Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkävaistoinen totuudellinen tietäjä yrittää vaistota asioita, kysy jotain

Vierailija
10.03.2012 |

Kerro ikäsi ja jokin muu asia, mitä haluat kertoa. Helpottaa minua.

Kommentit (243)

Vierailija
21/243 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi! Kerrotko vielä, miksi hän ihan selvästi yritti, mutta sitten perääntyi kun tein aloitteen? Mikä oli syy tuohon kaikkeen, monta vuotta kestäneeseen "piirittämiseen"?

Tunsin itseni äärettömän tyhmäksi, tunnen edelleen, ja tuntuu vaikealta kohdata häntä :(

t. 77

Vierailija
22/243 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo huolettaa.

T. se 29-v opiskelija, joka epäröi minne sijoittua työelämässä

Terveyskin prakaa, mitenköhän sen kanssa hommat etenee?

Opiskelet ihan sopivaa alaa. Hae rohkeasti erilaisia työpaikkoja ja katsele, mitä on tarjolla. Valitse niistä, vaikka ihan vaistolla mikä tuntuu oikealta. Terveytesi tulee kohentumaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/243 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan huomenna niihin kysymyksiin, joita on jo tullut. Sekä viidelle ensimmäisenä tähän perään kirjoittaneille. Otan palautetta vastaan. Olen vajavainen minäkin. Saatan erehtyäkin. ap

Vierailija
24/243 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi! Kerrotko vielä, miksi hän ihan selvästi yritti, mutta sitten perääntyi kun tein aloitteen? Mikä oli syy tuohon kaikkeen, monta vuotta kestäneeseen "piirittämiseen"?

Tunsin itseni äärettömän tyhmäksi, tunnen edelleen, ja tuntuu vaikealta kohdata häntä

t. 77

Mutta aina omat estot ja pelot estivät lopulliset teot. Hän kyllä tuntee voimakkaita tunteita sinua kohtaan. Älä syytä itseäsi mistään. Et ole tyhmä, etkä ole tehnyt mitään väärää. Tämä asia menee läpi kyllä ja koettelemus sinulle, mutta jo odottaa sinua helpotus ja voitto asioista. ap

Vierailija
25/243 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin itseni äärettömän tyhmäksi, tunnen edelleen, ja tuntuu vaikealta kohdata häntä

t. 77

Mutta aina omat estot ja pelot estivät lopulliset teot. Hän kyllä tuntee voimakkaita tunteita sinua kohtaan. Älä syytä itseäsi mistään. Et ole tyhmä, etkä ole tehnyt mitään väärää. Tämä asia menee läpi kyllä ja koettelemus sinulle, mutta jo odottaa sinua helpotus ja voitto asioista. ap

Vierailija
26/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on merkinnyt hänelle, nykyiset tunteet ja toiveet?

Kiitos jos vielä jaksat minulle vastata :)

-Kolmekymppinen nainen

Vierailija
27/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias kahden lapsen äiti ja ammatiltani opettaja. Koen olevani sairas. Olenko? Saanko oireet kuriin?

Suosittelen läärin lähetteellä täydellinen verikuva. Se poissulkee monia tauteja ja antaa osviittaa, jos joku sairaus on. Ihan kuin näkisin sormia, herkät sormet ja nivelet, ihan nivelissä kipua. Mutta en ole varma. Jos tunnet masennusta, niin se voi heijastella kroppaan. Lääkäristä saat avun ja helpotuksen oireisiin. ap

Ja oikeassa olet nivelien suhteen siinä mielessä, että sormet ja nilkat ovat turvonneet valtavasti, polvet kipeitä, jatkuvaa väsymystä. Osaan oireista on ehkä löytymässä selitys mutta näihin turvotuksiin, jotka ovat siis jatkuvia, ei löydy eikä lääkäreitä tunnu edes kiinnostavan. Olen siis useammalla lääkärillä käynyt ja tutkimuksia on tehty. Minulla on voimakas tunne jostain perimmäisestä sairaudesta, lääkärit kuittaavat asian ylipainolla.

Toivoisin vain saavani selkeän viitteen siitä, onko jokin salakavala sairaus etenemässä vai yritänkö vain keksiä ylipainolleni tekosyytä.

Vierailija
28/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö miltä tulevaisuutemme näyttää? Muutammeko isompaan asuntoon kenties? Entä vieläkö löydän rinnalleni rakkauden vai olenko yksin hamaan loppuun? Kiitos jos jaksat sitten myöhemmin vastailla.

Vierailija
29/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö loppua terveysongelmilleni? entä miten näet täällä ulkomailla jatkamisen suomeen palaamiseen verrattuna?

Vierailija
30/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko taloudellinen tilanteeni parantumaan, ennekuin olen vanha? tulemmeko saamaan kolmannen lapsen? Tuleeko lapsilleni hyvä elämä Suomessa? kiitos.

Vierailija
31/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydänkö kevääksi työn josta tulen pitämään ja jota jaksan tehdä ( oman alan työt)? Vai haenko siihen pienempipalkkaiseen työhön jota tein 10-vuotta sitten? Saammeko lähitulevaisuudessa kolmannen lapsen (kaksi keskenmenoa takana), jos saamme onko hän tyttö vai poika? tulevatko jännitysoireeni/ajoittaiset ahdistusoloni jäämään vielä kokonaan pois elämästäni?

Olen kiitollinen jos pystyt vastaamaan näihin kysymyksiin.

Vierailija
32/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti kadulla kapakan edessa ja monissa paikoissa, ehka uteliaisuuttaan tutkisteli minua. En tarvitse tasta mitaan tietoa muuta, mutta kerroin, koska meedio sanoi helpottavan hanta, jos asioita kerrotaan.

Sama nainen rupesi myohemmin luonani siivoamaan aika ajoin, tuli joskus yllattaen ja halusi siivota. Tuli myos mummoni kanssa ja halusivat molemmat siivota. Annoin heidan tehda sen, kun se oli heille niin tarkeaa. eika tahankaan tarvitse nyt mitaan tietoa, tiedan jo, mutta meedion oloa haluan talla helpottaa.

Vierailija
33/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyoasioiden suhteen tiedat kylla itse mita olet tekemassa joten siihen en puutu.

toivottavasti jannitys ja pelot katoavat, ne on niin turhia.

Vierailija
34/243 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan ap asummeko Suomessa vai ulkomailla ensi syksynä? Entä miltä työkuvioni näyttävät? Onko perhe onnellinen?

Vierailija
35/243 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia asioita ei saa koskaan asettaa yhden sanomisten tai kokemusten varaan! Jos jotain osviittaa haluat, suosittelen sinua kysymään ainakin kahdelta muulta sekä keskustelemaan kahden ystäväsi kanssa. Sen jälkeen voit tehdä jonkinlaisia päätelmiä. En sanonut etteikö lapsi ole biologinen. Näin vain vauvan. Lääkärin kanssa nämä asiat parhaiten tietää. Jos sinulle on tarkoitettu adoptio, sinulle johdatetaan ja annetaan tarvittavat resurssit. Tiedän, että kaipuu on kova. Sinulla on täysi lupa kaivata, onhan se naisen perustarve! Mutta adoptiokaan ei ole yhtään sen huonompi ratkaisu. Eräs ystäväni, joka suunnitteli adoptiota, löysi ihanan ajatuksen jostain: Lapseni, et kasvanut kohdussani sydämeni alla, mutta kasvoit sydämessäni. Tätä en koe mitenkään, sanon vaan omana ajatuksenani: Joskus elämässä pitää hyväksyä raskaitakin asioita ja pettymyksiä. Mutta voi vaan hyväksyä, luottaa johdatukseen ja tehdä parhaamme. Toki voimme rukoilla asiaa ja sinulle biologista lasta. Lupaan rukoilla sinulle lasta tämän viikon joka ilta. Ja kun lupaan, niin en vaan lupaa, vaan rukoilen todella. Lohdutus ja rauha laskeutukoon sydämeesi. Älä pelkää. Olet turvassa ja sinut nähdään ylhäällä Hengen maailmoissa. Ja tuskasi nähdään ja haavasi. Lohdutusta sinulle rukoilen. ap

Tuntuu merkityksettömältä hokea sanaa kiitos, kun sitä hoetaan joka päivä, mutta kun mikään muu ei nyt ole tarpeeksi, niin sanon sen vielä: kiitos.

Resursseilla tarkoitin lähinnä taloudellista tilannetta, muutoinkin olemme miehen kanssa keskustelleet, että jos ei tule, niin ei tule, emme lähde lasta enää "tekemään". Mikä on tarkoitettu niin varmaan tapahtuu. Ehkä ylitulkitsin sanojasi, mutta toisaalta, ehkä niistä saan myös voimaa hyväksyä olemassa oleva tilanne ja se, että en voi (enää, hoitojen päätyttyä) itse vaikuttaa siihen, raskaudunko vai en. Kiitän viimeisistä sanoistasi, olet harvinaislaatuinen ihminen!!

Jos adoptio on teidän tie, niin taloudelliset resurssit järjestyy. Tätä tarkoitin. Ja muista, niin kauan toivoa on, kun täällä elämme. Minun hengellisellä äidilläni ei ollut yhtäkään biologista lasta, mutta hänessä toteutui sana: Lapsettomalla on enemmän lapsia kuin sillä, jolla on lapsi. Hänellä oli monta ns hengellistä lasta. Hän oli erittäin onnellinen, löysi sovun ja kaipaus täyttyi. Ei ehkä niinkuin itse nuorena halusi, mutta niinkuin oli Jumalan tarkoitus. Ja minun ystäväni joka harkitsi adoptiota eikä hänelle lääkärit luvanneet biologisia lapsia, meni hengelliseen kokoukseen. Siellä hänelle tuli sana: Herra parantaa jotain vatsassasi. Tänään hän on kolmen lapsen äiti. Rukoilen sinulle parasta, mitä kaipaat. ap

Vierailija
36/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että saisin asiaan selkoa. Sain seuraavan viestin unessani -15,19,11 tanja- ja sitä nimeä painotettiin siinä kunnolla. Saatko tästä mitään selkoa/tuntumaa?? Kiitos etukäteen

Vierailija
37/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon että saisin asiaan selkoa. Sain seuraavan viestin unessani -15,19,11 tanja- ja sitä nimeä painotettiin siinä kunnolla. Saatko tästä mitään selkoa/tuntumaa?? Kiitos etukäteen

t.31v

Vierailija
38/243 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa yhteyttä kaipaan minäkin! Itsekin fundalistimentisissa piireissä ollut, mutta ei minua hyväksytä siellä tällaisena kuin olen. Ja srk vasta onkin sellainen ns nokkimisjärjestys, kaikkein vahvimmat ja ulkoisesti uskossaan vahvat puhuvat ja ovat esillä, he rukoilevat ihmisten puolesta jne... Kai heille sit siunaantuukin lahjoja kun koko ajan niille on tarve. Mutta sitten kun itse olen tosi herkkä, arka ja vähän syrjäänvetäytyvä... Niin istun vaan siellä takapenkissä. Toivon että sitten omassa elämässä edes se, että käyn mummoni luona siivoamassa, olisi sitä tärkeää rakkauden työtä. Ja siis noita srk vahvojahan ei vanhainkodeissa näy, korkeintaan joku hartaustilaisuus jossa todistavat uskostaan ja lähtevät sitten kotiin... Minua ei hyväksytä, koska kuulemma kyselen liikaa, kyseenalaistan liikaa, olen liian liberaali, ymmärrän liikaa kun en tuomitse esim homoja niin.olen liian syntiin päin kun en tuomitse jne.. Ja näitähän ei sanota suoraan, vaan verhotaan esim esirukoustilanteeseen, että nyt herra auta tätä sisarta enemmän ojentautumaan sanasi mukaan ja ota turhat kyselyt pois ja auta muuttumaan ja pyhitykseen jne jne... Tai sitten vaan haetaan etäisyyttä ja vältellään... Oon aika turpaani henkisesti saanut srk. Mutta löytyy onneksi jotain pieniä ryhmiä, esim joku luterilainen paikka, missä saa olla oma itsensä ja ihminen. Ei hengellinen kone. No, tulipa vuodatus. ap

Vierailija
39/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselisin mitä kevät tuo minulle tullessaan? Miten opintojeni kanssa käy?

Vierailija
40/243 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v eloisa nainen.

Raha-asiat mättää... ja onko tuo mies pysyvä rinnallani? Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi