Ben & Jerrys jäätelö yliarvostettua! Mikä paras maku?
Kommentit (97)
Cookie dough ja fairy nuts! Nam! Yllättän hyvältä maistui myös Lidlin "kopiot"!
chocolate fudge brownie tai caramel chew chew. namnam.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 22:06"]
Lempparini oli baked alaska :(
[/quote]
Samoin! En ymmärrä miksei sitä enää saa. :(
Söin tänään sitä uutuusmakua, banaania, keksimurua sekä suklaata + toffeeta. Rakastan Chunky Monkey-makua (banaanijätski, saksanpähkinärouhe, suklaapalat), mutta tämä oli kyllä ISO pettymys! Ihan "turha" maku...
En kauheasti pidä Benj Jerry's -jäätelöstä, mutta suosikkimakuni on Bohemian Raspberry. Ulkomailla myydään mintun makuista Ben Jerrysiä, se olisi varmaan suosikkini jos pääsisin maistamaan. Pidän myös siitä Oh My Apple Pie -mausta.
Mutta Pappagallon jäätelöt on kyllä parempia.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 19:07"]
Söin tänään sitä uutuusmakua, banaania, keksimurua sekä suklaata + toffeeta. Rakastan Chunky Monkey-makua (banaanijätski, saksanpähkinärouhe, suklaapalat), mutta tämä oli kyllä ISO pettymys! Ihan "turha" maku...
[/quote]
Ooo, olen käynyt kaikki lähiseudun kaupat läpi odottaen, milloin tuo tulisi myyntiin. Ei ole näkynyt, vaikka jo kuukauden päivät on ollut Watch Out!-tarrat jäätelöhyllyjen ovissa.
61, missäpäin asut? Minä pk-seudulla. Citymarketista löysin.
t. 59
Chocolate Macadamia
suklaa- ja vaniljajätskiä, suklaakuorrutettuja macadamia-pähkinöitä
Mä ostin ihan intona kerran Pappagallon kirsikkaa kun tuota Ben&Jerry'sin Cherry Garciaa ei enää saa täältä ja se Pappagallo oli ihan outoa, outo koostumus jotenkin, oli enemmän kuin sorbettia muttei kuitenkaan yhtä hyvää kuin sorbetti. En tykännyt.
Ben&Jerry's on parasta, yleensä inhoan vaniljajätskiä mutta B&J:llä sekin maistuu sikahyvältä (esim Cookie Doughssa). Suosikkeja on Cherry Garcia (nyyh), Blondie Brownie ja Cookie Dough. Niin hyvää. Ja se kallis hinta on ihan hyvä kun ei enää oikein muut jätskit maistu ja kun on noin kallista niin tulee aika harvoin ostettua!
tykkäsin baked alaskasta. ne jääkarhut, nam! harmi ettei ole enää kaupassa.
on vissiin vielä kotimaista. Mitä viimeksi pyörittelin, niin Ingmanin ja Pirkan jäätelöt näytti tulevan Liettuasta.
Liian makeita ja jotenkin niissä on liikaa "tavaraa". Eihän ne edes enää maistu jäätelöltä, vaan joltain jäätelöjälkiruokasekoitukselta.
Mä tykkään enemmän ihan Valiojäätelöistä. Tiikeri on herkkua :)
Ylihintaista ja yliarvostettua sotkua.. Ei maistu kovin ihmeelliseltä. Samanlaiselta tehdasjäätelöltä kuin muutkin. Noista hintavista vaihtoehdoista Mövenpickin jäätelöt ovat paljon maukkaampia.
Pähkinäallergia valitettavasti rajoittaa valikoimaa omalla kohdalla.
ja Pappagalloa sekä Maatilan jäätelöitä. Ehdottomasti parempia kuin Ben & Jerrys ja kotimaisiakin ovat.
Vierailija kirjoitti:
ainakin cookie dough ja se joku lakritsi tai salmiakkipaska on ihan kamalia. suosikkia ei siis ole.
Cookie dough on just paras maku :0
Tulee ostettua kun on reilun kaupan kamaa. Nyt pakasteessa nököttää New York super fudge chunk.