mitä SINÄ haluat??
rahaa et saa.... eli mitä kaipaat, tarvitset? mikä helpottaisi elämääsi?? tai muuten vaan tekee mieli?
Kommentit (105)
Oman olemisen tapani olen loytanyt, olen aivan varma siita. Katselen tassa nyt kaikessa rauhassa.
Kaikki muut tässä ketjussa...noh, minä kaipaan asioita, joita ei voi saada kuin fantasiamaailmassa.
Olisi aika tökeröä edes sanoa, mitä minä haluan.
Sen takia on hammentavaa, etta joku antaa viitteen toiveistaan, muttei kerro loppuun. Voi tietysti olla, ettei kaikkia haaveita ja unelmia tosiaan kannata kertoa, ne voivat varittaa sita kuvaa, joka muille muodostuu tasta ihmisesta.
Kuuntelin tassa vahan aikaa sitten eraan ihmisen haaveita ja taytyy sanoa, etta aika erikoisilta vaikuttivat jopa minun korvissani, vaikka olenkin monien haaveita kuunnellut. Huolestuinkin hiukan, etta ymmartaako varmasti eron fantasian ja todellisuuden valilla.
En nyt viittaa talla edelliseen puheenvuoroon, vaan eraaseen toiseen henkiloon.
rahaa et saa.... eli mitä kaipaat, tarvitset? mikä helpottaisi elämääsi?? tai muuten vaan tekee mieli?
ihan ensimmäisenä (surullista kyllä) tuli mieleen että haluaisin että mieheni HALUAISI minua enemmän. Siis seksuaalisesti. Olen kyllä puhunut asiasta hänen kanssaan että ehkä asia parantuukin;)
Toivottavasti paranee ja miksi ei voisi parantua?!
Toivottavasti paranee ja miksi ei voisi parantua?!
siitä että hän käyttää masennuslääkkeitä unettomuuteensa. Niissä sivuvaikutuksena tulee haluttomuus. Ennen se ei häirinnyt koska käytin epillereitä jolloin minultakin hävisi halut mutta nyt kun lopetin niin.... Joskus harmittaa se kun tuntuu että olen ruma kun hän ei enää tule omaalotteisesti halimaan ja hieromaan itseään minua vasten. Mutta tiedän että hän ei pidä minua oikeasti rumana ja tiedän että hän rakastaa minua aivan kuten minäkin häntä. Juuri rakkauden takia kestänkin sen hänen haluttomuutensa.
Eika se sitten valttamatta enaa tunnu kestamiselta vaan olemiselta. Ei siis oleta, etta pitaisi olla joitain tiettyja asioita, vaan odottaa sita, etta voisi ikaan kuin olla. Etta toinenkin voisi olla sellainen kuin on.
Kaikki esiin, hyvat ja huonot asiat. Ihan madatkin asiat esiin, niin paraneminen voi alkaa. Parantua voi varmaan hyvin nopeastikin, kun matapaise puhkeaa.
Kaikki muut tässä ketjussa...noh, minä kaipaan asioita, joita ei voi saada kuin fantasiamaailmassa.
Olisi aika tökeröä edes sanoa, mitä minä haluan.
Uskottele itsellesi mitä haluat. Mä taas ajattelen aika toisin omassa tilanteessani. Tai paremminkin ajattelen mielelläni mahdollisimman vähän kerrankin, haluan vaan TUNTEA tämän. Rauhan tunne tosin on mennyttä (kamalaa), mutta olen niin elossa ja nyt myös aika hukassa ja itseäni soimaan kiivaastikin mm. itsekkyydestä tässä kohtaa. Voi ei. :(
Taidanpa siis sittenkin ymmärtää mitä tarkoitat. Mutta kun mun sydämeeni on asettunut joku ihan niin kuin se olisi itsestäänselvästi sinne aina kuulunutkin. Montako kertaa elämässä se sydän sillä tavoin sekoaa? En mä tätä todellakaan etsinyt!!! Paljonko on varaa kuitata vaan haihatteluna. Omalla kohdallani (joka epäilemättä onkin täysin erilainen tilanne kuin sulla, joten älä mua kuuntele) olen lähinnä nostanut käteni pystyyn, antaudun. Jos se toinen sitten haluaakin vaan leikkiä mulla, niin taidan sallia jo senkin. Melkeinpä mitä vaan, kunhan vaan. Moralistit älkää vaivautuko kommentoimaan tätä, tai ihan sama, ette te voi tietää. :/
tämä voisi olla mun kirjoittamani, ihan sanalleen!! ?
Huokaus.
Minä haluan parantua ahdistuneisuushäiriöstä joka tekee sen että en aina uskalla tavata edes omia ystäviäni IRL. Pelkään ja vapisen holtittomasti ennen sosiaalista tilannetta, vaikka tiedän että esim. virasto käynnissä tai niissä ystävien tapaamisessa ei ole mitään pelättävää.
Haluan myös että laihtuisin 65-70 kiloiseksi, silloin olisin normaalipainoinen. Tuohon 70kg:hen on matkaa vielä 17 kg..
se on ainoa välitön toiveeni, joka saattaisi vieläpä olla toteutettavissa :)
Irrationaalisemmat toiveeni ovat lapseni kroonisen sairauden paraneminen, hyvä terveys meille kaikille pitkiksi ajoiksi, ja erästä aiempaa vastaajaa myötäillen; haluaisin maailman, jossa on alle miljardi JÄRKEVÄÄ ja EKOLOGISESTI ajattelevaa ihmistä.
..luottamuksen elämään takaisin. Menetin sen mieheni kuoltua tapaturmaisesti. Nyt pelkään joka ikinen hetki menettäväni myös ainoan lapseni.
rukoilen, että mies paranisi ja että hänen uhkaava työttömyytensä ratkeaisi perheelle parhaalla tavalla. Ja että minä osaisin ja jaksaisin hoitaa ja rakastaa syntyvää yllätysvauvaamme masentumatta pahemmin.
Elämää kyllä helpottaisi ihan vain jo tieto siitä mikä minua vaivaa.
Lääkärit ei löydä syytä miksi nuori ihminen tarvitsee 10 tunnin yöunet, tarvitsee 2-3 tunnin päiväunet ja kaikki vähänkään fyysinen saa minut polvilleen. Lasten kanssa en jaksa yhtään, jos joku loruleikki menee liian fyysiseksi saatan oksentaa tai romahtaa maahan.
Tiskiluutun puristaminen on toisinaan liian raskasta ja kädet menee kramppiin. Näin on menty 2.vuotta ja lääkärit ovat leimanneet laskaksi ja luulotautiseksi. Masennus on muuten kamalan hyvä diagnoosi kun mitään muuta ei keksitä.
En kaipaisi mitään muuta kuin että olisin terve tai saisin selityksen.
En pelottele, mutta voi olla oudun väsyn syynä..TUTKIMUKSIA!!!
ja rauhallisesti, anaaliseksiä mieheltäni. Saan orgasmin ainoastaan tuolla tavalla.
Ja nimenomaan haluan vain seksiä ja hauskanpitoa, en elämänkumppania (koska oma mies löytyy jonka kanssa aion elää loppuelämäni).
ja jos tykkää anaaliseksistä, niin se on plussaa.
muuttaa kaksioon ja olla haluamani toisen miehen kanssa.