Miksi Pikkukakkosessa on yhä toi raivostuttava maanantainainen??
Ärsyttävämpää ihmistä saa hakea. Puhuu tosi rasittavasti. Miksi lapsille pitäisi puhua tuolla lailla, niin kuin ne olisivat jotenkin vajaita? Olen itse pk:ssa töissä enkä todellakaan puhu lapsille noin! Aina välillä on harjottelussa joku joka lässyttää tai pitää lapsia idiootteina, yritetään ohjata normaalimpaan puhetapaan, mutta tuota ihmistä ei näköjään ole kukaan ohjannut... Ei taida olla ainakaan koulutettu lasten kanssa työskentelemään.
Kommentit (50)
Ihan tavallisesti puhuu mielestäni.
niin pieni ärsyyntymiskynnys. Melko tuoreena katsojana pidämme hänestä.
aina kamalaa myötähäpeää kun eila on telkkarissa. Välillä kuulostaa kuin se hieman sekaantuis jutuissaan.
ärsyttää sen tapa tehdä omatekoisia lauluja ja paukuttaa sitten käsiään kaikkeen..
aina kamalaa myötähäpeää kun eila on telkkarissa. Välillä kuulostaa kuin se hieman sekaantuis jutuissaan.
- ai se kaunis?
- juu se kaunis.
Lapset kysyivät että sekö joka laulaa sen maanantaina tiistaina laulun. Meillä lauletaan sitä laulua aika usein...
paljon enemmän kuin tää maanantain tyyppi. Ei siinä mitään. Ei mua naaman vääntely haittaa.
Mua kävi vaan mietityttään, et miksi tän maanantai tyypin vääntely ärsyttää teitä enemmän kuin sen polkkahiuksisen. Ehkä tän polkkahiuksisen kasvojen piirteet on lapsekkaammat ja sopusuhtasemmat kuin ton maanantai tyypin.
Siksi te hyväksytte sen lässyttämisen paremmin.
Samallai ne lässyttää kaikki. Ja hitto sitte tuolla on tuo, joka sanoo, että Jaakko on paras. Tietty. Ainahan se mies on muka sitten paras. lässytilässynlää vaan teille.
Älä - älkää - viitsikö mollata lastenohjelmien toimittajaa.
Hieman ala-arvoista
Hän puhuu kuin huonot lapsinäyttelijät - painot epänormaaleilla kohdilla sanoissa. Hävettäääää...
En tahdo jaksaa kuunnella sössöttäviä ja huonoja lapsinäyttelijöitä. Heitä on vaikeampi ohjata kuin aikuisia, mutta kuitenkin. En ymmärrä, etteikö Suomesta löytyi lahjakkaita lapsia tällä alalla.
Hieman ala-arvoista
Koulukiusaajat taas paljastavat luonteensa.
T: 11cm mies
Muutkin on. Paitsi se vanha mummo (Eila), GRRrr!! Siis mulla aina tekee mieli kirskuttaa hampaita kun se aloittaa puheensa! Varpaat kippurassa ootan, et menis jo siihen ohjelmaan :D :D
Lapsi tykkää niistä kaikista, ikää hällä n.3v.
Komppaan...!
Hieman ala-arvoista
mutta onko tää Siina se "viikos on maanantai ja tiistai, keskiviikko, torstai..."?
Toinen kestä en tykkää on se askartelijatäti? Jotenkin tönkön oloinen.
torstai (?) aamuissa? "kiiitoos ja näkemiiin"
Jotain rajaa pitäis olla siinä mitä paskaa saa aamuisin telkkariin tunkee.
Hän oli ennen lastenohjelmauraa (kylläkin silloin jo muskariope koulutukseltaan) ohjelmassa, joka oli vähän maajussillemorsian tyyppinen, ei kuitenkikaan ko. ohjelma. Hän oli siellä maajussin luona. Muistaako kukaan?
Ohjelman juontajista minä tykkään eniten Eilasta.
Mutta erittäin ärsyttävänä pidän minäkin tuota naista! Eikä muuten tykkää lapsenikaan.
Ärsyttävämpää ihmistä saa hakea. Puhuu tosi rasittavasti. Miksi lapsille pitäisi puhua tuolla lailla, niin kuin ne olisivat jotenkin vajaita? Olen itse pk:ssa töissä enkä todellakaan puhu lapsille noin! Aina välillä on harjottelussa joku joka lässyttää tai pitää lapsia idiootteina, yritetään ohjata normaalimpaan puhetapaan, mutta tuota ihmistä ei näköjään ole kukaan ohjannut... Ei taida olla ainakaan koulutettu lasten kanssa työskentelemään.
meillä ei lapsetkaan tykkää tosta siinasta.
Eivät hekään ymmärrä miksi puhuu noin omituisesti.
ap
Meillä lapset rakastavat myös.