Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 20.2.

Vierailija
20.02.2012 |

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan ja nyt kaduttaa...aivot valuu korvasta ulos, onneksi mun mies tulee kohta kotiin, niin se ehkä osaa reflektoida mun aivot takaisin paikalleen. Ennalleen niitä ei enää ikinä saa...huh huh!

Reflektoi vähän lisää..

Vierailija
22/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulhanen käskytti anoppia, kun jotain piti hakea kellarista. Ja sitten jankkaaminen, että on sovittu Svenin kanssa jostain. Ja sulhasen laulutaito ei ollut kummoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, millaiset ihmiset täällä haukkuvat näitä satuhäitten pareja? Onko oma elämä niin ongelmaista, vai oletteko yksinkertaisesti pikkusieluja ja epämiellyttäviä ihmisiä? Veikkaan jälkimmäistä...

Ymmärrän, jos arvostellaan itse häitä tai vaikka älytöntä ryyppäämistä, mutta että ihmisten ulkonäköä? Ja sitten kyökkipyskoloogit antavat persoonallisuushäiriö- tai muun diagnoosin suurinpiirtein jokaiselle tv:ssä näkemälleen vähänkin erilaiselle tyypille.

Valaiskaapa siis itseänne haukkujat, kun niin mieluusti leimaatte myös muita tositv-ohjelmaan valittujen ja leikattujen minuuttien perusteella. Mitä oikeasti saatte siitä, että haukutte rumasti ja henkilökohtaisesti satuhäissä näkemiänne ihmisiä? Psykologisen silmänne ansiosta tiennette, että se kertoo enemmän teistä kuin haukkujenne kohteista?

Vierailija
24/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä loppuhaastattelussa kirkkain silmin kertoi, että lähtevät malediiveille kolmeksi kuukaudeksi häämatkalle. Vaimo sitten korjasi vähän ajan päästä, että kolmeksi viikoksi. Mies ei ollut millänsäkään, ei korjannut itse asiaa ollenkaan.

Tuo loppuhaastattelu löytyy kokonaisuudessaan Youtubesta tuon sulhon nettisivujen kautta, kestää 6 minuuttia. Satuhäissähän nähtiin vain ehkä minuutti, siitä oli leikattu tuo malediivit-kohta pois.

Mielenkiintosta olis toki tietää, millä rahalla pari elää.

Vierailija
25/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä loppuhaastattelussa kirkkain silmin kertoi, että lähtevät malediiveille kolmeksi kuukaudeksi häämatkalle. Vaimo sitten korjasi vähän ajan päästä, että kolmeksi viikoksi. Mies ei ollut millänsäkään, ei korjannut itse asiaa ollenkaan.

Mielenkiintosta olis toki tietää, millä rahalla pari elää.

Mielenkiintoinen tuo häämatka-fakta ja sopii melkoisen hyvin käsitykseeni tuosta tyypistä.

Alemmuskomplekseista kärsivällä on jatkuva tarve pönkittää omaa egoaan a) liioittelemalla omia saavutuksiaan, taitojaan ja tekojaan sekä b) vähättelemällä muita ympärillään. Nuo edellämainitut piirteethän tulivat jaksosta hyvin esiin.

Tuo raha-asia minuakin kiinnostaisi: pariskunnan asunto nyt oli halvasti sisustettu, just nuoren opiskelijapariskunnan tyylisesti, mutta tuskin tämä pari ainakaan itse häitään maksoi. Eikös se sulho lainattuaan anopiltaan sen 20 euroa, todennutkin sarkastisesti, että taisipa 20 euroa olla ainoa mikä häiden maksamisesta on jäänyt jäljelle?

Vierailija
26/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kauniit häät ja rakkautta selvästi paljon.

Mies ei vastaa minun makuani mutta mitä sitten? Nainen näytti onnelliselta, se kai on pääasia. Ja tuntuu että kaikki minkä minä ymmärsin huumoriksi olikin muiden mielestä narsistista hulluutta.. joskus se on myös vain huumoria.

Itse omissa häissäni polkaisin jalkaa kakkua leikatessani niin joku huusi että kumpi se oli ja vastasin että minä tietysti vaikkei sillä väliä, kaikkihan tietää kuka meillä määrää :)

Ja minä nauroin, vieraat nauroi ja sulhanen nauroi, se oli vitsi. tajuatteko, vitsi.

Vierailija
27/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kertoivat reflektoivansa paljon.. olispa rasittavaa olla tollasessa parisuhteessa, jossa tykätään analysoida parisuhdetta ja muuta ärsyttävää. Toi jätkä on niiiiiiiiin lälly!! Mä haluan ainakin, että mulla on MIES eikä mikään hiiri!

Taisi olla liian vaikeatajuinen tämä jakso. Ja on tosi tylsää katsoa häitä, joissa ei edes kiroilla ja ryypätä.

Vierailija
28/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/paivittaiset-ohjelmanostot/satuhaat-rakk…

ja siis morsian oli mielestäni oikein soma ja normikokoinen.

Vierailija
29/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä arvostellaan ulkonäköä?? Yleensä jo pikkulapset tietävät että sellainen on todella huonoa käytöstä. Vai harmittaako, kun oma ukko on tyhmä ja kouluttamaton mutta onhan sillä onneksi ainakin ISO PÄÄ!!

Hyvin sanottu :D Pariskunta vaikutti hyvinkin huumorintajuiselta, mutta ehkä heidän huumorinsa oli keskivertopalstalaisille liian vaikeatajuista.

Vierailija
30/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
31/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin ns. piiloilmeisiin. Morsian näytti välillä surulliselta, sulho puolestaan ylimieliseltä ja inhoavalta. Omituista.

Mikä se juttu oli siinä, kun pari meni siihen morsiuskuvaan? Siinä ihan lopussa? Kun sulhanen käänsi päänsä pois just sen näköisenä, että sitä inhotti jokin morsiamessa? Katsokaa sitä kohtaa. Kohdassa 38.30 eteenpäin.

Ja sitten siinä alttarilla kun morsian lauloi, kohta 43.08. Onko tuo liikuttuneen/rakastuneen ihmisen katse? Minusta näyttää ihan joltain muulta.

Tulipa jotenkin paha mieli tuosta ohjelmasta. Nainen oli suloinen ja selkesti rakastunutkin, mutta joissain kohdissa aivan pohjattoman surullisen näköinen :( Miehestä puolestaan tuli kylmä ja omituinen kuva. Toivottavasti on kuitenkin kiltti ja ihana ja kohtelee puolisoaan kunnioittavasti, vaikkakin ohjelmasta tuli aivan toisenlainen kuva :(

Vierailija
32/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi oma miehen kokoinen ja näköinen tuotantotalouden DI kotisohvalla kiinnostamaan ihan eri tavalla kun näki minkälaisia tapauksia sitä näköjään tuolla ulkomaailmassa liikkuu.

oli aiemmin lopahtanut jos niin ihana oikea innssimies siellä kotona on. Ette ole niitä inssinvaino avammoja,jotk atäällä valittaa yhdestä ja toisesta asiasta_

- miestä ei kiinnosta seksi

- mies käy liikaa kavereiden kanssa ulkona

- mies ei osaa keskustella

- mies vaan olla möllöttää

- mies ei koskaan hoida lapsia

- mies on aina töissä

- mies tienaa hyvin, mutta perheessä kaksi

elintasoa

- mies on lihonut plösöksi

- miehellä on pieni vehje

- miehellä flirttiä töissä

- mies lähti kauppaan, eikä ole vielä kotona

- miehellä kamalat vanhemmat ja muut sukulaiset

jne jne

Tämä haukkumanne pienipäinen, narsistinen, ei-mies saattaakin olla sellainen, jonka kanssa kyseisiä valituksenaiheita ei tule.

Kerrankin oli hieman perusinssistä poikkeava tapaus, niin johan se av-mammat säikäytti.

Vierailija
33/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis polttiko se sen setelin???? Ei niin saa tehdä!

Vierailija
34/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli taikatemppu ja jos olisit katsonut eteenpäin etkä jäänyt taivastelemaan niin olisit huomannut miten se otti sen setelin ja näytti kaikille sen jälkeen.

Voi että täällä on tyhmiä ihmisiä!

Mies joka puhuu ja pussaa, puhuu tunteista, tekee jopa laulun niistä soittaa kitaraa, uskaltaa esiintyä, tekee taikatemppuja ja osaa tehdä ilmapalloja lapsille, on hyvi9n koulutetttu ja jolla on kaunis suloinen vaimo... tätä te kauhistelette!?!? Uskomatonta...

Vierailija
35/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin ns. piiloilmeisiin. Morsian näytti välillä surulliselta, sulho puolestaan ylimieliseltä ja inhoavalta. Omituista. Mikä se juttu oli siinä, kun pari meni siihen morsiuskuvaan? Siinä ihan lopussa? Kun sulhanen käänsi päänsä pois just sen näköisenä, että sitä inhotti jokin morsiamessa? Katsokaa sitä kohtaa. Kohdassa 38.30 eteenpäin. Ja sitten siinä alttarilla kun morsian lauloi, kohta 43.08. Onko tuo liikuttuneen/rakastuneen ihmisen katse? Minusta näyttää ihan joltain muulta. Tulipa jotenkin paha mieli tuosta ohjelmasta. Nainen oli suloinen ja selkesti rakastunutkin, mutta joissain kohdissa aivan pohjattoman surullisen näköinen :( Miehestä puolestaan tuli kylmä ja omituinen kuva. Toivottavasti on kuitenkin kiltti ja ihana ja kohtelee puolisoaan kunnioittavasti, vaikkakin ohjelmasta tuli aivan toisenlainen kuva :(

"Kuvatiedon laskennassa käytetään laskentasarjoja ja todennäköisyyksiä. Konenäön ryhmä tarkastelee kuvasarjaa eri osien väliltä tietyn jaon mukaan. Sen jälkeen kuvat normalisoidaan mallikasvoon 68 kasvopisteen mukaan.

Ihmiskasvojen matemaattiseen laskentaan perustuvan tunnistuksen luotettavuus on 70–80 prosenttia. Ihminen tunnistaa piiloilmeet kasvoista huomattavasti huonommin."

lähde:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Oululaiskeksint%C3%B6+paljastaa+ihmi…

Vierailija
36/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä arvostellaan ulkonäköä?? Yleensä jo pikkulapset tietävät että sellainen on todella huonoa käytöstä. Vai harmittaako, kun oma ukko on tyhmä ja kouluttamaton mutta onhan sillä onneksi ainakin ISO PÄÄ!!

Hyvin sanottu :D Pariskunta vaikutti hyvinkin huumorintajuiselta, mutta ehkä heidän huumorinsa oli keskivertopalstalaisille liian vaikeatajuista.

Vierailija
37/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholilla ei ollut mitään kummempaa roolia. Edellisissä on joko ryypätty kunnolla tai oltu niin juoppoja ettei olla voitu ryypätä ollenkaan.

Vierailija
38/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiinnitin erityisesti huomiota parin ilmeisiin

ja etenkin ns. piiloilmeisiin. Morsian näytti välillä surulliselta, sulho puolestaan ylimieliseltä ja inhoavalta. Omituista.

Mikä se juttu oli siinä, kun pari meni siihen morsiuskuvaan? Siinä ihan lopussa? Kun sulhanen käänsi päänsä pois just sen näköisenä, että sitä inhotti jokin morsiamessa? Katsokaa sitä kohtaa. Kohdassa 38.30 eteenpäin.

Ja sitten siinä alttarilla kun morsian lauloi, kohta 43.08. Onko tuo liikuttuneen/rakastuneen ihmisen katse? Minusta näyttää ihan joltain muulta.

Tulipa jotenkin paha mieli tuosta ohjelmasta. Nainen oli suloinen ja selkesti rakastunutkin, mutta joissain kohdissa aivan pohjattoman surullisen näköinen :( Miehestä puolestaan tuli kylmä ja omituinen kuva. Toivottavasti on kuitenkin kiltti ja ihana ja kohtelee puolisoaan kunnioittavasti, vaikkakin ohjelmasta tuli aivan toisenlainen kuva :(

joka jankutti aina, miten mun ilmeeni on "negatiivinen" kun teen päätteellä töitä. Tästä se teki kaikenlaisia johtopäätöksiä mun työviihtyvyydestä ja -jaksamisesta. Todellisuudessa mulla nyt on vaan sellainen kettuuntuneen näköinen ilme naamalla (otsa rypistyy jne.) kun luen tekstiä keskittyneesti. Mutta olis kuulemma pitänyt hymyillä. Asiakkaita ei tosiaan ollut näköpiirissä.

Vierailija
39/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli miehellä olisi ollut maskuliininen ja auktoritäärinen ääni, eivät kököt kliseet olisi saaneet häntä vaikuttamaan itserakkalta vailla todellista arvoa.

Mies oli liian lyhyt, vaatimattoman näköinen ja hentorakenteinen. Nörtti latelee latteuksia psykologian opinnoistaan.

Hänen koulutuksellisesti merkittävät ansiot eivät saaneet häntä näyttämään haluttavalta ja ihailtavalta.

Nainen puolestaan omani monenlaista kulttuurista pääomaa: suomenruotsalaisuus, kohtuullisen kaunis ja söpö, naisellinen, keskiluokkainen, kaunis lauluääni..

Miettikää itse: mitä jos mies olisi ollut maskuliinen, pitkä ja komea?

Vierailija
40/173 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää itse: mitä jos mies olisi ollut maskuliininen, pitkä ja komea?

täällä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi