Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauheestippa motivoi kun hoitsu kiristää mua suostumaan yhteistyöhön hoidossa.

Vierailija
14.02.2012 |

Et sillai tuo vapaaehtoisen hoidon käsite on vähän niinku epäselvä.

Ok, ei ole pakko käydä hoidossa jos ei halua kelalta rahaa eli hoito on muka vapaaehtoista ja silloin ei saa vittuilla hoitsulle, koska on vapaaehtoisesti suostunut hoitoon, jossa ei ole pakko käydä.

Mulla on niinku pikkusen eri käsitys vapaaehtoisuudesta, mut mähän oonki hullu.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku hullut saa paremmin ja helpommin rahaa mitä työttömät. Ja hulluilla on muitakin etuja, ne saa olla rauhassa siinä vaiheessa kun hoito päätetään lopettaa ja pysyvä eläke myönnetään.

Vierailija
2/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kävisit psykiatrilla taas uudelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en kerran lähivanhempi jaksa olla en ole sit vanhempi ollenkaan ja kun en halua opiskella kelan määräämään tahtiin en opiskele sit ollenkaan ja töitäkään en halua muiden määräysten mukaan tehdä ni en tee niitäkään sit ollenkaan.

Mä vaan haluun olla vapaa.

Vierailija
4/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa. Päivä vaan ja hetki kerrallansa menee mun elämä, muuta ohjetta en ota.

Vierailija
5/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku hullut saa paremmin ja helpommin rahaa mitä työttömät. Ja hulluilla on muitakin etuja, ne saa olla rauhassa siinä vaiheessa kun hoito päätetään lopettaa ja pysyvä eläke myönnetään.

Sitten sun täytyy vaan jatkaa näytelmää ja esittää hullua. Valitettavasti se nyt vaatii sitten ne käynnit sen hoitsun luona. KUinka usein siellä pitäisi käydä?

Ja sille yhdelle kirjoittajalle. Tämä nainen on älykäs kuin mikäkin, kaikestahan sen huomaa.

Vierailija
6/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelemässä, mut oonhan mä ollu harrastajateatterissakin ni yks 45 min teeskentely menee vähän heikommassakin hapessa. Harrastajateatterissa me oltiin aina joko krapulassa tai kännissä lavalla ni et näin melkein selvinpäin menee rooli ku rooli jos sitä haluaa.

Vierailija
7/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkehän ei kerry, jos ei ole tehnyt työtä ja minimieläke on surkeaakin surkeampi. Työtön tienaa enemmän! Mutta senhän varmaan tiesitkin...?

Vierailija
8/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeskentelemässä, mut oonhan mä ollu harrastajateatterissakin ni yks 45 min teeskentely menee vähän heikommassakin hapessa. Harrastajateatterissa me oltiin aina joko krapulassa tai kännissä lavalla ni et näin melkein selvinpäin menee rooli ku rooli jos sitä haluaa.

Vierailija
9/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"teatteria" ja sirkusta työnsä puolesta, ettei niihin mikään b-luokan tason näytteleminen uppoa! :D Onnea vaan valitsemallesi tielle!

Vierailija
10/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eläkeläisellä on parempi asumistukikin. Joo kyllä mä voin roolia vetää, mut mä en oo vielä päässyt näiden persoonallisuuden puolien kanssa sopimukseen siitä että millaista roolia sit loppupeleissä vedän.

Mulla vähän vaihtelee vielä tää roolihenkilön persoonallisuus kun ei olla päästy itseni kanssa yhteisymmärrykseen että kuka mun persoonistani saa olla paikalla kun käyn siellä mtt-hoitsulla. Mut mähän voin vetää sen ryhmäterapian ihan yksinäni, istun aina vuorotellen eri tuoleihin ja esitän eri henkilöitä, sillai me harrastajateatterissakin huviteltiin. ap

Vierailija
11/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattilainen. Et meno voi olla ihan kesäteatteritasoo kun ei oo aiheesta ammattitutkintoa.

Vierailija
12/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri hahmoja vaan kehiin :)

Vierailija
13/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ala ne vituttamaan. Olis aika vittumaista elää sellasen persoonan kanssa, jota inhoaa. Mut mistä sen tietää kuinka kiva itselleen on vittuilla.

Vierailija
14/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamppaa mies ja ala kotiäidiksi. Kun sulla ei ole lapsia, voit hyvin koeajaa muutamia miehiä, ennen valintaa ;)

Vierailija
15/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvaksi voisin kyllä alkaa, mutten tartte ukkoa, tartten vaan sen ukon tai akan rahat. Ja mähän oon sanonut etten tykkää miehistä enkä lapsista. Et kiitos ehdotuksesta mut ei sovi mulle se homma.

Vierailija
16/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouvaksi voisin kyllä alkaa, mutten tartte ukkoa, tartten vaan sen ukon tai akan rahat. Ja mähän oon sanonut etten tykkää miehistä enkä lapsista. Et kiitos ehdotuksesta mut ei sovi mulle se homma.

Vierailija
17/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl tää urasta käy. Ihan riittävästi huoraamista kun kelasta rahat ottaa ei tähän enää miestä tarvita.

Ja mä ottaisin kyllä mieluummin jonkun kauniin ja karismaattisen naisen ku jonkun ruman miehen.

Vierailija
18/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl tää urasta käy. Ihan riittävästi huoraamista kun kelasta rahat ottaa ei tähän enää miestä tarvita. Ja mä ottaisin kyllä mieluummin jonkun kauniin ja karismaattisen naisen ku jonkun ruman miehen.

joten en voinut tietää, ettet pidä lapsista ja miehistä.

Rupea taiteilijaksi. Ekaksi pitäisi kyllä löytää joku taiteentukija, joka rupeaisi sponsaamaan sua...

Vierailija
19/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausi taiteilija-apurahaa.

Vierailija
20/59 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saat kunnollista hoitoa etkä tollasta