Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ben & Jerrys jäätelö yliarvostettua! Mikä paras maku?

Vierailija
10.03.2012 |

Ei oikein suosikkia löydy.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihinnoiteltua se on muttei yliarvostettua! Toisaalta tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa (minä) :D Se missä on suklaajädeä ja brownieta <3 se on paras. 

Vierailija
22/97 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tekemistä jäätelön kanssa, sokerikermasotkua. Ja lisäksi sikahintaista. Ostaa ken tahtoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään tekemistä jäätelön kanssa, sokerikermasotkua. Ja lisäksi sikahintaista. Ostaa ken tahtoo.

Vierailija
24/97 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben&Jerry's on parasta mitä tiedän :D Suosikki makuja on chocolate fudge Brownie ja half baked. Myös what-a-lotta chocolate on herkullista :P Baked Alaskaa olisin aikoinaan halunnut maistaa, mutta senkin piti lähteä pois :'(

Vierailija
25/97 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparini oli Baked Alaska, mut sitä ei oo ollut tarjolla enää pariin vuoteen?

Vierailija
26/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cookie doughin pienen purkin otin tänään maistiaiseks. Huomenna ostaan iso purkki.. nam ;)

Vierailija
27/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi Cinnamon buns on ihan parasta! Kaikista maistamistani tykkään, mutta tuo kiilasi ykköseksi :)

Vierailija
28/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaverin jäätelö <3<3<3

Vierailija
29/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfy my bowl <3333 banaanijätskiä, kinuskikastiketta, keksiraitoja ja suklaata!

Vierailija
30/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ben an jerrys jätski mitä maistoin oli se joku cooky dough oli korkeet odotukset ja petyin pahasti ehkä paskinta jäätelöä mitä oon maistanu :D muutamia taikina hippuja sen mauttoman jäätelön seassa. Te varmaan ostatte myös starbuksista kun on nii trendikästä kävellä se kuppi kädessä mut joo ylihinnoteltua shaibaa

Vierailija
31/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red velvet on ihanaa. Ei saa suomesta :'(

Vierailija
32/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi tykkää B&J jäätelöistä, mutta ostin kuitenkin That's My Jam Core,  Chocolate & Raspberry Ice Creams with Fudge Chips & a Raspberry Core.  Tätä voi muutaman lusikallisen syödä. En tykkää kun nämä jäätelöt sulaessaan muuttuvat vetiseksi. Valion jäätelöt ovat parhaita. Täällä Amerikassa jäätelöt ovat huonoja, mutta valikoimaa on runsaasti. Häagen-Dazs menettelee. 

Vierailija
33/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

cookie dough

Vierailija
34/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikeasti niin ylihinnoiteltuakaan ole, jos vertaa tavallisiin puikkojäätelöihin. Ostat kolme 2,19€ hintaista jätskiä niin köyhdyt saman verran... b&j on hyvää!

Vierailija
35/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä tököttiä. Tyypillinen jenkkisotku. Sokeria ja tahmeutta sekoitettuna teolliseen rasvaan ja maku puuttuu. Suklaassa ei ole suklaata.
En osta kun on ameriikan peetä.

Vierailija
36/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan edes voi kuvitella että jossain maailmanluokan korporaatiossa olisi joku kodittomien lauma paistelemassa keksejä. Lisäksi jos suomalainen firma leveilisi tällaisella niin ay-liike heti tivaamassa palkkausta. Eikö keksien paisto ole työtä josta kuuluu maksaa palkka jolla asunnon voi sitten vuokrata. Siis orjatyöllä tehtyä sotkua on tämä jäätelö.

Vierailija
37/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Baked Alaskasta, mutta sitäpä ei enää saakaan :/ Yleiskokemus uusista mauista on se, että ne ovat sekavia, ylimakeita ja jäätelöä on suhteessa oheismoskaan liian vähän purkissa. On jotenkin inhottavaa syödä sellaista paakkuista tahmaa. Plus inhoan pullia ja keksejä, ja niitä tuntuu löytyvän joka ikisestä mausta nykyään. Blondie/Brownie-corejäätelö on ihan hyvää, mutta siinä se taikina onkin tasaista ja pakattu niin, että voi itse vaikuttaa siihen paljonko jäätelöä ja sitä tulee kerralla lusikkaan. 

Vierailija
38/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse paljoa ben and jerry jäätelöistä tykkää. Kauan suosikki oli vaahtokarkki valkosulkaa, mutta ottivat pois myynnistä

Nyt uusin cinnamonbun on kyllä aika törkeen hyvää. Itse en yhtään tykkää esim cookie dough, strawberry cake tai muista mauista, pelkästään tuo cinnamon bun

Vierailija
39/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2012 klo 18:42"]

lehmät saa laiduntaa vapaasti, munat on vapaankanan ja vanilja, kaakao jne reilun kaupan kamaa.

Mistä suomalaisesta jädest voitte sanoa samaa?

[/quote]

Kannattaa testata esim. Jymy -jäätelöitä.

Vierailija
40/97 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa tulee kun itse tekee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi