Lue keskustelun säännöt.
MYYJÄ- jos haluat kanta-asiakkaan, hymyile edes
05.04.2012 |
Kävin tutustumaan uuteen eläintarvikekauppaan- ja myyjä vaan jutteli, että:
"Onnex ei ole huomenna( pitkäperjantai) töitä- eikä launatainakaan"
- mitä se minulle kuuluu( asiakkaana)- eikö hän pidä työstään- haluaako hän mahdollisimman pian eroon asiakkaista- what???
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla