Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko rakastellut ympärileikatun naisen kanssa?

Vierailija
06.03.2012 |

Miten suhtautuisit tällaiseen tilanteeseen, jos kohdalle osuisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollakseni rehellinen, varmaan ensin hämmentyisin. Mutta eiköhän se keskustelemalla selviäisi, miten ottaa huomioon ympärileikkauksen jäljet. Viime kädessä kyse on kuitenkin samasta henkilökohtaisesta huomaavaisuudesta, jota haluaisin kaikessa seksissä toteuttaa. Vaan toistaiseksi pitää lähinnä huomioida tuon kyllikin vaatimukset, ja se ei liikoja pyytele.

Vierailija
2/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän leikataan pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sattuu koko elämän ajan. Seksi, synnytys yms, joka menkkaveren poistuminen tuottaa hankaluuksia ja kipua! Sen on tarkotuskin tuottaa, ettei nainen vaan pettäisi miestään, näin nainen sidotaan mieheensä tiukemmin, ettei vain nauttisi seksistä. Sairasta, sanon minä.

Vierailija
4/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanan pitäisi olla jopa, sorry.

Vierailija
5/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen on ommeltu umpeen (jätetty pieni aukko virtsaa ja verta varten, joskus jopa niin pieni, että virtsakin tulee vain pisara kerrallaan), niin kyllähän yhdyntä vaatii repeytymistä, jollei ympärileikkausta ole kirurgisesti avattu.

Vierailija
6/6 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että osalla leikataan klitoris, muttei muuten ommella kiinni ja että se veisi aika lailla kyvyn saada seksistä ns. kunnollista ntuintoa muttei vaikeuttaisi esim. synnytystä, kuukautisia jne.

Niin tarkoitus ei sitten ole vähätellä klitoriksen poiston aiheuttamia vaurioita.

Se sattuu koko elämän ajan. Seksi, synnytys yms, joka menkkaveren poistuminen tuottaa hankaluuksia ja kipua! Sen on tarkotuskin tuottaa, ettei nainen vaan pettäisi miestään, näin nainen sidotaan mieheensä tiukemmin, ettei vain nauttisi seksistä. Sairasta, sanon minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä