Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä SINÄ haluat??

Vierailija
05.03.2012 |

rahaa et saa.... eli mitä kaipaat, tarvitset? mikä helpottaisi elämääsi?? tai muuten vaan tekee mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan että pysyisin energisenä, että jaksaisin hoitaa lapset ja kodin. Että vauvavuodesta tulisi mukava ja koko perhe voisi hyvin.

Vierailija
82/105 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni (7 v) oppisi jonain päivänä puhumaan. Helpottaisi hänen elämäänsä niin paljon.

Ja itsekin toivoisin apua uniongelmiin, itsellä pahat nukahtamisongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa.

Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan.

Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä.

En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.

Vierailija
84/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppia ottamaan asiat juuri sellaisina kuin ne tulevat ja ennen kaikkea hyväksymään ne ilman kiukuttelua. Ärsyynnyn ihan liian helposti asioista, joille ei oikeasti voi mitään.

Vierailija
85/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).

Vierailija
86/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim, jos on vaan jonkun vitamiinin puute? tai joku sun elin nyt sanoo itsensä irti? kotona hometta? oletko itse ottanut selvää?

joo tyhmää mun on neuvoa, tietysti olet ottanut asiasta selvää, mutta onko mitään johtolankaa? monella lääkärillä olet käynyt?

mulla olisi kyllä yksi neuvo... ei sellainen joka parantaa, mutta saisit lisätutkimuksia..

Vierailija
87/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim, jos on vaan jonkun vitamiinin puute? tai joku sun elin nyt sanoo itsensä irti? kotona hometta? oletko itse ottanut selvää?

joo tyhmää mun on neuvoa, tietysti olet ottanut asiasta selvää, mutta onko mitään johtolankaa? monella lääkärillä olet käynyt?

mulla olisi kyllä yksi neuvo... ei sellainen joka parantaa, mutta saisit lisätutkimuksia..

Vierailija
88/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun hoitamaan lapsiani ainakin viikoksi. itsellä oikea käsi kipsattu

Vierailija
89/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla kuin teflon. Muiden mielipiteet eivät tarttuisi minuun. Ilkeiden kommenttien jälkeen jatkaisin vain matkaa onnellisesti hymyillen.

Vierailija
90/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppia ottamaan asiat juuri sellaisina kuin ne tulevat ja ennen kaikkea hyväksymään ne ilman kiukuttelua. Ärsyynnyn ihan liian helposti asioista, joille ei oikeasti voi mitään.

ottanut vaikka joogatunteja? opetellut säästämään hermojasi? lapsilleko hermostut?

itsellänikin vähän sama ongelma.. no ratkaisin sen niin, että ajattelen, että tämä päivä voi olla viimeinen kun näen lastani ja yritän olla mahdollisimman ihana, vaikka olenkin aikamoinen kiukkuperse.. Tietysti rajoja on, mutta en jaksa turhaan raivota, koska siitä tulee itsellekin todella paska fiilis ja se, että äiti on väsynyt, ei ole lapsen syytä (vaikka onkin) :)) lapsi kun ei ymmärrä (vaikka ymmärtääkin) mutta ei samalla tavalla kuin aikuinen :)

Vierailija
91/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla kuin teflon. Muiden mielipiteet eivät tarttuisi minuun. Ilkeiden kommenttien jälkeen jatkaisin vain matkaa onnellisesti hymyillen.

mielestäni kaikista helpoiten pääsee ohi, jos on joku joka tukee ja on se vahva ihminen, esim, äitini on kaunis ja todella viisas ja vahva ihminen... minä taas vähän... tyhmempi :D

hän sanoo aina oikeat sanat jos joku kävellyt ylitseni.. ja olen oikeasti opetellut sen, että en vaan kuuntele, pystytkö kuvittelemaan, että olet vesiputouksen takana siellähän on kamala meteli, eikä sitä toista kuule oikein hyvin, vaikka toinen huutaisiki..

Vierailija
92/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun hoitamaan lapsiani ainakin viikoksi. itsellä oikea käsi kipsattu

etkä kenestäkään saa apua? edes hoitajaa?

Vierailija
93/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa.

Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan.

Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä.

En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.

Pyydä lähete neurologille jos et ole jo siellä käynyt. Kyllä tossa tilanteessa jo masentuu...

Itselleni haluaisin itsevarmuutta, päätöskykyä ja

lisäenergiaa myös.

Vierailija
94/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).

eli et rakasta häntä??? jos rakastat, niin teeppä se, kun masturboit niin ajattele sitä miestä ketä haluat ;) kokemusksesta voin sanoa, että ohi menee :) tai viimeistään silloin, kun näet sen toisen miehen, vaikka överikännissä tai tekemässä jotakin oksettavaa :DD

Vierailija
95/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et rakasta häntä??? jos rakastat, niin teeppä se, kun masturboit niin ajattele sitä miestä ketä haluat ;) kokemusksesta voin sanoa, että ohi menee :) tai viimeistään silloin, kun näet sen toisen miehen, vaikka överikännissä tai tekemässä jotakin oksettavaa :DD

Rakastan miestäni tosi paljon.

Vierailija
96/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdatko vai onko vaan "unelma" joka ei koskaan toteudu?

Vierailija
97/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan miestäni tosi paljon.

ei pysty seksiin? ja siis saat harrastaa miuden kanssa? no jos asia niin, niin mikäs estää?

Vierailija
98/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdatko vai onko vaan "unelma" joka ei koskaan toteudu?

No olen yrittänyt jo 2 vuotta vaihtaa, muttei ole onnistunut, joten unelmaksi näyttää jäävän. Nenän meinasin kyllä leikkauttaa tänä vuonna vielä.

Vierailija
99/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitä on monia, mutta pääasiassa yleis-terveyskeskuslääkäreitä.

Verikokeita on otettu vaikka ja mitä. Koomista onkin että kaikki arvot ovat normaalit, tai pikemminkin oikein hyvät. Hemoglobiini, verenpaine, allergiatestit, sokerirasitus, kilpirauhasen vajaa tai liikatoimintaakaan ei pitäisi olla.. en edes muista mitä kaikkea on jo testattu mutta lukuisissa verikokeissa on tullut käytyä.

Mutta tää toimii täällä sillätavalla että mun pitää itse kattoo netistä mihin oireet viittaa ja kerjätä lääkäriä laittamaan lähete kyseiseen testiin. :) Surkuhupaisaa.

Vitamiineja syön.

Lääkäri meinaa että on normaalia että lapsiperheen äiti on väsynyt. Haluaisin vain tietää jonkun toisen tapauksen missä lapsiperheenäiti oireilee näin fyysisesti.

Pitääpä tosiaan seuraavaksi kerjätä lähetettä neurologille. Se ei ole käynyt vielä mielessäkään.

Luulen että kohtapuolin siirryn yksityiselle puolelle. Tää on todella kuluttavaa "pelleilyä" tuolla tk.n puolella. Alan kohta itsekin ajatella että olen luulotautinen.

Mutta kerro ihmeessä jos jokin neuvo on mielessä?

T. 2

Vierailija
100/105 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitä on monia, mutta pääasiassa yleis-terveyskeskuslääkäreitä.

Verikokeita on otettu vaikka ja mitä. Koomista onkin että kaikki arvot ovat normaalit, tai pikemminkin oikein hyvät. Hemoglobiini, verenpaine, allergiatestit, sokerirasitus, kilpirauhasen vajaa tai liikatoimintaakaan ei pitäisi olla.. en edes muista mitä kaikkea on jo testattu mutta lukuisissa verikokeissa on tullut käytyä.

Mutta tää toimii täällä sillätavalla että mun pitää itse kattoo netistä mihin oireet viittaa ja kerjätä lääkäriä laittamaan lähete kyseiseen testiin. :) Surkuhupaisaa.

Vitamiineja syön.

Lääkäri meinaa että on normaalia että lapsiperheen äiti on väsynyt. Haluaisin vain tietää jonkun toisen tapauksen missä lapsiperheenäiti oireilee näin fyysisesti.

Pitääpä tosiaan seuraavaksi kerjätä lähetettä neurologille. Se ei ole käynyt vielä mielessäkään.

Luulen että kohtapuolin siirryn yksityiselle puolelle. Tää on todella kuluttavaa "pelleilyä" tuolla tk.n puolella. Alan kohta itsekin ajatella että olen luulotautinen.

Mutta kerro ihmeessä jos jokin neuvo on mielessä?

T. 2

jos "pyörtyisit" kadulla... onnistuisiko se? varmasti sitten tutkittais... lyyhistyt vaan maahan ja toivotaan, että joku soittaa ambulanssin... tietysti sovit miehesi kanssa, että on sillon varmasti lasten kanssa...

kuulostaa ehkä todella tyhmältä, mutta jos ei kerran tutkita ja sulla on varmasti joku.. jos tietty varaa yksityiseen, niin sinne mars! yritä vaikka englannin kielisiltä sivuilta googletella, näin se vaan menee, että pitää itse tietää mikä vaivaa...

pistä vaikka tänne aloitus, jos ihmisillä olisi ideoita..??