Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ben & Jerrys jäätelö yliarvostettua! Mikä paras maku?

Vierailija
10.03.2012 |

Ei oikein suosikkia löydy.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät taida keliaakikolle käydä? Onko kukaan teistä muista uskaltanut kokeilla noista mitään? Itse en ole, kun suurimmassa osassa on jo nimessä keksi/pulla/taikina...

Vierailija
42/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin cookie dough ja se joku lakritsi tai salmiakkipaska on ihan kamalia. suosikkia ei siis ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki:

*chunky monkey (se banaani suklaalastuin ja pähkinöin)

..sen kans ehdottomasti samaan kippoon:

*new york super fudge chunk

tai

*chocolate fudge brownie

Vierailija
44/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaajädeä, vaahtokarkkiraitoja ja suklaakaloja.

Itse olen tykännyt ihan kaikista kyllä, ihan paria en ole ehtinyt vielä maistaa. Siis niistä mitä Suomessa saa ilman mitään Kamppien jädekiskoja.

Vierailija
45/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin cookie dough ja se joku lakritsi tai salmiakkipaska on ihan kamalia. suosikkia ei siis ole.

Vierailija
46/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kun on jenkkijäätelöö...

Vierailija
47/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita en ole maistanut. Tosin Mövenpickin vaahterasiirappi-saksanpähkinä on samanveroista ja edullisempaa.

Vierailija
48/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihintaista ja yliarvostettua sotkua.. Ei maistu kovin ihmeelliseltä. Samanlaiselta tehdasjäätelöltä kuin muutkin. Noista hintavista vaihtoehdoista Mövenpickin jäätelöt ovat paljon maukkaampia.

Vierailija
49/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehmät saa laiduntaa vapaasti, munat on vapaankanan ja vanilja, kaakao jne reilun kaupan kamaa.

Mistä suomalaisesta jädest voitte sanoa samaa?

Vierailija
50/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*new york super fudge chunk

tai

*chocolate fudge brownie

Vierailija
51/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä suomalaisesta jädest voitte sanoa samaa?"

ei voi sanoa ei.

Vierailija
52/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fairly Nuts on oikeesti namia :)

Vierailija
53/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monia kotimeijereitä jossa valmistetaan lähijäätelöä luomuaineksista...koita vähän googlettaa...

Vierailija
54/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelömassan puolesta B&J on yliarvostettua, se on toki tiivistä mutta aika vetistä. Sattumien koko sen sijaan on kohdallaan. Kalliista jäätelöistä Häagen-Dasz on parempaa, mutta sitä olen nähnyt vain paria eri makua. Pirkan pikkupurkkijäätelöt on myös hyviä. Parasta makua en beejiistä osaa sanoa kun en ole läheskään kaikkia syönyt enkä muutenkaan aikoihin, mutta ainakin chocolate fudge brownie on hyvää...

Vierailija
55/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suomijädestä voi sanoa samaa? Et siis osannut vastata kymykseen vaan heittelet vain jotain :D

Ja tietysti bonuksena, että saatavilla joka kaupasta, en aja jonnekin taivalkoskelle yhden pakastemaitopönikän takia.

Vierailija
56/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nami!!!!!!

Vierailija
57/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolla sattumia ja mm. browniet paistetaan kodittomien toimesta, lahjoittavat hyväntekeväisyyteen rahaa (Suomessakin juuri meni useampi tonni jollekin kohteelle), käyttämänsä vanilja on reilun kaupan jne.

Vierailija
58/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkimakuja on Vermonster ja Fairly Nuts. Caramel Chew Chew odottelee pakastimessa. Toffeen ystävänä luulen, että siitä tulee yksi suosikki lisää.

Vierailija
59/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista siks kun niissä on ne sattumatkin hyvän makuisia. Kerran ei kaupassa ollut mun lempparimakua chocolate fudge brownie, ja vieressä oli muistaakseni Pirkan vähän vastaava. Ostin, ja petyin. Pieniä suklaakikkareita jotka oli pahemman makuista suklaata kuin halvoissa suklaamunissa.

Vierailija
60/97 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cookie dough, jonka cookie-taikinaa voisin syödä vaikka pelkästäänkin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi