Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko anaali orgasmin

Vierailija
05.04.2026 |

Rva hieroo pimppiä ja suihkuttaa kun panen peppuun. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole anaaliorgasmi. Todella harva saa ilman pillun/klitoriksen hyväilyä. 

Luulen, että täytyy olla jotain poikkeuksellista hermotuksessa onnistuakseen puhdas anaaliorgasmi. 

Vierailija
2/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat saada eturauhasorgasmin anaaliseksissä ja joidenkin naisten anatomia on sellainen, että anuksen kautta pääsee hieromaan tiettyjä pisteitä niin että orgasmi tulee. Klitoris kun ei ole vain se pieni huputettu nappula, vaan se levittäytyy sisäpuolella laajalle. Mutta harva nainen varmaan ihan pelkästään anusaukon stimuloinnista laukeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään saada naiselta sormia peppuuni. Kunnolla liukkaria ja peppu litisee pannessa kuin kiimainen pilde. Olisi ihana oppia saamaan pepusta orgami.

Ukm 54

Vierailija
4/9 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun yhtä naista vklp paneskelin sisältyi vklp vähintään 3 anaaliin laukeamista.lopuksi aina tietty..takaapäin naisen ollessa polvillaan ja vartalo suoraan pystyssä jolloin pystyin naimaan anukseen ja toisella kädellä hieroin nänniä ja toisella klitorista ja suuteli samalla suulle tai näykin kaulaa niin kelpasi muijallekkin ja siltä irtosi aina orkku herkästi ja minulta heti sen voihkinnan perään runsaastikin mälliä. Ne oli kivoja aikoja ne.

Vierailija
5/9 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole anaaliorgasmi. Todella harva saa ilman pillun/klitoriksen hyväilyä. 

Luulen, että täytyy olla jotain poikkeuksellista hermotuksessa onnistuakseen puhdas anaaliorgasmi. 

Nyt kannattaa tutustua paremmin klitoriksen anatomiaan ja hermotukseen. Ei ole kerrassaan mitään poikkeavaa siinä, että anaaliseksissäkin saa orgasmin. Eikä ole mitään anaaliorgasmeja, emätinorgasmeja, tak klitorisorgasmeja. On vain orgasmeja.

Vierailija
6/9 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni nai minua sträpärillä takakaapäin anaaliin. Tekopenis on sopivasti käyrä ja osuu mukavasti eturauhaseen. Nautinto on valtava kun saan sträppiä pitkään ja laukean sperman lentäessä voimalla lakanalle. Silmissä vilisisee ja tunne on sanoinkuvaamaton en voi kun uikuttaa ja antaa orgasmini tulla. Vaimoni myös läpsii pakaroitani ja sanoo, nyt pikku perse mä nussin sut onneen. M 45.

Vierailija
7/9 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kun mies nuoli pyllyä, mutta olin tosi kiihottuneena jo muutenkin. Ja ehkä tarvittava lisätieto on, että saan muutenkin aika helposti... Yhdynnässä.. lihaksia jännittämällä.. eroottista kirjallisuutta lukiessa ilman mitään kosketusta jne. 

En tiedä saisinko anaalipanossa kun sellaista ei ole kiinnostusta kokeilla. 

N34 

Vierailija
8/9 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laukeaa jo "reisille", niin jos se tapahtuu samalla kun jotain on pepussa onko silloin lauennut anuksesta...

Vierailija
9/9 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos samalla pimpsassa on dildo tai toinen mies. Pelkkä anaaliseksi ei ole nautinnollista. N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan