Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti sivusuhteestaan

Vierailija
23.03.2012 |

Mies on reissussa ja juttelimme illalla puhelimessa. Mies jäi kiinni pettämisestä työkaverin kanssa, mutta on vannonut että juttu on ohi. Mulla on kyllä omat epäilykseni asiasta, mutta olen sanonut miehelle että toivon hänen sanovan asian minulle suoraan. En yksinkertaisesti kestäis enää, jos mies jäis "kiinni".

Yleensä mies on vastannut kysymyksiini mahdollisesta suhteesta heti kieltävästi, mutta kun eilen sanoin että tiedän että oot vielä tekemisissä sen Liisan kanssa, niin mies vastasi että miten niin muka. Kun mulla ei ollut antaa todisteita, alkoi mies kieltää suhteen. Mies oli juonut muutaman kaljan ja oli kovasti ärtynyt puhelimessa.

Mitä mieltä, onko mulla syytä epäillä? Vai annanko olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pettää sua kohta, koska sä kuitenkin uskot sen pettävän sua.

jos haluat, keskustele asia loppuun hänen kanssaan yritä antaa anteeksi ja jos et siihen kykene, yritä edes antaa asian olla, äläkä utele koko aikaa. toki pettämisen prosessointi voi sinulla itselläsi viedä vuoden tai enemmänkin, mutta tuollainen syyttely ei teidän suhdettanne paranna.

Vierailija
2/2 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi antaa anteeksi ja kuvitella, että suhteenne toimii, jos koko ajan jankutat, epäilet ja syyllistät. Toki miehen on ansaittava luottamuksesi ja ymmärrän, että tällä hetkellä luottoa ei ole, mutta ei tuo epäilysten esittäminen ja asiasta jankuttaminen tee muuta kuin sen, että mies syyllistää sinut suhteenne tilasta.

Käyttekö pariterapiassa? En tiedä, miten sinun tulisi edetä, mutta en usko, että olet nyt oikealla tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän