Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä SINÄ haluat??

Vierailija
05.03.2012 |

rahaa et saa.... eli mitä kaipaat, tarvitset? mikä helpottaisi elämääsi?? tai muuten vaan tekee mieli?

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvä pudottamaan painoa kun siihen ryhdyn, mutta mokoma tulee aina takaisin.

Vierailija
22/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantua tästä syövästä, haluaisin että nämä raskaat hoidot olisivat kohta ohi. Haluan parantua, että voisin jatkaa normaalia elämää perheen kanssa ja päästä töihin. Haluan olla paikalla ja nähdä kun lapseni kasvavat, he tarvitsevat äitiään vielä pitkän aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantua tästä syövästä, haluaisin että nämä raskaat hoidot olisivat kohta ohi. Haluan parantua, että voisin jatkaa normaalia elämää perheen kanssa ja päästä töihin. Haluan olla paikalla ja nähdä kun lapseni kasvavat, he tarvitsevat äitiään vielä pitkän aikaa...

Vierailija
24/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa MS-taudilta. Onko ne kokeet tehty? Nyt neurologille.

Vierailija
25/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttia elämästä.

Raha riittää, rikas en ole enkä edes hyvin toimeentuleva, mutta silti. Nälkää/puutetta ei ole, oikeastaan voisin jopa säästää hieman enemmän.

Mitä muuta haluaisin? Jos saisin ihan tuosta vaan valita, toivoisin tiettyjen ihmissuhteiden rakentuneen alkujaankin toisella tavalla, eri lähtökohdista.

Vierailija
26/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa.

Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan.

Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä.

En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.

Arvot olivat "hieman koholla" monen vuoden ajan, mutta kukaan ei osannut kuvitella mitään. Onko sulla maksa-arvot ok, 2?

Vierailija
27/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä työtä, josta tykkään. Ongelma on, että en tiedä mikä se työ olisi. Nykyinen työ on kaikkea muuta mitä haluan tehdä.

Vierailija
28/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa.

Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan.

Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä.

En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.

Arvot olivat "hieman koholla" monen vuoden ajan, mutta kukaan ei osannut kuvitella mitään. Onko sulla maksa-arvot ok, 2?

Vierailija
29/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä olisit se josta minä kirjoitan jne. :-D Mutta ei niin taida olla; sinäkin olet varmaan nainen.

Tosin minun toiveeni ei edes ole seksi ja hauskanpito, vaan läheinen ystävyys. Haluan olla tämän ihmisen uskottu ja tukija, kiintymyksen kohde ja mahdollinen hellyyden lähde silloin kun hänellä (tai vastavuoroisesti minulla) on raskasta.

Samantapaista. Mullakin on ihminen, jolle haluaisin olla tuota. Ja jos hän olisi mulle. Mutta jollei se millään tavoin toteudukaan, niin sitten vaan tyydyn ajattelemaan hänestä hiljaa mielessäni kauniita ajatuksia niin kauan kuin hän mielessäni käy. Eli että hänellä olisi hyvä elämä ja siinä hyvä olla -niin kuin varmasti jo onkin. Jotenkin tosiaan ehkä se hellyys on siinä päällimmäisenä mielessäni.

t. 34 & 41

Varmasti monikin ihminen kaipaa syvällisellä tasolla jotakin toista ihmistä, uskoisin. No toivottavasti sulla toteutuu "omasi" kanssa joku sen suuntainen mitä kaipailet.

Ja joo siis minä olen nainen.

46

Vierailija
30/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti monikin ihminen kaipaa syvällisellä tasolla jotakin toista ihmistä, uskoisin. No toivottavasti sulla toteutuu "omasi" kanssa joku sen suuntainen mitä kaipailet.

Ja joo siis minä olen nainen.

46

.... jos eteen tulisi mahdollisuus todella muodostaa tällainen ihmissuhde ajattelemani ihmisen kanssa, voisin hyvinkin todeta etten sittenkään halua sellaista. Nämä ovat tällaisia hetkellisiä haikailuja. t. se jolle vastasit

Vierailija
31/105 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin lenkkeillen ja etenkin perheen kanssa.

Tuotahan tosin saisi, jos rahaa olisi riittävästi...

Vierailija
32/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitaa lapsia kotona hoitovapaan päätyttyäkin. Valitettavasti tämä ei tule toteutumaan. Hullua että juuri kun olen saanut kolmannen lapsen vähän isommaksi ja "tunnelin päästä näkyy valoa", kaikki nukkuvat jo suunnilleen ja päivisin ehtii tehdä jotain mielekästä niin pitää palata töihin.

Vierailija
33/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä olisi sanottavaa :)

Vierailija
34/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa. Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan. Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä. En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.

Pyydä sidekudosreumojen vasta-aineet otettavaksi (ei siis pelkkä reumafaktori). Sjögrenissä kaikkein voimakkain oire on väsymys, joka ei siis nukkumalla poistu. Onko borreliakokeet otettu?

Tsemppiä sulle,

t. 2 vuotta lääkäreissä juossut

Vierailija
35/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojakin toiveita, jotka saa mut välillä melkein leijumaan jossakin yläimoissa puhtaasta ilosta, kun vaan ajattelenkin niitä.

Vierailija
36/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojakin toiveita, jotka saa mut välillä melkein leijumaan jossakin yläimoissa puhtaasta ilosta, kun vaan ajattelenkin niitä.

sanon aika usein, että pitää unelmoidakin :) vaikka ei koskaan toteutuisi niin on se ihana se hetkellinen "onnen" tunne :)

Vierailija
37/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä elämässä jo oppinut ettei suunnilleen mikään mene välttämättä just niinkuin haaveili, mutta joskus tulee sellainen ihmeellinen aika vahva varmuus jonkun asian suhteen. Sitä kohti sitä sitten parhaansa mukaan yrittää mennä.

Vierailija
38/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla tuli jo paljon esille erilaisia toiveita, niista paallimmaisena jai mieleen tuo ajassa matkustaminen. Minakin tykkaan siita kovasti. Ja esteettisempaa ymparistoa kaipaan. Tunnen hellyytta monia kohtaan.

Vierailija
39/105 |
07.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen todella tyytyväinen elämääni. oon vaan ihan törkeän väsynyt ja purskahtelen itkuun julkisilläkin paikoilla helposti.

Uni, edes yksi yö auttaisi.

En kärsi unettomuudesta, vaan kahdesta alle 3-vuotiaasta päivisin ihanasta, mutta öisin huonosti nukkuvasti lapsesta.

3 vuotta 5-7 tunnin rikkonaiset unet on tehnyt mut ihan hermoraunioksi.

Vierailija
40/105 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei kyseessä ole CFS, krooninen väsymysoireyhtymä?