Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Nurse Jackien toiminnasta äsken (on selostus)

Vierailija
13.02.2012 |

Lapsi loukkasi itsensä ja sai haavan huuleen. Mies halusi mennä ensiapuun, mutta Nurse Jackie ja hänen paikalla ollut lääkäriystävä päättivät ommella huulen kotona. Illalla mies odotti sängyssä ja halusi keskustella. Miestä suututti se, että Nurse Jackie ei kuunnellut hänen tahtoa viedä lapsi ensiapuun.

Mitä mieltä olet? Kuinka olisit itse toiminut? Oliko miehellä oikeus suuttua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tv-ohjelma. draamaa pitää luoda väkisin. Toisaalta vältettiin sairaalaympäristä mistä aina voi saada matkaansa uuden taudin. vrt. sairaalabakteerit.

Vierailija
2/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no.. ei. Vähänkö mä vedän pultit jollei mun mieheni luota mun ammattitaitoon. Eipä silti, olen joutunut vetämäänkin.. En ole kyllä mikään hoitsu, mutta kuitenkin.

Oliko niillä hygieeniset oikeat vehkeet, vai vetikö ne parsinneulalla ja kalastajanlangalla sitten, vai mikä siinä ei kelvannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että mitä itse olisit tehnyt samassa tilanteessa? Jos mies ehdottaa toista ja omasta mielestäsi toinen vaihtoehto on paljon järkevämpi. Ja yhteinen lapsi kyseessä.

on tv-ohjelma. draamaa pitää luoda väkisin. Toisaalta vältettiin sairaalaympäristä mistä aina voi saada matkaansa uuden taudin. vrt. sairaalabakteerit.

Vierailija
4/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Jackie jyrää aina miehensä joka on väärin mut lääkäriin meno tossa tilanteessa olisi ollut liioiteltua ja jopa noloa.Pieni ruhje huuleen johon ei muuten suomessa kukaan olisi tikkejä vaatinut.

Vierailija
5/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui siitä että Nurse Jackie ei tehnyt niinkuin hän sanoi eli ei vienyt lasta ensiapuun.

no.. ei. Vähänkö mä vedän pultit jollei mun mieheni luota mun ammattitaitoon. Eipä silti, olen joutunut vetämäänkin.. En ole kyllä mikään hoitsu, mutta kuitenkin.

Oliko niillä hygieeniset oikeat vehkeet, vai vetikö ne parsinneulalla ja kalastajanlangalla sitten, vai mikä siinä ei kelvannut?

Vierailija
6/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä minä vetäisin pultit, minulle ei tulisi mieleenkään yrittää väittää häntä vastaa hänen ammattiasioissaan.

Vierailija
7/7 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kun Jackie haluaisi ulos oluelle, kun ei ukko osaa kaataa sitä olutta. Vai eikse joku baarimikko ollut se mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä