Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetyksen jälkeen rinnat hävisivät, ehkä silikonit

Vierailija
24.02.2012 |

muita joilla sama tilanne? ASIALLISET vastaukset. eli niiltä, joilla tosiaaan rintavarustus hävinnyt olemattomiin, ja olette ottaneet silikonit. oletteko käyneet missä leikkauksessa,oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen? omat rinnat lähes olemattomat, ilman topattuja rintaliivejä ei oikeestaan mitään. t.vakavasti leikkausta harkitseva. ps. kyse ei mistään megakokoisista, vaan että saisi taas normaalikokoiset rinnat.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka leikkaa jyväskylässä, voitko kertoa? eli silikoneja ei tarvi parannella tms esim 7 vuoden välein, niinkuin joku täällä kertoi? itse koen myös että olisin itse tyytyväisempi itseeni jos leikkaus tehdään. t. ap

Vierailija
22/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin osittain rintalihaksen alle ja käyn punttisalilla 3 kertaa viikossa, ei ongelmia.

Nykyajan implantit eivät valu eikä vuoda mihinkään, koska ovat ns koheesiivigeeliä, samanlaista kuin nallekarkin sisus. Katso youtubesta videoita cohesivegelimplants. Ja käy katsomassa keskusteluja suomi24/ plastiikkakirurgia. Mulla oli kuvakin tuolla tissiketjussa, eikä kukaan moittinut, olikohan se sivulla 34 nimimerkillä tuunattu.Mutta olen poistanut kuvan aijaasta.

Ma luulen, etta mulla oli ihan epapateva kirurgi. Alusta lahtien leikkaustulos oli huono. Silikonit olivat liian korkealla, eli nannit eivat olleen keskella rintaa vaan reilusti alempana :( Luulin niiden asettuvat ajan myota, mutta ei. Ja nyt nannit taas keskella rintoja, olemattomia rintoja. Ja ma kavin Helsingin Dextrassa (muistankohan nimen oikein?). Eli enpa voi suositella!

Jos olisi rahaa, menisin laitattamaan uudet ja uudenlaiset. 20 taitaa olla sellaiset, jolloiset itse luulin saavani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin kanssa rintani imetyksen myötä, muutenkin laihduin. Olen siis myös miettinyt silikooneja ja ajattelin heti huomenna varata aikaa lääkärille ja kysellä asiasta

Vierailija
24/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani leikattiin Plastiikkakirurginen sairaala KL:ssä. Ja kirurgi oli Asko Salmi, suosittelen.Tervejärkinen ja viisas ihminen.

Käy tosiaankin lukemassa noita suosittelemiani keskusteluja, vaikka otsikolla: implanttien laitosta toipumassa, niitä täitaa nyt olla useampikin ketju.

Kannattaa sitten ajatella sitä implantin kokoa niinn että mitä ja mikä siihen OMAAN rintakehään sopii. Implantti ei ole sama kuin luomurinta, se pitää laskea tarkkaan että tulee kaunis lopputulos.Meinaan että osa ottaa liian pienet ja katuu sitä kun sitten jäävät liian kauaksi toisistaan. Mulla siis aa/pienia kuppi+ 335g FF -profiiliset = 75C. Koon muutos on aina yksilöllistä ja rintaliivien kuppikoon mukaan ei kannata implanttia lähteä valitsemaan vaan sen mukaan mikä sopii.Mulle oli yllätys kuinka isot pitää ottaa että täyttävät tyhjät rinnat ja istuvat kroppaan. Tsemppiä teille asian tutkintaan.

20

Vierailija
25/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vielä imetys kesken, enkä tiedä rintojen lopullista kokoa, mutta nyt jo roikkuvat pahasti.. :( Olen suunnitellut rintojen kohotusleikkausta, onko kellään kokemusta siitä?? Itse en haluaisi millään ottaa implantteja, just vaarojen takia, mutta rintojen kohotus olisi sellainen kompromissi..

Vierailija
26/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat oli C-kuppi ennen ja nyt A kuppi. Muotokin on kärsinyt, mutta en kyllä ikuna laittaisi silikooneja. En uskaltaisi mennä leikkaukseen, jossa henki voisi mennä. Kiva kun lapselle sitten kerrottaisiin, että äiti kuoli kun halusi paremmat tissit. Eikä mun itsetunto muutenkaan lähde mistään tisseistä. Rintaliiveillä saa rinnat uhkeamman näköiseksi ja mies on ne alkuperäiset jo nähnytkin, että hänkin kestää menetyksen, kun minua rakastaa :)

Vierailija
27/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

informaatiosta. Olen miettinyt jo aikasemmin Asko Salmelle menoa, mutta en muistanut missä sairaalassa hän toimii. kiitos kun kerroit, hänestä olen muutenkin kuullut pelkkää positiivista. paljonko leikkaus siellä maksoi, voitko kertoa vielä sen? toivuitko hyvin. kysymyksiä riittäisi,...konsultaatiossahan niihin saisi varmasti vastauksia.jos saisin aikaiseksi varattua ajan. leikkaako Salmi helsingissä, onko tietoa? t.ap

Vierailija
28/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen myötä ?? Mullekin kävi niin ja kukaan ei perkele varoittanut ennalta :D muuttuivat vielä ihan eri kokoisiksikin...

Vierailija
29/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä eräs jolla nännitkin muuttuivat, painuivat ikäänkuin sisään ja "löystyivät"..imetystä en silti vaihatisi pois, mut hyvä lukee kohtalotovereista..

Vierailija
30/30 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa myös Helsingissä. Mulla maksoi n.6000+ rapiat kaikkine kuluineen, matkat+yöpyminen hotellissa siipan kanssa(matkustus n.380km).Silloin klinikalla oli tarjouskampanja.

Tuosta leikkauksen pelosta, että minä en siksi pelännyt kuolevani, koska on leikattu aikaisemminkin, esim laparoskopia yleisanestesiassa ja muutakin. Olisin voinut kuolla niissäkin vaan enpäs kuollut.Perusterveellä tupakoimattomalla aika pienet mahdollisuudet menettää henkensä tunnin operaatiossa ja homman saa teetettyä paikallispuudutuksessakin.

Kovempia kipuja oli sen ensimmäisen yön, ja sen jälkeen kohtuullisia, kivuista selvisin burana 800 aluksi ja sitten 400mg:lla. Ne antaa siellä kyllä tuhtejakin lääkkeitä jos tarvii, minä en halunnut.

Viikon olin pois tistä ja sitten normaalit hommat, on kyllä kevyt työ. Kotona joutuu varomaan noin 4 viikkoa raskaimpia hommia, koska turvotus lisääntyy herkästi. Lopullisen koon ja muodon näin n. 8 viikon kuluttua.

En ole katunut päivääkään. Mutta- jos saisin valita niin mieluummin luomurinnat, vaikka riippuvatkin.

Tuolla suomi24 palstalla on juttua myös mastopeksiasta eli kohotuksesta ilman implantteja. Minä kysyin sitä silloin mutta ei voitu tehdä koska ei ole omaa kudosta. Kuppi kooksi olisi tullut joku aaaa eli kupiton. Mastopeksiaan pitää olla vähintään b kuppi että siinä on järkeä. Käykää katsomassa eri klinikoitten kotisivuja, niissä on kuviakin.

20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän