Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Pikkukakkosessa on yhä toi raivostuttava maanantainainen??

Vierailija
05.03.2012 |

Ärsyttävämpää ihmistä saa hakea. Puhuu tosi rasittavasti. Miksi lapsille pitäisi puhua tuolla lailla, niin kuin ne olisivat jotenkin vajaita? Olen itse pk:ssa töissä enkä todellakaan puhu lapsille noin! Aina välillä on harjottelussa joku joka lässyttää tai pitää lapsia idiootteina, yritetään ohjata normaalimpaan puhetapaan, mutta tuota ihmistä ei näköjään ole kukaan ohjannut... Ei taida olla ainakaan koulutettu lasten kanssa työskentelemään.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää lapset eikä vanhemmat. Miestä erityisesti risoo tuo naamanvääntelijä.

Vierailija
42/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettet ole saanut jo siinafaneja niskaasi!

minä sain kun erehdyin arvostelemaan kerran..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän musiikista pitävä muksu skippaa aina nuo jaksot, koska kokee pakkolaulattamisen/oman äänen esittelyn jotenkin ärsyttävänä. Olen tarkkaillut joskus hänen ilmeitään ja tosi kiukustuneelta näytti, kun "taas toi alkoi laulaa" :D. Muut juontajat laulavat, runoilevat jne. myös mutta se ei näytä häiritsevän, päinvastoin.

Oma juontajasuosikkini on Kaisa.

Vierailija
44/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme ettet ole saanut jo siinafaneja niskaasi!

minä sain kun erehdyin arvostelemaan kerran..

Vierailija
45/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö hän saanut jonkun palkinnon lasten kanssa tehdystä työstä tms eli ainakin jonkun mielestä tekee juuri oikein.

Vierailija
46/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomalaislapsista tulee kouluammuskelijoita kun lapsesta asti täytyy yrittää käyttäytyä jotenkin aikuismaisesti, eikä saa yhtään höpöttää ja leikitellä.

Aivan ihana tuo nainen. Me ja meidän lapset tykkää. Mutta me ei ollakkaan mikään tosikkoperhe.

Vierailija
47/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän musiikista pitävä muksu skippaa aina nuo jaksot, koska kokee pakkolaulattamisen/oman äänen esittelyn jotenkin ärsyttävänä. Olen tarkkaillut joskus hänen ilmeitään ja tosi kiukustuneelta näytti, kun "taas toi alkoi laulaa" :D. Muut juontajat laulavat, runoilevat jne. myös mutta se ei näytä häiritsevän, päinvastoin.

Oma juontajasuosikkini on Kaisa.

musiikkipedagoki.

meilläkin lapset kysyy että miksi toi aina laulaa..

Vierailija
48/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomalaislapsista tulee kouluammuskelijoita kun lapsesta asti täytyy yrittää käyttäytyä jotenkin aikuismaisesti, eikä saa yhtään höpöttää ja leikitellä.

Aivan ihana tuo nainen. Me ja meidän lapset tykkää. Mutta me ei ollakkaan mikään tosikkoperhe.

Vierailija
49/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsesta asti täytyy yrittää käyttäytyä jotenkin aikuismaisesti, eikä saa yhtään höpöttää ja leikitellä.

Eihän kukaan lapsi toimi niin kuin Sinna. Esim. Kaisa on toista maata. Paljon luonnollisempi vaikka hassutteleekin paljon enemmän kuin Sinna.

Vierailija
50/50 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku joku juontaja osaa olla kiva lasten kanssa ja on vielä nättikin kaiken lisäksi.

Kyllä teidänkin lapset tykkää. Eivät vaan uskalla olle teidän jäänaamojen kanssa eri mieltä.

Kimi Räikkönenkö teidän mielestä tuonne pitäis laittaa? Sitten olisitte tyytyväisiä?

Aih niin, hei. Kimihän oli taannoin jossain skandaalissa mukana kun oli tönäissyt jotain pikkulasta. Joo mut.. sehän on teidän arkipäivää.