Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo Mooses varoitti Raamatussa millaisia kotieläimiä ei pidä ottaa tai mitä ei syödä.

Vierailija
13.02.2012 |

http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2012/03/how-your-cat-is-mak…

Nyt kissojen on todettu levittävän mieltä sekoittavaa loista. Sama trikiineistä, jo Mooses osasi neuvoa Jumalansa ohjeilla kansaa. Älköös syökö sikaa vaan pitäytykää kasvisruuassa.

Amen.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

len perheelinen ihminen

ei voi muuta sanoa

Vierailija
62/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mooses VT:stä on nyt nostettu auktoriteetiksi, niin haluaisin muutaman vastauksen VT:n muihin ohjeisiin, kun tunnut olevan asiantuntija:

1) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi,

mikä Moos2:21.7 hyväksytään, mikä

mahtaisi olla nykyään sopiva hinta?

2)Moos3:25.44 sanotaan, että voin omistaa

orjia, kunhan ovat naapurikansoista, onko

väliä otanko venäläisen, norjalaisen vai

ruotsalaisen orjan?

3) eräs sukulaiseni työskentelee

sapattina, vaikka se on moos2:35.2

kielletty ja hänet pitäisi tappaa,

olenko itse velvollinen tappamaan

hänet?

4) eräs tuttavani käyttää vaatteita,

joissa on sekoitekuitua (puuvilla-polyester),

Olen myös kuullut hänen kiroilevan.

Onko minun todella nähtävä se vaiva,

että kutsun koko kaupungin (Helsinki)

väki kivittämään häntä (3moos24.10-16)

kiitos, arvostan asiantuntemustasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

len perheelinen ihminen

ei voi muuta sanoa

VOIN LÄHES LUVATA....

Vierailija
64/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin!

vielä sanon että ketään en tahdo pelotella helvetillä. mutta mainitsematta en jätä tosiasiaa. ja jos muuta puhutaan niin oikaisen totuuden nimessä. olen perheelinen ihminen ja jos saisin jotain vaikutteita tuosta pelottelusta olisin hakeutunut AMMATTIIN NIMELLÄ PELOTTELE HELVETILLÄ.

Toivon että Herra antaa sulle rauhan, vielä ei ole näköjään antanut. Siunausta.

Vierailija
65/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT VARMASTI MIELETÖN RAUHA JA PELASTUSVARMUUS SEN ALLAHIN

Sinä se just kuulostatkin ihmiseltä jolla on mieletön rauha ;)

mutta Jumalan sana tekee tehtävänsä. ,,,,kunnes se erottaa luut ja ytimet toisistaan,,,,,, Jumalan sana on terävämpi kuin kaksiteränen miekka.....

ei ihmisen sanois mitään voimaa olekaan, Herra tekee työnsä ilman mun neuvoja ja ilman sun neuvoja , täysin itsellisesti ja suvereenisti!!!!

Vierailija
66/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT VARMASTI MIELETÖN RAUHA JA PELASTUSVARMUUS SEN ALLAHIN

Sinä se just kuulostatkin ihmiseltä jolla on mieletön rauha ;)

mutta Jumalan sana tekee tehtävänsä. ,,,,kunnes se erottaa luut ja ytimet toisistaan,,,,,, Jumalan sana on terävämpi kuin kaksiteränen miekka.....

ei ihmisen sanois mitään voimaa olekaan, Herra tekee työnsä ilman mun neuvoja ja ilman sun neuvoja , täysin itsellisesti ja suvereenisti!!!!

on suurin.

Vierailija
67/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoisin oikeasti. Ja Jumala ei häviä, varsinkaan toteamalla , vaan saapuu sanansa mukaan , uskokoon ken tahtoo, kysymys on toden teolla uskon asioista. MIKÄ RISKI ON USKOA? MIKÄ RISKIN RISKI ON OLLA USKOMATTA HYI JA HUI. en hyötyisi mitään uskomattomuudestani, TOTUUDEN NIMIS VOIN SANOA ETTÄ NÄKYMÄTTÖMÄT OVAT TOIDELLISEMPIA KUIN MEIDÄN TODELLISUUTEMME.

Että heidän todistuksensa ovat kehäpäätelmiä, jotka ovat oletusarvoisesti virheellisiä. Kaikki todistukset ja johtopäätökset lähtevät liikkeelle ja päättyvät jumalaan, mutta ongelma on se, että tämän paikkaansapitävyyttä ei ole todistettu.

Yllä juuri tällainen esimerkki: todellisuuden nimessä (heti oletaan jotain puuta heinää) --> Näkymätön on vahvempi kuin näkyvä --> näkymätön on todellisuuden nimi. Eli metsään mennään ja lujaa :D

Niin ja mikä takia haluaisin uskoa jumalaan. Uskisten säännötkin ovat niin tylsiä. Ei saa muka hässiä ihan vaan hässimisen ilosta, vaan aina pitää olla lisääntymisaikeissa. Paitsi jos puhutaan papeista ja pikkupojista. Muutenkin kaikki hauska on kiellettyä.

Elän täällä vain kerran ja koska kukaan EI TIEDÄ mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, otan ennemmin kaikki irti elämästä, kuin sen riskin että elän herran pelossa tylsää elämää ja sitten kaikki loppuu kuolemaan.

Niin ja ennemmin menen sinne helvettiin kuin hengailen uskovaisten kanssa taivaassa. Mahtaa olla kuolettavan tylsä paikka :D

Vierailija
68/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSOITTAKAA NYT JO SE MEILLE

ETTÄ JUMALAA EI OLE OLEMASSA TAI MOOSESTA, NO OSOTA JO JOS PYSTYT, ETKÖHÄN ALA JO NÄYTTÄMÄÄN TOTEEN +-0

Itse voit yritää todistaa minulle, ettei vaaleanpunaista lentävää elefanttia ole olemassa. Sellaisia on, mutta sinä vain et ole niitä nähnyt.

Jeesuksen sana on ajankohtainen: "Sinä näit, sentähden sinä uskot. Autuaita ovat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat"

Vierailija
69/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin!

vielä sanon että ketään en tahdo pelotella helvetillä. mutta mainitsematta en jätä tosiasiaa. ja jos muuta puhutaan niin oikaisen totuuden nimessä. olen perheelinen ihminen ja jos saisin jotain vaikutteita tuosta pelottelusta olisin hakeutunut AMMATTIIN NIMELLÄ PELOTTELE HELVETILLÄ.

Toivon että Herra antaa sulle rauhan, vielä ei ole näköjään antanut. Siunausta.

pelastuksen SENTÄS OLEN SAANUT VASRTAANOTTAA JA KAIKKI MU HULLULTA TUNTUUKIN....lapsille ei tietenkään kaikkia raakuuksia ole kerrottu , vai luuleeko joku mun olevan niin älyttömän erottelukyvyttömän?

Vierailija
70/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra tekee työnsä ilman mun neuvoja ja ilman sun neuvoja , täysin itsellisesti ja suvereenisti!!!!

Sanos nyt näin ateistille, että mitäs ihmettä se herran työ oikein on? Siis mihin tämä herra sinun mielestä vaikuttaa ja miksi?

Vierailija
71/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoisin oikeasti. Ja Jumala ei häviä, varsinkaan toteamalla , vaan saapuu sanansa mukaan , uskokoon ken tahtoo, kysymys on toden teolla uskon asioista. MIKÄ RISKI ON USKOA? MIKÄ RISKIN RISKI ON OLLA USKOMATTA HYI JA HUI. en hyötyisi mitään uskomattomuudestani, TOTUUDEN NIMIS VOIN SANOA ETTÄ NÄKYMÄTTÖMÄT OVAT TOIDELLISEMPIA KUIN MEIDÄN TODELLISUUTEMME.

Että heidän todistuksensa ovat kehäpäätelmiä, jotka ovat oletusarvoisesti virheellisiä. Kaikki todistukset ja johtopäätökset lähtevät liikkeelle ja päättyvät jumalaan, mutta ongelma on se, että tämän paikkaansapitävyyttä ei ole todistettu.

Yllä juuri tällainen esimerkki: todellisuuden nimessä (heti oletaan jotain puuta heinää) --> Näkymätön on vahvempi kuin näkyvä --> näkymätön on todellisuuden nimi. Eli metsään mennään ja lujaa :D

Niin ja mikä takia haluaisin uskoa jumalaan. Uskisten säännötkin ovat niin tylsiä. Ei saa muka hässiä ihan vaan hässimisen ilosta, vaan aina pitää olla lisääntymisaikeissa. Paitsi jos puhutaan papeista ja pikkupojista. Muutenkin kaikki hauska on kiellettyä.

Elän täällä vain kerran ja koska kukaan EI TIEDÄ mitä kuoleman jälkeen tapahtuu, otan ennemmin kaikki irti elämästä, kuin sen riskin että elän herran pelossa tylsää elämää ja sitten kaikki loppuu kuolemaan.

Niin ja ennemmin menen sinne helvettiin kuin hengailen uskovaisten kanssa taivaassa. Mahtaa olla kuolettavan tylsä paikka :D

( KAIKKEA SITÄ KUULEE.)

Vierailija
72/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai luuleeko joku mun olevan niin älyttömän erottelukyvyttömän?

Itse olen miettinyt että mahdatko olla huutamisinesi kehitysvammainen tai onko sinulla jokin neurologinen häiriö tms. Välimerkkien käyttö onnetonta, kirjoitus sekavaa tajunnanvirtaa.

Vierailija
73/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse sanoi niin ja totta puhui.

John Lennon on todistetusti elänyt. Jeesus ja Mooses on vain sanahelinää.

Vierailija
74/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra tekee työnsä ilman mun neuvoja ja ilman sun neuvoja , täysin itsellisesti ja suvereenisti!!!!

Sanos nyt näin ateistille, että mitäs ihmettä se herran työ oikein on? Siis mihin tämä herra sinun mielestä vaikuttaa ja miksi?

OLI KYSYMYS! YKSINKERTAISESTI KAIKKEEN OLEVAAN , SUN HENGITYKSEEN, PLAANEETTOJEN KULKUUN , KÄRPÄSEN LISÄÄNTYMISEEN ...HÄNELLÄ ON VIIMEINEN SANA, HÄN ON ALKU JA LOPPU. A JA O. KUKAAN EI OLE OLUT ENNEN HÄNTÄ EIKÄ HÄNEN JÄLKEENSÄ KETÄÄN TULE. ATEISTI VOI LÖYTÄÄ JEESUKSEN , VAPAA VALINTA .

Vierailija
75/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreenikko kuulee ja näkee kuviteltuja asioita.

Eikö tässä ole suora linkki uskovaisten ongelmaan?

Vierailija
76/76 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mooses VT:stä on nyt nostettu auktoriteetiksi, niin haluaisin muutaman vastauksen VT:n muihin ohjeisiin, kun tunnut olevan asiantuntija:

1) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi,

mikä Moos2:21.7 hyväksytään, mikä

mahtaisi olla nykyään sopiva hinta?

2)Moos3:25.44 sanotaan, että voin omistaa

orjia, kunhan ovat naapurikansoista, onko

väliä otanko venäläisen, norjalaisen vai

ruotsalaisen orjan?

3) eräs sukulaiseni työskentelee

sapattina, vaikka se on moos2:35.2

kielletty ja hänet pitäisi tappaa,

olenko itse velvollinen tappamaan

hänet?