Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmisillä on rahaa ostaa typeriä asioita kuten kuparipannuja 270 eurolla.

Vierailija
03.01.2024 |

Huutokauppakeisarilta ostavat niitä. Sellaisen hienon saisi jo alle 50 eurolla ilman niitä typeriä nimmareita.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heli huutaa itselleen tavaroita. Joku huutanut ennakkotarjouksen ja heli sitten huutaa enemmän eikä se toinen saa sitten tavaraa. Onpas typerää.

Vierailija
2/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparipannu on sijoitus oikealla hinnalla, hinnat vaan nousevat ajan saatossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuolla näkyy ihan tavallista maalaisväkeä, mutta ei ole rahasta puute....

Vierailija
4/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ostaisi noita pannuja jos ei pääsisi televisioon. Nuoo ostaa 30 sekuntia julkisuutta TV:ssä.

Vierailija
5/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista saa hienompia pannuja 20 eurolla olen katsellut.

Vierailija
6/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ostaisi noita pannuja jos ei pääsisi televisioon. Nuoo ostaa 30 sekuntia julkisuutta TV:ssä.

Sen saman haastattelun voi saada vaikka ostaisi jonkun halvan tavaran.

Antiikkimummo
7/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat kuopata koko ohjelman. On jo niin väsyneet jutut ja Akin "asiantuntemus" on kuitenkin aika junttia. Wenzell Hagelstam ja Mika Siren ovat sivistyneitä eivätkä oikealla suoralla tyrmää asiakkaitaan.

Vierailija
8/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi kuparipannu on esine eikä asia. Mikä ap:n mielestä on typerää ei olekaan jonkun toisen mielestä. Meneekö perille? Minäkin voisin ostaa kuparipannun jos yhtään sellaista ei olisi, mutta minulla on keittiössäni jo useita kupariesineitä seinällä. Jokainen voi omalla rahallaan ostaa mitä lystää.

Vierailija
9/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta silloin ei samalla voi junttimaisesti leuhkia rahoillaan joita on tuhlannut kuparipannuun.

Vierailija
10/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi kuparipannu on esine eikä asia. Mikä ap:n mielestä on typerää ei olekaan jonkun toisen mielestä. Meneekö perille? Minäkin voisin ostaa kuparipannun jos yhtään sellaista ei olisi, mutta minulla on keittiössäni jo useita kupariesineitä seinällä. Jokainen voi omalla rahallaan ostaa mitä lystää.

Miksi ostat kuparia seinille? Sekö on lystiä?

Vierailija
11/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On "hienoa" sisustaa kerrostalo asunto maalais tavaroilla koska asunnosta tulee kotoisampi. Juntti mikä juntti.

Vierailija
12/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, monilla on rahaa. Ei se 270 euroa ole mikään iso raha jostakin mikä tekee iloiseksi. Paitsi ehkä tukien varassa eläville.

Vierailija
13/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laittaa rahansa kuparipannuun, toinen kelloon/autoon/lomamatkaan/lemmikkiin, kuka mistäkin tykkää. Se mikä on toiselle tärkeää, ei välttämättä merkitse toiselle mitään. 

Vierailija
14/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta silloin ei samalla voi junttimaisesti leuhkia rahoillaan joita on tuhlannut kuparipannuun.

Oma vikasi jos sinulla ei ole rahaa millä mällätä.

Vierailija
15/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ostaa vaikka ei olisikaan rahaa.

Vierailija
16/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noita pannuja kymmeniä, isojakin, yli 100 vuotta vanhoja osa. En myy Akille.

Antiikkimummo
17/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noita pannuja kymmeniä, isojakin, yli 100 vuotta vanhoja osa. En myy Akille.

Kunnioitan 👍

Vierailija
18/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lystiä? Mistäs sen sait päähäsi. Mulla on sellainen maalaiskeittiö jossa on palkit katossa ja muutenkin rustikaali, sinne sopii oikein hyvin seinälle ja hyllylle kupariesineitä. Keittiö on muutenkin niin iso, että näyttäisi kolkolta jos ei mitään olisi esim. keittiön avotakan reunalla. Lystää ja lystiä sanoilla on aivan eri merkitys, jos et tiennyt. 

Vierailija
19/19 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On "hienoa" sisustaa kerrostalo asunto maalais tavaroilla koska asunnosta tulee kotoisampi. Juntti mikä juntti.

Ai jestas. Mutta en ole ikinä vielä kerrostalossa asunut enkä betoniluukkua sisustanut. Asun isossa maalaistalossa joka on rempattu ja sisutettu wanhaa kunnioittaen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi