Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äiti ei hylkää lapsiaan? Mikä äidissä on vanhempana erilaista kuin isässä?

Vierailija
16.02.2012 |

Miksei ole mahdollista ja arkipäiväistä, että äiti hylkää lapsensa?

Samaan aikaan tuhannet isä hylkäävät lapsensa eikä kukaan pidä sitä outona.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä kiinnosti lähinnä kaverien seura. Heti, kun mies pääsi töistä lähti äiti kavereiden kanssa. Isä hoiti yösyötöt ym. vaikka kävi töissä. Jos isällä oli iltavuoro vei äiti lapsen vanhemmilleen hoitoon. Viikonlopiut lapsi oli lähes vuorotellen isovanhemmillaan hoidossa.

Silti lapsi jäi erossa äidilleen, vaikka isä olisi musta ennemmin ollut oikea lähihuoltaja.

Vierailija
42/42 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä vain sa lapset asumaan luokseen niin äärimmäisen harvoin, että tämä ei näy missään tilastoissa eikä tästä puhuta. Itse tunnen kaksi etä-ätiä, joista toinen on hylännyt lapsensa täysin, toinen ei. 50 % siis hylkää ;)

Minä tunnen kolme etä-äitiä ja yhden jolta lapsi on otettu huostaan (hyvästä syystä). Kolmesta yhdellä on vuoroviikko systeemi ja ei todellakaan ole lapsiaan hylännyt. Kaksi muuta ovat hylänneet lapsensa aivan täysin. Äiti jolta lapsi otettiin huostaan ei myöskään juurikaan pidä lapseen yhteyttä eikä esim "jaksa" mennä lapsen synttäreille tms. kun niitä perhekodissa vietetään. Mun mielestäni hänkin on lapsensa hylännyt. Eli tällä otannalla saadaan tulokseksi että 75% etä-äideistä hylkää lapsensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla