Suosittele hyvää öljyä/voidetta raskausarpien
Kommentit (11)
laitoin sitä joka ilta vatsalle ja rinnoille, yhtään arpea ei tullut.
suositellut! Osaisitko kuvailla sen tuoksua? Onko voimakkaan yrittinen, kuten monet sarjan vartalo/muut ihonhoitotuotteet?
Luulisin, ettei se arpien tulo hirveästi riipu siitä rasvaako vai ei. Ja olen tuollaista jostain lukenutkin. Itselleni ei tullut yhtään arpea ja en rasvannut. Kaveri rasvasi ja tuli paljon. Että tiedä häntä. Enemmän se on kai kiinni ihotyypistä, toisilla paljon joustavampi iho kuin toisilla. Mutta ei kai siitä rasvaamisesta tietty haittaakaan ole, jos vain käyttää jotain mahd. luonnonmukaista rasvaa, esim. luomu kookosöljyä luontaistuotekaupasta tai oliiviöljyä ruokakaupasta.
vatsassa, rinnoissa paljon, mutta ne on tullut jo aiemmin
Mutta jojobaöljy on ainakin sellainen, joka ehkäisee ja korjaa arpia.
ja siitä sarjasta sheavoi/oliiviöljy. Tarkoitettu nimeomaan raskausarpiin ja myös vauvan ihon hoitoon. Aivan mahtava tuote!
Nyt raskauden aikana olen käyttänyt seuraavia rasvoja:
Nivea perusvoide
The body shop Cocoa Butter stick
Oliiviöljy
weledan raskausajan öljy
Lisäksi paria kauppojen omia raskausajan hierontaöljyjä ja -rasvoja
Näitä vaihtelevasti, eniten oliiviöljyä.
Arpia on kyljissä ja rinnoissa (en ole ollut kovin huolellinen), vatsa kai turposi tarpeeksi hitaasti.
Olen juonut runsaasti vettä ja syönyt kasviksia, liekö merkitystä.
Weledan öljy haisee kamalalta, joku kysyi. Ainakin omaan nenääni. Todella voimakas tuoksu, ja alku- ja loppuraskaudesta oli liian voimakasta tököttiä yliherkälle nenälle.
Rasvailin eniten kun ihon venyminen sai kutiamista aikaan.
ei siihen oikeasti mitkään rasvat auta. mutta hyvästähän se noin muuten on kosteuttaa. synnytyksessäkin voi muuten tulla raskausarpia, jos turpoo tms. minulle ainakin tuli, vaikka siihen saakka pärjäsin ilman.
koko raskauden ajan Clarinsin öljyä, eikä tullut yhtään arpea. Sen sijaan kaikilla muilla suvun naisilla on, ja minullekin tuli teininä kasvuvaiheessa reisiin, joten uskon todella tuohon öljyyn. Mulla oli nimittäin tosi iso maha :)
ja ei ensimmäistäkään raskausarpea missään kohtaa kehoa. Olen ymmärtänyt, että raskausarpien synty riippuu ihosta. Eli miten se kestää venymistä.
Perusvoiteella voitelen, mutta ihan sen takia, että suihkun jälkeen iho kuivuu ja kutisee. Ja jos raskausarpia tulis, niin ne sitten tulis kaikesta huolimatta.
Hyvää ja halpaa! Käytin sitä siitä lähtien kun kumpu alkoi näkymään ja minulle ei tullut ensimmäistäkän raskausarpea.