Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko sinäkin tehdä tänään jotain iloista ja yllättävää jollekin tuntemattomalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan edes nää ketään tuntematonta, joten en varmaan voi...

Mun pieni kontribuutio tälle yhteiskunnalle oli opiskeluaikana se, että kun kävin uimassa opiskelija- ja eläkeläisalennuksen aikaan aamupäivällä, täytin aina löylysangot. Monelle mummelille ja pienten lasten äidille se oli hankalaa.

Vierailija
2/5 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen tietysti unohtaisi aina heti autettuaan, mutta olenkin itsekeskeinen ja omahyväinen :-) Olen viimeisen kuukauden aikana antanut kaupassa ihmisen mennä ohi, kun mulla isot ostokset ja sillä limpparipullo. Parkkihallissa yhdellä tyypillä ei pystynyt maksamaan, pankkikortti ei sillä hetkellä toiminutkaan. Maksoin sen euron parkkimaksun. Kuunnellut naapurin mummon jorinoita, vaikka oli vähän kiire omille asioille. Vaihtanut töissä vuoroja, vaikka alkuperäiset ois ollut itselleni paremmat.

Tulee vaan niin hyvä mieli itselle :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä voisi itseään venyttää tekemään asioita joita ei aina tule mieleen tehdä.

Tänään aion lähettää kanadalaiselle nettitutulle muutaman dvd:n joissa esiintyy hänen suosikkinäyttelijänsä, ihan vain koska hän ei löydä niitä sieltä. Toivottavasti yllättyy iloisesti. :)

Vierailija
4/5 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä voisi itseään venyttää tekemään asioita joita ei aina tule mieleen tehdä. Tänään aion lähettää kanadalaiselle nettitutulle muutaman dvd:n joissa esiintyy hänen suosikkinäyttelijänsä, ihan vain koska hän ei löydä niitä sieltä. Toivottavasti yllättyy iloisesti. :)

eikös siellä ole eri dvd standardi eikä kaikki eurolevyt toimi ameriikoissa ja päinvastoin

Vierailija
5/5 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sitä voisi itseään venyttää tekemään asioita joita ei aina tule mieleen tehdä. Tänään aion lähettää kanadalaiselle nettitutulle muutaman dvd:n joissa esiintyy hänen suosikkinäyttelijänsä, ihan vain koska hän ei löydä niitä sieltä. Toivottavasti yllättyy iloisesti. :)

eikös siellä ole eri dvd standardi eikä kaikki eurolevyt toimi ameriikoissa ja päinvastoin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi