Lue keskustelun säännöt.
Pk-seudulta, oletko nähnyt Hyvää Joulua -leimasinta myynnissä viime aikoina
10.03.2012 |
Innostuin tekemään joulupaketteihin pehmosydämiä, mutta haluaisin niihin hyvän joulun toivotuksen. Helpoimmalla pääsen, jos laitan tekstin leimasimella, mutta eihän niitä tähän aikaan vuodesta kaupoista löydy.
Vai löytyykö ?
Kommentit (7)
1/7
|
11.03.2012 |
Vastaa
Lainaa
Ilmoita asiattomaksi
kun olin käymässä Helsingissä. Taisi olla Punavuoressa, Helsinki 10 tms? Tsekkaan vielä nimen, jos löydän googlaamalla.. Momento.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
alelaarissa oli pari viikkoa sitten. Tapiolassa. Yksi tai kaksi kappaletta.
Tiimarin alelaarista voi löytyä pikkasen halvemmalla kuin Helsinki 10:sta! :D
t. 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla