut mallinmitoissa. Voin syödä mitä tahansa lihomatta. Tänään olen jo syönyt aamiaisen lisäksi puolikkaan pitsan ja 250 g suklaata.

Olen rikkaissa naimisissa ja mieheni palvoo minua. Hän on niin rakastunut, että sallii minulle mielihyvin sivusuhteet ja sugardaddyt.

Mä olen niin onnellinen ja niin ihana!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

92-62-92, revi siitä. Ihokin kuin vauvan persus. Kesäisin vietän päiväni kaupungilla ja rantussa poseeraten, mikrosortsit jalassa. Saan kosintoja ja rakkaudentunnustuksia päivittäin. Miehet ostelevat minulle koruja ja turkkeja.

Ja vain koska olen näin ihanan kaunis.

Luonteelteni olen oikein ikävä, mutta eihän se haittaa. Olen niin suuri silmänilo miehille ja 75 prosentille naisista, että luonteeni on ihan sivuseikka.

Olen vasta 27-vuotias, joten minulla on vielä ainakin 10 hyvää vuotta jäljellä.

En ole ikinä laihduttanut, olen aina ollut mallinmitoissa. Voin syödä mitä tahansa lihomatta. Tänään olen jo syönyt aamiaisen lisäksi puolikkaan pitsan ja 250 g suklaata.

Olen rikkaissa naimisissa ja mieheni palvoo minua. Hän on niin rakastunut, että sallii minulle mielihyvin sivusuhteet ja sugardaddyt.

Mä olen niin onnellinen ja niin ihana!!

nyt löyty kyllä aavistuksen verran parempi!

Sun ihanuutes tuoksuu tänne asti!

ap

Vierailija
4/17 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap:lla sellaisia, jos ei niin ihan hyvä oli laihduttaa, että on edes jotain kaunista. Saa sitten niitä katseitakin joita ennen ei saanut.

On kauniit kasvot. (ihan oikeasti siis, muutenhan tämä oli ihan vitsi)

ap

Vierailija
5/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat olivat nii-in ihastuneita. Etenkin mies katseli koko ajan, kun vaimon silmä vältti.

ap

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseensä ja omaan napaansa, ulkokuorensa muokkaamiseen ja treenaamiseen ja tuijotteluun.

Aina välillä sitä oikein havahtuu, kuinka hölmöä tällainen onkaan.

ps. laihtuminen nyt on kuitenkin ihan positiivinen asia terveyden kannalta, ja onhan sitä hyvä olla tyytyväinen ulkomuotoonsa, kunhan ei nyt liialliseksi tuijotteluksi mene. Joten onnea, ap!

Vierailija
7/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseensä ja omaan napaansa, ulkokuorensa muokkaamiseen ja treenaamiseen ja tuijotteluun.

ps. laihtuminen nyt on kuitenkin ihan positiivinen asia terveyden kannalta, ja onhan sitä hyvä olla tyytyväinen ulkomuotoonsa, kunhan ei nyt liialliseksi tuijotteluksi mene. Joten onnea, ap!

kesällä lähteä rantsulle muille näyttelemään. Ja eikös ne miehet tuijottele autoistaan lenkkeileviä hyvännäköisiä leidejä?

ap

Vierailija
8/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä lähteä rantsulle muille näyttelemään. Ja eikös ne miehet tuijottele autoistaan lenkkeileviä hyvännäköisiä leidejä?

ap

Mullois muuten idea:

ota lenkille/rannalle mukaan pieni vihko ja kynä, ja merkkaa aina ylös, kun huomaat jonkun tuijottavan täydellisesti piirtyviä lihaksiasi. Tulethan sitten raportoimaan tänne tulokset aina lenkin jälkeen?

t. 2

Vierailija
9/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mullois muuten idea:

ota lenkille/rannalle mukaan pieni vihko ja kynä, ja merkkaa aina ylös, kun huomaat jonkun tuijottavan täydellisesti piirtyviä lihaksiasi. Tulethan sitten raportoimaan tänne tulokset aina lenkin jälkeen?

t. 2

ap

Mullois muuten idea:

t. 2

Näihän se on tehtävä! Ja erityismaininnat sit niistä, jotka ihan pysäyttävät autonsa voidakseen tuijotella pidempään.

ap

Vierailija
10/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossa 2 kertaa saman viestin...

Vierailija
11/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitappa itsestä kuva niin nähddään mekin,alastonkuva ois ihan jees

Vierailija
12/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitappa itsestä kuva niin nähddään mekin,alastonkuva ois ihan jees

Pitääkin pukeutua sopivasti, jotta täydellinen kroppa pääsee oikeuksiinsa.

ap

Vierailija
13/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne päinkään. Kilojakin vähän liikaa. Mutta silti ne miehet minua katselee. Onpa treffeillekin pyydetty. Oisko sitten syynä kauniit kasvot.

En tiedä onko ap:lla sellaisia, jos ei niin ihan hyvä oli laihduttaa, että on edes jotain kaunista. Saa sitten niitä katseitakin joita ennen ei saanut.

Vierailija
14/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse saanut myös pois 17 kiloa ja treenien tulokset tottahan toki ilahduttaa (4-5kertaa viikossa spinning, bodypump ja powerwalk ja pilatesta). Itse voi paremmin ja kehokin voi paremmin, miksi ei saisi kehua ja olla erittäin tyytyväinen kun on saavuttanut jotain mistä voi hyvin? itselle nyt ei niin väliä katseleeko miehet vai ei mutta MINÄ itse katselen ja olen tyytyväinen ja sekin loistaa ulospäin.

Vierailija
15/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat olivat nii-in ihastuneita. Etenkin mies katseli koko ajan, kun vaimon silmä vältti.

ap

Vierailija
16/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
17/17 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti provo, ei kukaan oikeasti voi olla näin sairas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi