Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Pikkukakkosessa on yhä toi raivostuttava maanantainainen??

Vierailija
05.03.2012 |

Ärsyttävämpää ihmistä saa hakea. Puhuu tosi rasittavasti. Miksi lapsille pitäisi puhua tuolla lailla, niin kuin ne olisivat jotenkin vajaita? Olen itse pk:ssa töissä enkä todellakaan puhu lapsille noin! Aina välillä on harjottelussa joku joka lässyttää tai pitää lapsia idiootteina, yritetään ohjata normaalimpaan puhetapaan, mutta tuota ihmistä ei näköjään ole kukaan ohjannut... Ei taida olla ainakaan koulutettu lasten kanssa työskentelemään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän lasten suosikki! Tykkäävät tosi paljon laulamisista ja musisoinnista, ja aina maanantaisin katsovat innoissaan kun pikku kakkosessa on laulajatäti.

Meillä lapset rakastavat myös.

Vierailija
22/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisesti puhuu mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pieni ärsyyntymiskynnys. Melko tuoreena katsojana pidämme hänestä.

Vierailija
24/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kamalaa myötähäpeää kun eila on telkkarissa. Välillä kuulostaa kuin se hieman sekaantuis jutuissaan.

Vierailija
25/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää sen tapa tehdä omatekoisia lauluja ja paukuttaa sitten käsiään kaikkeen..

Vierailija
26/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kamalaa myötähäpeää kun eila on telkkarissa. Välillä kuulostaa kuin se hieman sekaantuis jutuissaan.

Vierailija
27/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ai se kaunis?

- juu se kaunis.

Lapset kysyivät että sekö joka laulaa sen maanantaina tiistaina laulun. Meillä lauletaan sitä laulua aika usein...

Vierailija
28/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän kuin tää maanantain tyyppi. Ei siinä mitään. Ei mua naaman vääntely haittaa.

Mua kävi vaan mietityttään, et miksi tän maanantai tyypin vääntely ärsyttää teitä enemmän kuin sen polkkahiuksisen. Ehkä tän polkkahiuksisen kasvojen piirteet on lapsekkaammat ja sopusuhtasemmat kuin ton maanantai tyypin.

Siksi te hyväksytte sen lässyttämisen paremmin.

Samallai ne lässyttää kaikki. Ja hitto sitte tuolla on tuo, joka sanoo, että Jaakko on paras. Tietty. Ainahan se mies on muka sitten paras. lässytilässynlää vaan teille.

Vierailija
29/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä - älkää - viitsikö mollata lastenohjelmien toimittajaa.

Hieman ala-arvoista

Vierailija
30/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän puhuu kuin huonot lapsinäyttelijät - painot epänormaaleilla kohdilla sanoissa. Hävettäääää...

En tahdo jaksaa kuunnella sössöttäviä ja huonoja lapsinäyttelijöitä. Heitä on vaikeampi ohjata kuin aikuisia, mutta kuitenkin. En ymmärrä, etteikö Suomesta löytyi lahjakkaita lapsia tällä alalla.

Vierailija
31/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ala-arvoista

Koulukiusaajat taas paljastavat luonteensa.

T: 11cm mies

Vierailija
32/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin on. Paitsi se vanha mummo (Eila), GRRrr!! Siis mulla aina tekee mieli kirskuttaa hampaita kun se aloittaa puheensa! Varpaat kippurassa ootan, et menis jo siihen ohjelmaan :D :D

Lapsi tykkää niistä kaikista, ikää hällä n.3v.

Vierailija
33/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan...!

Vierailija
34/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ala-arvoista

Vierailija
35/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko tää Siina se "viikos on maanantai ja tiistai, keskiviikko, torstai..."?

Toinen kestä en tykkää on se askartelijatäti? Jotenkin tönkön oloinen.

Vierailija
36/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstai (?) aamuissa? "kiiitoos ja näkemiiin"

Jotain rajaa pitäis olla siinä mitä paskaa saa aamuisin telkkariin tunkee.

Vierailija
37/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli ennen lastenohjelmauraa (kylläkin silloin jo muskariope koulutukseltaan) ohjelmassa, joka oli vähän maajussillemorsian tyyppinen, ei kuitenkikaan ko. ohjelma. Hän oli siellä maajussin luona. Muistaako kukaan?

Ohjelman juontajista minä tykkään eniten Eilasta.

Vierailija
38/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta erittäin ärsyttävänä pidän minäkin tuota naista! Eikä muuten tykkää lapsenikaan.

Vierailija
39/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävämpää ihmistä saa hakea. Puhuu tosi rasittavasti. Miksi lapsille pitäisi puhua tuolla lailla, niin kuin ne olisivat jotenkin vajaita? Olen itse pk:ssa töissä enkä todellakaan puhu lapsille noin! Aina välillä on harjottelussa joku joka lässyttää tai pitää lapsia idiootteina, yritetään ohjata normaalimpaan puhetapaan, mutta tuota ihmistä ei näköjään ole kukaan ohjannut... Ei taida olla ainakaan koulutettu lasten kanssa työskentelemään.

meillä ei lapsetkaan tykkää tosta siinasta.

Vierailija
40/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hekään ymmärrä miksi puhuu noin omituisesti.

ap